Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання: 380 м3 )
Очікувана вартість
3 269,52 UAH
UA-2019-01-30-002937-b 56af55052fe04f138a875a3df6428004
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роменська центральна районна лікарня Сумської області
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Підприємства, що надають послуги централізованого водопостачання є суб’єктами природних монополій та займають монопольне (домінуюче) становище на певній території. Відповідно до статті 5 Закону України « Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.12 № 874-р., зведений порядок суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця на офіційному веб – сайті Антимонопольного комітету України http://www.amc.gov.ua). Станом на 31.12.2018 року на території Сумської області суб’єктом природних монополій з централізованого водопостачання для міста Ромни являється Дочірнє підприємство «Аква сервіс» приватного підприємства «Еліпс», Акціонерне товариство «Українська залізниця» для «Кабінетів поліклінніки для дорослих та дітей з КДЦ» по вул. Горького, 99. Альтернативи для централізованого водопостачання в інших постачальників відсутні. Враховуючи вищесказане послуги з централізованого водопостачання можуть бути надані лише: Дочірнім підприємством «Аква сервіс» ПП «Еліпс», Акціонерним товариством «Українська залізниця».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 15:43
Оскарження наміру укласти договір: 10 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання: 380 м3 )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380 метри кубічні
65100000-4 Послуги з розподілу води та супутні послуги (централізоване водопостачання: 380 м3 )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, б-р Московський ,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Тендерна документація

30 січня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «Українська залізниця» ВП «Кременчуцьке територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд»
#41149437/877
Переможець 3 269,52
UAH з ПДВ
30 січня 2019 15:43

Документи

30 січня 2019 15:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2019 15:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «Українська залізниця» ВП «Кременчуцьке територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд»
#41149437/877
3 269,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2019 15:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2020 08:53
дод. угода 5.pdf зміни до договору
03 березня 2020 08:53
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 10:47
дод. уг.4.pdf зміни до договору
14 січня 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:41
дод.угода 3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 09:36
дод. угода 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:35
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 10:45
дод. угода 1.pdf зміни до договору
23 травня 2019 10:44
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 11:46
договір.pdf укладений
11 лютого 2019 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з прийнятим рішення п’ятдесят дев’ятої сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 24.04.2019 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради винекла необхідність внесення змін до діючих договорів та заключення додаткових угод про наступне: 1. Відповідно до рішення п’ятдесят дев’ятої сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 24.04.2019 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Договору у преамбулі та в тексті Договору та викласти його в такій редакції: Роменська центральна районна лікарня в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради. 1.2. Викласти п.17 Договору «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін» ПОКУПЕЦЬ Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради 42000, м. Ромни, Сумської обл.. бул. Московський, 24 ідентифікаційний код ЄДРПОУ 01981477 р/р 35431051927238 Роменське УДКСУ Сумської обл. МФО 837013 Головний лікар КНП «Роменська ЦРЛ» РМР __________________В.В.Гунькова 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 19/01-20/78
Договір:
Номер додаткової угоди: № 19/01-20/78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зменшенням обсягів використання сторони дійшли згоди: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1314,69 грн. (Одна тисяча триста чотирнадцять грн. 69 коп., в т.ч. з ПДВ і викласти пункт 3.1 цього Договору в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить 1954 грн. 83 коп. (Одна тисяча дев’ятсот п’ятдесят чотири грн. 83 коп. ) в т.ч. з ПДВ . 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 19/01-20/78
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли згоди: 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: № 19/01-20/78
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме: 390,96 грн. (Триста дев’яносто гривен 96 коп.) в т. ч. ПДВ. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: № 19/01-20/78
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись постановою НКРЕКП від 04.02.2020р № 283 та іншими нормативно-правовими актами укласти додаткову угоду про наступне: 1. Викласти з 05 лютого 2020 року пункт 5 Розділу «Розмір плати за послуги» цього Договору у наступній редакції: «5. Тарифи на послуги встановлені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) постанова № 283 від 04.02.2020р і становлять: на послугу з централізованого водопостачання - 25,644 (двадцять п’ять грн. 644 коп.) грн. за 1 куб .метр, у тому числі ПДВ 20% - 4,274 грн. У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів.». 2. Викласти з 05 лютого 2020 року пункт 6 Розділу «Розмір плати за послуги» цього Договору у наступній редакції: «б. Плата за послуги розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг. Розрахунок обсягів водопостачання та водовідведення є додатком та є невід’ємною частиною договору (додаток №1) Ліміт водопостачання становить 245,8 мЗ/рік. Очікувана вартість договору (з урахуванням пролонгації) 2345,79 грн. ( дві тисячі триста сорок п’ять гривень 79 коп.) (з ПДВ) 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щоДо себе. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, набуває чинності з дати підписання уповноваженими представниками сторін та поширює дію на відносини, що фактично склалися між Сторонами з 05 лютого 2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 19/01-20/78
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 326,51
UAH (в тому числі ПДВ 387,75 UAH)