Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кульчицька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370320 |
Місцезнаходження: | 81476, Україна , Львівська обл., село Кульчиці, Самбірський район |
Контактна особа: |
Мількович Степан Володимирович +380672558224 kulchitska.silska.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 січня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2019 12:31 |
Очікувана вартість: | 6 178 978,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 894,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 лютого 2019 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2019 15:22 |
Перелік змін.docx | |
08 лютого 2019 15:22 |
ЗТД.doc | |
30 січня 2019 16:26 |
Додаток_2_(проект_договору).doc | |
30 січня 2019 16:26 |
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc |
08 лютого 2019 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 лютого 2019 15:22 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 лютого 2019 15:22 |
ЗТД.doc
|
|||
30 січня 2019 16:26 |
Додаток_2_(проект_договору).doc
|
|||
30 січня 2019 16:26 |
Додаток_1_(технiчне_завдання).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога документації про те, що «Учасник повинен мати чинну ліцензію (ліцензії) на виконання усіх робіт, які є предметом закупівлі та підлягають ліцензуванню згідно законодавства України» передбачає наявність в Учасника або власної чинної ліцензії, або чинних ліцензій залучених субпідрядників на виконання певних видів робіт, що передбачені технічним завданням.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тому, підстава для відхилення в замовника з’явиться лише тоді, якщо інформація в наданих документах буде свідчити про невідповідність учасника чітко встановленим замовником в тендерній документації критеріям та вимогам.
І даний етап відбувається не в електронній системі, а поза її межами. В електронній системі ж оприлюднюється уже погоджений і підписаний договір про закупівлю.
Замовник має перевірити та погодити договірну ціну з відповідним розрахунком перед підписанням договору у випадку зниження ціни на аукціоні. Саме з такою метою і встановлено дану вимогу замовником.
Вимоги про усунення порушення
Відповідь на вимогу
Розглянувши оприлюднену через електронну систему Вимогу до замовника із Зауваженнями до пропозиції учасника торгів «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт, тендерний комітет Кульчицької сільської ради повідомляє наступне:
1) Щодо відсутності у складі пропозиції ПП АРКА-ЛЬВІВ договору оренди приміщення та земельної ділянки.
Відповідно до п. 5.2. частини 5 розділу 3 ТД свою відповідність кваліфікаційному критерію 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен був підтвердити наступними документами:
– довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва, марка і кількість обладнання, власне, орендоване, інше, найменування власника;
− копії чинних договорів оренди орендованого обладнання (у випадку відсутності в учасника власного обладнання);
− копії чинних договорів з іншими організаціями про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних та допоміжних робіт (у випадку відсутності в учасника окремих видів власної або орендованої техніки чи обладнання).
– довідка учасника, складена у довільній формі, яка містить адресу розташування, площу земельної ділянки та стислу характеристику виробничої бази учасника;
Виходячи з формулювання даної вимоги, надання договору оренди земельної ділянки та виробничої бази тендерною документацією не затребувалось. Договори оренди вимагались лише для документального підтвердження наявності необхідного обладнання. Для підтвердження наявності земельної ділянки та виробничої бази вимагалась лише довідка учасника.
Всі документи, необхідні для підтвердження пропозиції учасника даному кваліфікаційному критерію були подані ним у складі тендерної пропозиції у відповідності з вимогами тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Підстава для відхилення відсутня.
2.) Щодо відсутності у складі пропозиції ПП АРКА-ЛЬВІВ дозволу (ні власного, ні субпідрядника) на роботи підвищеної небезпеки (роботі на висоті, зварювальні).
Відповідно до п.5 ч.2 розділу 5 ТД у складі тендерної пропозиції учасником мали бути подані копія ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства) (У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи).
На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції учасником надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), ліцензію субпідрядника ТОВ «Інвестрембуд» на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки у складі пропозиції відсутній.
При цьому, технічним завданням на виконання робіт передбачено виконання робіт на висоті та зварювальних робіт.
Проте, виконання робіт підвищеної небезпеки, що входять до переліку робіт, зазначених в додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48 може здійснюватись роботодавцем без обов’язкового одержання дозволу на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що надається дозвільному органу не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки.
До таких робіт відносяться, зокрема, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та зварювальні роботи.
Таким чином, дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки не є необхідним для виконання робіт, передбачених технічним завданням до даної закупівлі, а значить його ненадання в складі пропозиції не може слугувати підставою для відхилення.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці тендерною документацією також не вимагалась, так як її оформлення може відбуватись за п'ять робочих днів безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки. А отже ненадання такої декларації в складі пропозиції не може розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Підстава для відхилення відсутня.
2) Щодо зазначення в кошторисах, розроблених учасником ПП АРКА-ЛЬВІВ дати 24.01.2019р., яка передує даті оголошення процедури закупівлі.
В тендерній документації були відсутні вимоги щодо наявності такого реквізиту документу, як дата його створення. Не було передбачено і вимог, що документи мають бути сформовані не раніше для виходу оголошення.
Натомість, був передбачений опис формальних помилок, які не призведуть до відхилення тендерної пропозиції учасника, до яких належать помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції.
Технічна описка в даті створення не впливає на зміст документу і не може трактуватись як невідповідність вимогам тендерної документації, бо жодних вимог з цього питання документація не містила.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині. Підстава для відхилення відсутня.
Підсумовуючи, хочемо зазначити, що рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права.
Логіка замовника при проведенні даних торгів полягала в єдиному – неухильному дотриманні вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі, визначених у ньому принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки.
Зважаючи на усе вищенаведене, підстави для задоволення Ваших вимог відсутні.
З повагою,
Голова тендерного комітету Мількович С.В
Скарги до процедури
Дата подання: 24 лютого 2019 16:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-22-000015 ● eb3cb7ec4b7a4e20ad1144f43319fb6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 лютого 2019 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 № 34
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-30-001112-c 30.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт дитячого садочку по вул. Поливки, 198 в с. Кульчиці Самбірського району Львівської області» (коригування) (код ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-01-30-001112-c) , тендерний комітет Кульчицьої сільської ради повідомляє наступне: З твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо порушення законодавства в частині розгляду та не відхилення замовником тендерної пропозиції) ПП «АРКА-ЛЬВІВ» не погоджуємось. Під час процедури моніторингу було встановлено відсутність в пропозиції ПП «АРКА-ЛЬВІВ» дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки, або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що на думку, контролюючого органу є свідченням невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації і мало б потягнути за собою відхилення такої пропозиції. Проте звернемось до тексту тендерної документації: Відповідно до вимог до пункту 5 частини 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, учаснику необхідно надати наступні документи, а саме: копії ліцензії (ліцензій), дозволів, які необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства). У разі відсутності у учасника власних ліцензій та дозволів він має право залучити до виконання цих робіт субпідрядників і надати у складі пропозиції їх дозвільні документи. Звертаємо Вашу увагу, що документація встановлювала вимогу щодо надання дозволів лише в тому випадку, якщо вони є «необхідні для виконання даного виду робіт (у разі якщо це необхідно згідно чинного законодавства). Тобто обов’язок щодо надання дозволів на виконання робіт з підвищеної небезпеки виникав в учасників в тому випадку, якщо технічним завданням були передбачені такі види робіт, для виконання яких згідно чинного законодавства одержання таких дозволів є обов’язковим і необхідним. І без наявності такого дозволу приступати до робіт учасник не має права. В технічному завданні до тендерної документації передбачено виконання робіт на висоті та зварювальні роботи Дані роботи підпадають під категорію робіт підвищеної небезпеки, і містяться в додатку 6 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48 (далі – Порядок № 48). Проте відповідно до ЗУ «Про охорону праці» 2694-XII не для всіх видів робіт з підвищеної небезпеки дозвіл необхідний. З метою спрощенню ведення бізнесу суб’єктами господарювання, а також оптимізації передбачених дозвільних процедур шляхом зменшення кількості випадків оформлення дозволів для деяких видів робіт передбачено альтернативу одержання дозволу. Відповідно до ст. 21 цього Закону: «Набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, встановлюються Кабінетом Міністрів України» І власне в додатку 6 Порядку № 48 і міститься перелік робіт, які можуть виконуватись на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, до якого входять, зокрема, і роботи на висоті та зварювальні роботи, виконання яких передбачено технічним завданням тендерної документації. Відповідно до п. 21. Порядку № 48: «Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою): у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору; в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» Таким чином, з аналізу чинного законодавства випливає, що для виконання робіт, передбачених технічним завданням дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки не є необхідним. А отже не надавши такий дозвіл у складі тендерної пропозиції учасник не порушив вимоги тендерної документації. Для виконання робіт учаснику слід буде подати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки. Такої декларації учасник дійсно не надав в складі пропозиції. Але констатувати факт невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації з цієї причини можна було б лише в тому випадку, якщо б тендерною документацією вимагалось надання такої декларації. Такої вимоги документація не містила, оскільки оформлення декларації може відбуватись за п'ять робочих днів безпосередньо перед початком виконання робіт підвищеної небезпеки, а не в момент участі у тендері. Таким чином, жодної невідповідності вимогам тендерної документації немає. Дозволу учасник міг не надавати, бо він не є необхідним. Декларації не мав надавати – бо вимоги щодо її надання документація не містила. На наше переконання, рішення про відхилення тендерних пропозицій може базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, замовник не має права. На жаль, Західним офісом Держаудитслужби протягом всього строку моніторингу не надсилались замовнику запитання та не вимагалися пояснення з тих питань, які були предметом дослідження, як це передбачено ч.5 с. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому свої заперечення з твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо невідповідності пропозиції учасника-переможця тендерній документації ми можемо надати лише зараз, фактично уже після завершення процедури моніторингу. Окрім того, повідомляємо Вас, що нами було укладено договір з переможцем. Тому процедура закупівлі відмінена бути не може. А договір може бути розірваний лише за умов неналежного виконання договору в порядку визначеному договором.
2019-03-18 15:20:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Дельтабуд |
5 380 751,00
UAH з ПДВ
|
5 349 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП АРКА-ЛЬВІВ |
6 174 116,00
UAH з ПДВ
|
5 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
6 000 210,00
UAH з ПДВ
|
6 000 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Дельтабуд #22345998 |
Відхилено |
5 349 855,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 16:52
|
ПП АРКА-ЛЬВІВ #25546728 |
Переможець |
5 990 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 15:36
|
дод уг _4.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 13:22
|
16.12.2019 | зміни до договору |
02 жовтня 2019 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2019 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2019 13:21
|
додаткова угода №4 | зміни до договору |
03 липня 2019 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2019 14:49
|
додаток до договору.pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2019 16:12
|
Договір | укладений |
11 березня 2019 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни: в частині фінансування на 2019 рік та в частині реквізитів, а саме додався рахунок на аванс. Також внесено зміни в календарний графік виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 110319/1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 110319/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 110319/1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 110319/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в частині фінансування на 2019 рік та в графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 110319/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Стосується попередньої зміни до договору в зв'язку з тим, що не було прикріплено додаткову угоду. |
Номер договору про закупівлю: | 110319/1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни в частині фінансування на 2019 рік та в графіку виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 110319/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |