Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 178 978,80 UAH
UA-2019-01-30-001112-c bc6eab474a524babbcd5980de6040cda
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мількович Степан Володимирович

+380672558224 kulchitska.silska.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кульчицька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04370320
Місцезнаходження: 81476, Україна , Львівська обл., село Кульчиці, Самбірський район
Контактна особа: Мількович Степан Володимирович
+380672558224
kulchitska.silska.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 12:31
Очікувана вартість: 6 178 978,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 894,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81476, Україна, Львівська область, с. Кульчиці, вул. Поливки, 198
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 15:22
Перелік змін.docx
08 лютого 2019 15:22
ЗТД.doc
30 січня 2019 16:26
Додаток_2_(проект_договору).doc
30 січня 2019 16:26
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc
08 лютого 2019 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 15:22
Перелік змін.docx
08 лютого 2019 15:22
ЗТД.doc
30 січня 2019 16:26
ТД.doc
30 січня 2019 16:26
Додаток_2_(проект_договору).doc
30 січня 2019 16:26
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по тендерній документації
Дата подання: 31 січня 2019 15:24
Дата відповіді: 05 лютого 2019 17:00
Відповідно до Тендерної документації, а саме Розділу 5 п.2 Інша інформація п 2.1. 5) Зазначено, що «… У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи». Проте у наступному абзаці вказано, що «Учасник повинен мати чинну ліцензію (ліцензії) на виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі та підлягають ліцензуванню згідно законодавства України». Тому просимо надати розʼяснення, чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо учасник при відсутності власних ліцензій для виконання робіт із вогнезахисту залучить до виконання цих робіт субпідрядників і надасть у складі пропозиції їх дозвільні документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник при відсутності власних ліцензій для виконання робіт із вогнезахисту залучить до виконання цих робіт субпідрядників і надасть у складі пропозиції їх дозвільні документи, - це буде вважатись відповідністю вимогам тендерної документації та такий учасник не буде дискваліфікований.
Вимога документації про те, що «Учасник повинен мати чинну ліцензію (ліцензії) на виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі та підлягають ліцензуванню згідно законодавства України» передбачає наявність в Учасника або власної чинної ліцензії, або чинних ліцензій залучених субпідрядників на виконання певних видів робіт, що передбачені технічним завданням.
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:17
У Технічному завданні в найменуванні робіт і витрат «на Зовнішнє електроосвітлення.Зовнішнє освітлення» в Роздiлі 4. «Заземлення ввідно-розподільчого пристрою народного дому», зазначений Народний дім це той самий обʼєкт, що і дитячий садочок, та знаходиться за тою ж адресою? Чи це два різних обʼєкти?
Відповідь: При розробці проектно-кошторисної документації була здійснена технічна помилка, яка відповідно була продубльована в технічному завданні. В Роздiлі 4. Замість «Заземлення ввідно-розподільчого пристрою народного дому» читати «Заземлення ввідно-розподільчого пристрою дитячого садочку»
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА!!!
Дата подання: 04 лютого 2019 13:00
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:18
Відповідно до ЗУ Про публічні закупівлі, замовник не має права встановлювати будь які обмеженні в сумі чи в роках виконання, що стосується підтвердження кваліфікаційних критеріїв в частині аналогічних договорів. До такого ж рішення неодноразово прийшов Антимонопольний комітет України. Тому просимо, скасувати умову: Аналогічними договорами, відповідно до умов цієї тендерної документації, є завершені договори підряду щодо капітального ремонту чи реконструкції об’єктів на суму еквівалентну 20% від очікуваної вартості даної закупівлі або більшу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», встановлення кваліфікаційних критеріїв та визначення переліку документів, які повинен надати учасник на підтвердження своєї відповідності їм є правом замовника. Відповідно до ч.3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, замовник не обмежений в своєму праві встановити у вимогу про те, що буде вважатись аналогічним договором у розумінні тендерної документації (у даному випадку, аналогічними договорами будуть вважатись договори, предметом яких є капітальний ремонт або реконструкція об’єктів, що є логічним та обгрунтованим, так як предмет даної закупівлі робіт - капітальний ремонт. Також замовник не обмежений у своєму праві встановити мінімальний поріг суми договору, що буде вважатись аналогічним (у нашому випадку, - це сума, еквівалентна 20% від очікуваної вартості даної закупівлі або більша). Таке формулювання кваліфікаціного критерію є обгрунтованим та логічним, зважаючи на мету замовника - переконатись, що учасник має належний досвід виконання максимально подібних договорів, а не лише дрібних і короткострокових. Встановлюючи спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв по даному тендеру замовник мав єдину мету - переконатись у спроможності учасника виконати замовлення.
сторінка 10 тендерної документації?
Дата подання: 04 лютого 2019 13:04
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:22
Просимо пояснити для чого замовник вимагає дані відомості: довідка учасника, складена у довільній формі, яка містить адресу розташування, площу земельної ділянки та стислу характеристику виробничої бази учасника??? І якщо учасник не є виробником і відповідно не має виробничої бази- це означає що його ппропозиція буде відхилена???Якщо ТАК, то це неприхована ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлення кваліфікаційних критеріїв та визначення переліку документів, які повинен надати учасник на підтвердження своєї відповідності їм, є правом замовника. Відповідно до ч.3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином, замовник не обмежений у своєму праві встановити вимогу щодо наявності в учасника виробничої бази, яка може бути як власною, так і залученою на договірних підставах. Учасники не обмежені у своїх можливостях залучити на договірних засадах виробничу базу у випадку відсутності власної, а тому така вимога не є дискримінаційною та не звужує коло потенційних учасників.
Грошове покриття!!!!
Дата подання: 04 лютого 2019 13:13
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:23
Якщо Замовник вирішив вимагати грошове покриття банківської гарантії, то просимо- написати чітко, що для підтвердження необхідно надати документ, який підтверджує грошове покриття в сумі 33000, 00 на окремий банківський рахунок відповідно до наданої гарантії гарантії! Оскільки, умова яку ви написали : - довідка з банку про наявність коштів на рахунку або інший документ банку, який підтверджує наявність грошового покриття по гарантії в повному об'ємі -НЕ ОЗНАЧАЄ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ГШРОШОВОГО ПОКРИТТЯ!! Для цього банк видає спеціальну довідку або лист-підтвердження!!! Довідка про наявність коштів на власному рахунку НЕ МАЄ нічого спільного з грошовим покриттям по банківсьій гарнатії для уасті в держ.закупівілі!!! Оскільки така умова двохзначна і один учасник "заморозить" свої 33тисячі гривень оформивши правильне покриття, а інший дасть довідку про залишок своїх коштів, які післі формування довідки зможе використовувати для власних потреб на відміну від першого учасника!!! Тому вимагаємо чітко написати вимоги щодо підтвердження грошового покриття або відмінити його взагалі, сенсу в ньому і так мало!)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Замовника про надання учасниками у складі тендерних пропозицій такого документу як «довідка з банку про наявність коштів на рахунку або інший документ банку, який підтверджує наявність грошового покриття по гарантії в повному об'ємі» якраз і передбачає надання «спеціальної довідки чи листа-підтвердження» про те, що було учасником було внесено грошове покриття гарантії в повному обсязі. Саме про це і повинен свідчити текст відповідної довідки з банку.
Сторінка 11 тендерної документації?
Дата подання: 04 лютого 2019 13:44
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:25
Що Замовник має на увазі даним пунктом документації: 5.7. Прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлю. Що означає зміст інформації??? Замовник повинен чітко дотримуватися правил і порядку проведення і оцінювання публічних закупівель відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі"!!! А не прописувати собі пункти відповідно до якого можна фактично ЗА ЩО НЕБУДЬ дискаліфікавути БУДЬ-КОГО, з підстав- що, начебто зміст не сподобався !!! Це абсурд просто, а також є підозра, що даний пункт написаний спеціально, оскільки вже є спланований переможець і домовлено про винагороду з ним....Вимагаємо відмінити даний пункт 5.7. тедерної документації, сторінки 11, АБО КОНКРЕКТНО ПРОПИШІТЬ ЩО ОЗНАЧАЄ ЗМІСТ ІНФОРМАЦІЇ!!!! Документи повинні бути чіткими і містити вимоги щодо надання конкретних документів, а не " ВИМАГАЄМО ЩОCЬ- САМІ НЕ ЗНАЄМО ЩО!!!" Не займайтеся самодіяльністю в закупівлях за ДЕРЖАВНІ КОШТИ!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оспорюване Вами формулювання в жодному випадку не означає, що замовник зможе дискваліфікувати «будь-кого за що-небудь».
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тому, підстава для відхилення в замовника з’явиться лише тоді, якщо інформація в наданих документах буде свідчити про невідповідність учасника чітко встановленим замовником в тендерній документації критеріям та вимогам.
Сторінка 15 тендерної документації???
Дата подання: 04 лютого 2019 13:58
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:27
Знову Порушення ЗУ Про публічні закупівлі!!! Пункт 6.5. сторінка 15 ТД: У випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону, учасник-переможець, надсилає замовнику на електронну пошту: kulchitska.silska.rada@gmail.com - протягом 5 днів відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД. У випадку виявлення замовником у них розбіжностей з вимогами технічного завдання та ТД, це буде підставою для не укладання договору з учасником–переможцем з вини учасника. Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про виконання ним зобов’язань передбачених у даному пункті. Замовник і Учасник відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" в процедурі ВІДКРИТИХ ТОРГІВ зобов'язаний всі документи БЕЗ ВИНЯТКУ опубліковувати ПУБЛІЧНО на сторінці закупівлі в ситсемі "PROZORRO", в цьому і полягає основна суть ПРОЗОРОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ!!! Оскільки потенційні учасники не зможуть проконтролювати чи надсилалися на ел. адресу замовника якісь документи чи ні, відповідно такими діями ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель, порушуєте статтю 3, статтю5, статтю 10, статтю 16, статтю 17 і статтю 14:Подання інформації під час проведення процедури закупівлі 1. Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога, яку Ви оспорюєте, стосується етапу погодження та підписання договору про закупівлю з учасником-переможцем.
І даний етап відбувається не в електронній системі, а поза її межами. В електронній системі ж оприлюднюється уже погоджений і підписаний договір про закупівлю.
Замовник має перевірити та погодити договірну ціну з відповідним розрахунком перед підписанням договору у випадку зниження ціни на аукціоні. Саме з такою метою і встановлено дану вимогу замовником.
Розділ 5, частина2, пункт 6???
Дата подання: 04 лютого 2019 14:04
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:27
Розділ 5, частина2, пункт 6: Відомості ЄДРПОУ- що це за документ, ким виданий і коли (термін дії)???
Відповідь: Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій Україні (ЄДРПОУ) або довідка статистики – це документ встановленої форми, що видається територіальними органами Державної служби статистики (Держстату) України. Терміні дії – необмежений.
Фінанси...
Дата подання: 04 лютого 2019 14:12
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:28
Яке фінасування передбчене на 2019 рік, окремо напишіть суму, що передбачена на авансування даної закупівлі, а також сума, що передбачена на 20120 рік? Дякую!
Відповідь: На 2019 рік передбачене фінансування з бюджету сільської ради у розмірі 100000,00 гривень. Також проект поданий на конкурс ДФРР. Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів у розмірі до 30 % від вартості робіт. Сума передбачена на 2020 рік буде визначена, залежно від фінансування в 2019 році.
Уточнення по документації
Дата подання: 04 лютого 2019 14:16
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:29
Добрий день. Замовником чи не буде відхилена пропозиція учасника, якщо у складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю надасть документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) за 3 квартал 2018 року.
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації «Якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю – ним додатково у складі тендерної пропозиції надається документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника на кінець попереднього кварталу». Тобто необхідний документ станом на 4 квартал 2018 року.
Мінеральна вата???
Дата подання: 04 лютого 2019 14:38
Дата відповіді: 07 лютого 2019 11:29
Шановний Замовник, а ви в курсі, що в природі не існує мінеральної вати товщиною 120мм, є або 100мм або 150мм!!!! Просимо внести уточнення дефектним актом ітехнічне завдання, оскільки виконання таких робіт є просто НЕМОЖЛИВИМ!!! Також просимо надати уточнення до МЕТАЛОПРОФІЛЮ ( Роздiл 2. Тіньовий навіс ) товщина, розмір, чи іншу характеристику??? Також просимо надати уточнення до віконних зливів, це метал чи пластик??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За інформацією проектанта в проекті передбачена Вата – плитний утеплювач фірми ROKVOOL FASROCK 120 мм (або еквівалент). Віконні зливи – металеві.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-30-001112-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 25 лютого 2019 00:09
Вимога до Замовника
ауваження до пропозиції ПП АРКА-ЛЬВІВ Вимоги тендерної документації П. 5 Розділу 3 Учасник повинен мати власні або орендовані виробничі потужності з будівлями для зберігання і обслуговування будівельно-транспортної техніки та засобів малої механізації, виготовлення окремих будівельних конструкцій та зберігання необхідного запасу будівельних матеріалів і виробів; ЗауваженняУчасник у складі пропозиції надав інформацію про те, що він орендує приміщення та земельну ділянку, однак договорів оренди на підтвердження цього не надано. Вимоги тендерної документації П.7 Розділу 3 У складі пропозиції учасника повинна міститись довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якій міститься інформація про залучення (чи незалучення) до виконання договору субпідрядних організацій, а також найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника. До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.Зауваження Учасник у складі пропозиції надав інформацію про те, що він орендує приміщення та земельну ділянку, однак договорів оренди на підтвердження цього не надано Вимоги тендерної документації П.2 Розділу 5 5) Копія ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства) (У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи). Зауваження Учасником у складі пропозиції не надано жодного дозволу (ні власного, ні субпідрядника) на роботи підвищеної небезпеки (роботі на висоті, зварювальні), також не надано декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам з охорони праці, що означає, що учасник не має права на виконання відповідних робіт. Вимоги тендерної документації П.6 Розділу 3 6.4. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*; - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Зауваження Згідно з даними електронної системи закупівель, вона була оголошена Замовником 30.01.2019р. Кошторисні документи, надані учасником датовані 24.01.2019р., що свідчить про можливу змову учасника та замовника, оскільки в іншому випадку учасник не міг готувати документи до оголошення тендеру. Отже, враховуючи вищезазначене, відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного учасника повинна бути відхилена через невідповідність тендерної документації та невідповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи «загадкову» логіку Замовника і прихильність до учасника, враховуючи вищезазначене та позицію Замовника при відхиленні інших учасників, тендерна пропозиція ПП АРКА-ЛЬВІВ теж повинна бути відхилена. Отже, з огляду на вище викладене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати своє Рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю. 2. Розглянути пропозицію учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» у відповідності до норм чинного законодавства. У випадку відмови у скасуванні рішення, перегляді пропозиції та в подальшому визнання переможцем інших учасників враховуючи вищезазначені недоліки пропозиції попередніх учасників. Ми також таким листом звернулись до правоохоронних органів СБУ та Прокуратури у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2019 10:05
Приватному підприємству "СЧН ЖИТЛО-БУД"

Відповідь на вимогу

Розглянувши оприлюднену через електронну систему Вимогу до замовника із Зауваженнями до пропозиції учасника торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, тендерний комітет Кульчицької сільської ради повідомляє наступне:
1) Щодо відсутності у складі пропозиції ПП АРКА-ЛЬВІВ договору оренди приміщення та земельної ділянки.
Відповідно до п. 5.2. частини 5 розділу 3 ТД свою відповідність кваліфікаційному критерію 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен був підтвердити наступними документами:
– довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування власника;
− копії чинних договорів оренди орендованого обладнання (у випадку відсутності в учасника власного обладнання);
− копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання).
– довідка учасника, складена у довільній формі, яка містить адресу розташування, площу земельної ділянки та стислу характеристику виробничої бази учасника;
Виходячи з формулювання даної вимоги, надання договору оренди земельної ділянки та виробничої бази тендерною документацією не затребувалось. Договори оренди вимагались лише для документального підтвердження наявності необхідного обладнання. Для підтвердження наявності земельної ділянки та виробничої бази вимагалась лише довідка учасника.
Всі документи, необхідні для підтвердження пропозиції учасника даному кваліфікаційному критерію були подані ним у складі тендерної пропозиції у відповідності з вимогами тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Підстава для відхилення відсутня.

2.) Щодо відсутності у складі пропозиції ПП АРКА-ЛЬВІВ дозволу (ні власного, ні субпідрядника) на роботи підвищеної небезпеки (роботі на висоті, зварювальні).
Відповідно до п.5 ч.2 розділу 5 ТД у складі тендерної пропозиції учасником мали бути подані копія ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства) (У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи).
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасником надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), ліцензію субпідрядника ТОВ «Інвестрембуд» на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки у складі пропозиції відсутній.
При цьому, технічним завданням на виконання робіт передбачено виконання робіт на висоті та зварювальних робіт.
Проте, виконання робіт підвищеної небезпеки, що входять до переліку робіт, зазначених в додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 може здійснюватись роботодавцем без обов’язкового одержання дозволу на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що надається дозвільному органу не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки.
До таких робіт відносяться, зокрема, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та зварювальні роботи.
Таким чином, дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки не є необхідним для виконання робіт, передбачених технічним завданням до даної закупівлі, а значить його ненадання в складі пропозиції не може слугувати підставою для відхилення.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці тендерною документацією також не вимагалась, так як її оформлення може відбуватись за п'ять робочих днів безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки. А отже ненадання такої декларації в складі пропозиції не може розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Підстава для відхилення відсутня.

2) Щодо зазначення в кошторисах, розроблених учасником ПП АРКА-ЛЬВІВ дати 24.01.2019р., яка передує даті оголошення процедури закупівлі.

В тендерній документації були відсутні вимоги щодо наявності такого реквізиту документу, як дата його створення. Не було передбачено і вимог, що документи мають бути сформовані не раніше для виходу оголошення.
Натомість, був передбачений опис формальних помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасника, до яких належать помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції.
Технічна описка в даті створення не впливає на зміст документу і не може трактуватись як невідповідність вимогам тендерної документації, бо жодних вимог з цього питання документація не містила.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Підстава для відхилення відсутня.

Підсумовуючи, хочемо зазначити, що рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права.
Логіка замовника при проведенні даних торгів полягала в єдиному – неухильному дотриманні вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі, визначених у ньому принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки.

Зважаючи на усе вищенаведене, підстави для задоволення Ваших вимог відсутні.

З повагою,
Голова тендерного комітету Мількович С.В

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-30-001112-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 24 лютого 2019 16:07
Зауваження до пропозицій учасників торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, що проводяться Кульчицькою сільською радою
Зауваження до пропозиції ПП АРКА-ЛЬВІВ Вимоги тендерної документації П. 5 Розділу 3 Учасник повинен мати власні або орендовані виробничі потужності з будівлями для зберігання і обслуговування будівельно-транспортної техніки та засобів малої механізації, виготовлення окремих будівельних конструкцій та зберігання необхідного запасу будівельних матеріалів і виробів; ЗауваженняУчасник у складі пропозиції надав інформацію про те, що він орендує приміщення та земельну ділянку, однак договорів оренди на підтвердження цього не надано. Вимоги тендерної документації П.7 Розділу 3 У складі пропозиції учасника повинна міститись довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника, у якій міститься інформація про залучення (чи незалучення) до виконання договору субпідрядних організацій, а також найменування субпідрядника, його місцезнаходження, банківські реквізити, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника. До зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.Зауваження Учасник у складі пропозиції надав інформацію про те, що він орендує приміщення та земельну ділянку, однак договорів оренди на підтвердження цього не надано Вимоги тендерної документації П.2 Розділу 5 5) Копія ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства) (У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи). Зауваження Учасником у складі пропозиції не надано жодного дозволу (ні власного, ні субпідрядника) на роботи підвищеної небезпеки (роботі на висоті, зварювальні), також не надано декларацію про відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам з охорони праці, що означає, що учасник не має права на виконання відповідних робіт. Вимоги тендерної документації П.6 Розділу 3 6.4. Документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) тендерної документації* включає в себе: - договірну ціну; - локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу)*; - відомість ресурсів; - підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва». Зауваження Згідно з даними електронної системи закупівель, вона була оголошена Замовником 30.01.2019р. Кошторисні документи, надані учасником датовані 24.01.2019р., що свідчить про можливу змову учасника та замовника, оскільки в іншому випадку учасник не міг готувати документи до оголошення тендеру. Отже, враховуючи вищезазначене, відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного учасника повинна бути відхилена через невідповідність тендерної документації та невідповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи «загадкову» логіку Замовника і прихильність до учасника, враховуючи вищезазначене та позицію Замовника при відхиленні інших учасників, тендерна пропозиція ПП АРКА-ЛЬВІВ теж повинна бути відхилена. Отже, з огляду на вище викладене, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати своє Рішення про відхилення пропозиції учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю. 2. Розглянути пропозицію учасника ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД» у відповідності до норм чинного законодавства. У випадку відмови у скасуванні рішення, перегляді пропозиції та в подальшому визнання переможцем інших учасників враховуючи вищезазначені недоліки пропозиції попередніх учасників. Ми також таким листом звернулись до правоохоронних органів СБУ та Прокуратури у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.02.2019 № 2112.pdf
Дата публікації: 27 лютого 2019 19:38

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

27 лютого 2019 19:38
Рішення від 27.02.2019 № 2112.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-22-000015 ● eb3cb7ec4b7a4e20ad1144f43319fb6d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 лютого 2019 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.02.2019 № 34

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 34

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-30-001112-c 30.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-30-001112-c) , тендерний комітет Кульчицьої сільської ради повідомляє наступне: З твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо порушення законодавства в частині розгляду та не відхилення замовником тендерної пропозиції) ПП «АРКА-ЛЬВІВ» не погоджуємось. Під час процедури моніторингу було встановлено відсутність в пропозиції ПП «АРКА-ЛЬВІВ» дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що на думку, контролюючого органу є свідченням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації і мало б потягнути за собою відхилення такої пропозиції. Проте звернемось до тексту тендерної документації: Відповідно до вимог до пункту 5 частини 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учаснику необхідно надати наступні документи, а саме: копії ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства). У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи. Звертаємо Вашу увагу, що документація встановлювала вимогу щодо надання дозволів лише в тому випадку, якщо вони є «необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства). Тобто обов’язок щодо надання дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки виникав в учасників в тому випадку, якщо технічним завданням були передбачені такі види робіт, для виконання яких згідно чинного законодавства одержання таких дозволів є обов’язковим і необхідним. І без наявності такого дозволу приступати до робіт учасник не має права. В технічному завданні до тендерної документації передбачено виконання робіт на висоті та зварювальні роботи Дані роботи підпадають під категорію робіт підвищеної небезпеки, і містяться в додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 (далі – Порядок № 48). Проте відповідно до ЗУ «Про охорону праці» 2694-XII не для всіх видів робіт з підвищеної небезпеки дозвіл необхідний. З метою спрощенню ведення бізнесу суб’єктами господарювання, а також оптимізації передбачених дозвільних процедур шляхом зменшення кількості випадків оформлення дозволів для деяких видів робіт передбачено альтернативу одержання дозволу. Відповідно до ст. 21 цього Закону: «Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України» І власне в додатку 6 Порядку № 48 і міститься перелік робіт, які можуть виконуватись на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, до якого входять, зокрема, і роботи на висоті та зварювальні роботи, виконання яких передбачено технічним завданням тендерної документації. Відповідно до п. 21. Порядку № 48: «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою): у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору; в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» Таким чином, з аналізу чинного законодавства випливає, що для виконання робіт, передбачених технічним завданням дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки не є необхідним. А отже не надавши такий дозвіл у складі тендерної пропозиції учасник не порушив вимоги тендерної документації. Для виконання робіт учаснику слід буде подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки. Такої декларації учасник дійсно не надав в складі пропозиції. Але констатувати факт невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації з цієї причини можна було б лише в тому випадку, якщо б тендерною документацією вимагалось надання такої декларації. Такої вимоги документація не містила, оскільки оформлення декларації може відбуватись за п'ять робочих днів безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки, а не в момент участі у тендері. Таким чином, жодної невідповідності вимогам тендерної документації немає. Дозволу учасник міг не надавати, бо він не є необхідним. Декларації не мав надавати – бо вимоги щодо її надання документація не містила. На наше переконання, рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права. На жаль, Західним офісом Держаудитслужби протягом всього строку моніторингу не надсилались замовнику запитання та не вимагалися пояснення з тих питань, які були предметом дослідження, як це передбачено ч.5 с. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому свої заперечення з твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця тендерній документації ми можемо надати лише зараз, фактично уже після завершення процедури моніторингу. Окрім того, повідомляємо Вас, що нами було укладено договір з переможцем. Тому процедура закупівлі відмінена бути не може. А договір може бути розірваний лише за умов неналежного виконання договору в порядку визначеному договором.

2019-03-18 15:20:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Дельтабуд 5 380 751,00
UAH з ПДВ
5 349 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АРКА-ЛЬВІВ 6 174 116,00
UAH з ПДВ
5 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 6 000 210,00
UAH з ПДВ
6 000 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 17:25
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:49
Графік викон. робіт.pdf
15 лютого 2019 16:08
54_Банківська гарантія.pdf
15 лютого 2019 16:08
53_Банківська гарантія.pdf
15 лютого 2019 16:07
55Штатний.pdf
15 лютого 2019 16:07
52Технічне завдання.pdf
15 лютого 2019 16:07
51 Тендерна пропозиція.pdf
15 лютого 2019 16:07
50 Статут.pdf
15 лютого 2019 16:07
48Проект договору.pdf
15 лютого 2019 16:07
43 Паспорт Паращак І.В..pdf
15 лютого 2019 16:07
41 ліцензія_Дельтабуд.pdf
15 лютого 2019 16:07
34 Лист-відгук.pdf
15 лютого 2019 16:07
33 Лист_Статистика.pdf
15 лютого 2019 16:07
28Довідка_банк_Конкорд.pdf
15 лютого 2019 16:07
27Довідка_банк_Альянс.pdf
15 лютого 2019 16:07
23 витяг з протоколу.pdf
15 лютого 2019 16:07
22 Kovalen.pdf
15 лютого 2019 16:07
21Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 лютого 2019 16:07
20 Баланс_Дельтабуд.pdf
15 лютого 2019 16:07
19Аналогічний договір.pdf
15 лютого 2019 16:07
18 Інф.дов_робітники.pdf
15 лютого 2019 16:07
15Довідка_Кредобанк.pdf
15 лютого 2019 16:07
14.Згода_ордусервіс.pdf
15 лютого 2019 16:07
13 Договір оренди_крана.pdf
15 лютого 2019 16:07
11.Договір оренди_ГАЗ.pdf
15 лютого 2019 16:06
5.Довідка_обладнання.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 16:43
довідка МВС
26 лютого 2019 16:12
довідка МВС
14 лютого 2019 15:53
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
14 лютого 2019 15:53
Підписаний_Лицензия _.pdf
14 лютого 2019 15:53
ГАР ЛИСТ.zip
14 лютого 2019 15:53
Підписаний_G0219-8297-GL_tender.pdf
14 лютого 2019 15:53
ліцензія.pdf
14 лютого 2019 15:53
Відомості ЄДРПОУ.pdf
14 лютого 2019 15:53
статут.pdf
14 лютого 2019 15:53
Лист-гарантія.jpg
14 лютого 2019 15:53
Лист пояснення.jpg
14 лютого 2019 15:53
Витяг субпідрядника.zip
14 лютого 2019 15:52
Згода вогнезахист.pdf
14 лютого 2019 15:52
Проект договору.pdf
14 лютого 2019 15:52
Кошторис.rar
14 лютого 2019 15:52
відгук Милятин.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Новий Милятин 5.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Новий Милятин 4.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Новий Милятин 3.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Новий Милятин 2.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Новий Милятин 1.pdf
14 лютого 2019 15:52
Новий Милятин Договір.pdf
14 лютого 2019 15:52
Лист відгук Вільшаник.jpg
14 лютого 2019 15:52
Акт Вільшаник 4.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Вільшаник 3.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Вільшаник 2.pdf
14 лютого 2019 15:52
Акт Вільшаник 1.pdf
14 лютого 2019 15:52
Вільшаник договір.pdf
14 лютого 2019 15:52
адреса розташування.jpg
14 лютого 2019 15:52
Штатний розпис.jpg
14 лютого 2019 15:52
Дипломи.pdf
14 лютого 2019 15:52
диплом.pdf
14 лютого 2019 15:52
Техпаспорт ДАФ.pdf
14 лютого 2019 15:52
Техпаспорт Автокран.jpg
14 лютого 2019 15:52
техпаспорт JCB.jpg
14 лютого 2019 15:52
Наявність обладнання.pdf
14 лютого 2019 15:52
рішення засновника.jpg
14 лютого 2019 15:52
право підпису.jpg

Публічні документи

15 лютого 2019 16:43
Електронний підпис
15 лютого 2019 16:11
Витяг з ЄДР.docx
15 лютого 2019 16:10
Кошторисні документи.rar
15 лютого 2019 16:10
r_3_ДЦ_ИВР.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ИВР.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-3.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-9.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ВОБ.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-1.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-8.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-2.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-4.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-6.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-7.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ЛС1_2-1-5.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ССР.xls
15 лютого 2019 16:10
r_3_ДЦ_ДЦ.xls
15 лютого 2019 16:10
r_3_ДЦ_ДЦ розрах.xls
15 лютого 2019 16:10
r_7_СД_ОС_2-1.xls
15 лютого 2019 16:10
технічні завдання.pdf
15 лютого 2019 16:09
Акти Гармонія.pdf
15 лютого 2019 16:09
Акт Бабино листопад 2018.pdf
15 лютого 2019 16:09
Акт Бабино вересень 2018.pdf
15 лютого 2019 16:09
Акт Бабино жовтень 2018.pdf
15 лютого 2019 16:09
Договір Гармонія.pdf
15 лютого 2019 16:09
Відгук Бабино.pdf
15 лютого 2019 16:09
Аналогічні договори.pdf
15 лютого 2019 16:09
Відгук Гармонія.pdf
15 лютого 2019 16:09
Проект договору.pdf
15 лютого 2019 16:09
Статут СЧН.pdf
15 лютого 2019 16:09
Паспортнi данi.pdf
15 лютого 2019 16:09
Ліцензія.pdf
15 лютого 2019 16:09
Свiдоцтво платника ПДВ.pdf
15 лютого 2019 16:09
Довідка статистика.pdf
15 лютого 2019 16:09
Дозвіл.pdf
15 лютого 2019 16:09
Довідка з банку.pdf
15 лютого 2019 16:09
Довідка санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Дельтабуд

ПП АРКА-ЛЬВІВ

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Дельтабуд
#22345998
Відхилено 5 349 855,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 16:52
ПП АРКА-ЛЬВІВ
#25546728
Переможець 5 990 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 16:59

Документи

19 лютого 2019 16:52
Електронний підпис

Документи

22 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП АРКА-ЛЬВІВ
#25546728
5 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 15:36
дод уг _4.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 15:32
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 13:22
16.12.2019 зміни до договору
02 жовтня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:52
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 13:21
додаткова угода №4 зміни до договору
03 липня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 14:49
додаток до договору.pdf зміни до договору
05 червня 2019 14:47
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 16:12
Договір укладений
11 березня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни: в частині фінансування на 2019 рік та в частині реквізитів, а саме додався рахунок на аванс. Також внесено зміни в календарний графік виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 110319/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 110319/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 110319/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 110319/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в частині фінансування на 2019 рік та в графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 110319/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Стосується попередньої зміни до договору в зв'язку з тим, що не було прикріплено додаткову угоду.
Номер договору про закупівлю: 110319/1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в частині фінансування на 2019 рік та в графіку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 110319/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML