Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Харкова та Харківської області
Очікувана вартість
1 060 316,40 UAH
UA-2019-01-30-003116-b ff3cfb7067bf405885198c2e341bad47
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маштабей Олександр Степанович

+380577325535 akulova@hr.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 26281249
Вебсайт: https://hr.court.gov.ua/tu21/
Місцезнаходження: 61050, Україна , Харківська обл., Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36
Контактна особа: Маштабей Олександр Степанович
+380577325535
akulova@hr.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням і запропонував визначити процедуру закупівлі: переговорна процедура. Дана пропозиція обґрунтовується та підтверджується консультативним повідомлення Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України від 23 січня 2019 року № 009/19. Даним документом уповноважений орган дійшов висновку, обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах державним підприємством «Інформаційні судові системи» відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI, а саме - закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу, та п. 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIІI, а саме – потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, є обґрунтованою.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 послуга
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Харкова та Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресами 37 місцевих загальних судів м. Харкова та Харківської області.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

30 січня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП «ІСС»
#34614292
Переможець 1 060 316,40
UAH з ПДВ
30 січня 2019 15:21

Документи

30 січня 2019 15:20
Електронний підпис
30 січня 2019 15:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП «ІСС»
#34614292
1 060 316,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 15:20
Електронний підпис
30 січня 2019 15:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 11:22
Звіт про виконання договору укладений
12 березня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 11:00
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 10:59
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 18:04
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 серпня 2019 18:02
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 14:17
ПЗ.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 11:48
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 10:28
Договір укладений
18 лютого 2019 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18т-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/18т-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18т-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/18т-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 060 316,40
UAH (в тому числі ПДВ 176 719,40 UAH)