Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника).
Очікувана вартість
1 510 650,00 UAH
UA-2019-01-30-000498-b c8865e7a08064d4db622be6e1b537878
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бубир Надія Григорівна

+380954559559 qwerty85.orlenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської сільської ради Петропавлівського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41793136
Місцезнаходження: 52744, Україна , Дніпропетровська обл., село Миколаївка, Першотравнева, 182
Контактна особа: Бубир Надія Григорівна
+380954559559
qwerty85.orlenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 січня 2019 09:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 21 лютого 2019 14:09
Очікувана вартість: 1 510 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 553,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
373 т
Паливні гранули (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52744, Україна, Дніпропетровська область, село Миколаївка, вул. Першотравнева, 182
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 лютого 2019 11:03
Зміни до Тд.docx
13 лютого 2019 11:03
ТД зі змінами.doc
30 січня 2019 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 09:50
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доверенность
Дата подання: 31 січня 2019 12:11
Дата відповіді: 05 лютого 2019 13:01
Просим предоставить данные уполномоченого лица, на которого нужно оформить доверенность, а именно: паспортные даные, номер плательщика налогов, прописка.
Відповідь: У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Для виконання даної вимоги, в тендерній документації Замовника наявні всі дані. Додаткової інформації, а саме паспортних даних, номер платника податків та прописки не потрібно.
Загальні питання
Дата подання: 01 лютого 2019 11:42
Дата відповіді: 05 лютого 2019 13:05
Згідно п. 4 Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається надання довідки в довільній фориі, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору у 2018 році. Дана вимога є дискримінаційною, адже п.3 ч.2 ст.16 Закону не дозволяє замовникам встановлювати часові обмеження щодо досвіду виконання аналогічного договору. 1. Згідно абзацу другого п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається «для документального підтвердження наявності вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів, яке може бути використане за місцем поставки паливних пелет, а також надати скан-копію договору оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності)». Вимога про надання довідки про наявність вагового обладнання придатного для зважування транспортних засобів є дискримінаційною, адже по –перше: зважувати необхідно саме товар, а не транспортні засоби, по – друге: згідно п. 2 Додатку 3 до тендерної документації поставка пелет передбачена в мішках вагою 15-35 кг, що дає можливість зваження товару на вагах в яких найбільша границя зважування не нижче 35 кг, по-третє оскільки в ціну товару включено витрати на зважування і розвантажування товару Учасник вправі сам обирати спосіб зважування товару. Просимо змінити вимогу про надання інформації про наявність вагового обладнання з обмеженням для зваження конкретно транспортних засобів на вимогу про наявність у Учасника повіреного вагового обладнання, яке може бути використано за місцем поставки товару, оскільки п.1 ч.2 ст 16 Закону не дозволяє замовникам вимагати конкретну матеріально-технічну базу. 2. Згідно п. 14 та п.15 «Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-01-30-000498 – b» вказано, що розмір забезпечення тендерних пропозицій складає 0,00 UAN, вид забезпечення тендерних пропозицій –відсутній. Натомість п.2 розділу 3 Тендерної документації передбачає забезпечення тендерної пропозиції електронною безвідкличною банківською гарантією. Розмір забезпечення складає 39210 грн. Просимо надати роз`яснення стосовно того,чи небхідно забезпечення тендерної пропозиції для участі в процедурі закупівлі? Відповідно до ч.1 ст.3, ч.3 ст..5, ч.4 ст. 22 Закону, Замовник не може встановлювати в тендерній документації дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищевикладене, просимо Тендерний комітет виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації та надати роз’яснення на поставлені питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Частина 3 статті 16 Закону наголошує, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У зв'язку з тим, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасника на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.
2. Частина 3 статті 16 Закону наголошує, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У зв'язку з тим, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасника на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.

Згідно пункту 4.3 Розділу 1 місцем поставки товару є Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ст. (с. Миколаївка, вул. Свободна 1а) та філія Васильківська ЗОШ І-ІІ ст. КЗ «Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ст.» (с-ще Васильківське, вул. Молодіжна, 2). Заклади освіти не мають у своєму розпорядженні вагового обладнання.
Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці.
Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар. Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника. Таким чином, враховуючи величезний об'єм поставки товару та потрібність поставки його невеликими партіями, а також тривалий період поставки з лютого по 31.12.2019 року, то навчальний заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання товару відповідальними особами закладу освіти за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону товару під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника.
Тому, з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови.
3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 39210 грн.
Дискримінаційні вимоги та неточності
Дата подання: 01 лютого 2019 15:23
Дата відповіді: 05 лютого 2019 13:09
Доброго дня! 1. Чи буде розглядатися як аналогічний договір, у якому не зівпадає код предмету закупівлі, але предметом виступає саме пелета з лушпиння соняшника? 2. Чи є обов’язковою подання балансу та рішення загальних зборів про дозвіл на участь у закупівлі/підписання договору за результатом закупівлі, якщо Статутом підприємства не передбачено надання згоди на вчинення правочину (директор не має обмежень в підписані правочинів)? 3. Відповідно до ч.1 Розділу 5 встановлена вимога про надання довіреності на уповноважену особу замовника з метою подальшого звернення нею до уповноважених органів щодо підтвердження інформації яка була надана учасником. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.7 ст. 28 ЗАМОВНИК за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Ця норма має на увазі звернення Замовника від свого імені, а не від імені учасника! Також, на наш погляд, якщо Учасник надасть довіреність на посадову особу Замовника, то в даному випадку буде порушуватися п.7 ч.1 ст. 17 Закону а саме : тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника. Адже відповідно до п.16 ч. 1 ст. 1 Закону, пов’язаними особами є фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ ЗДІЙСНЮВАТИ ВІД ІМЕНІ УЧАСНИКА процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин. Дана вимога є протиправною, такою що порушує п.7 ч.1 ст.17 Закону, а тому, просимо виключити її з ТД. 4. Стосовно Забезпечення виконання договору: просимо надати однозначну відповідь, чи буде вимагатися замовником забезпечення виконання договору чи ні, і якщо буде, то передбачте, знову ж таки, однозначну форму забезпечення та підтвердження забезпечення. Чи Замовник вибірково підходить до учасників, щодо надання ними забезпечення виконання договору, і якщо так, то по яким критеріям приймається таке рішення? 5. Відповідно до вимог технічного завдання та проекту договору, учасник-переможець не зобов’язаний здійснювати збереження товару та не отримує від Замовника оплату за збереження цього товару, а тому, вимога про надання інформації про наявність складських приміщень є дискримінаційною, адже не має відношення до предмету закупівлі! Просимо включити дану дискримінаційну вимогу з ТД. 6. Щодо наявності вагового обладнання: учасники не повинні мати вагове обладнання, а тим паче ЗА МІСЦЕМ ПОСТАВКИ ТОВАРУ! Адже зважування товару буде здійснюватися під час навантаження, вага буде зазначатися в товаросупровідних документів. У випадку, якщо Замовник буде сумніватися в вазі, яка зазначена в товаросупровідних документах, то він за свій рахунок повинен здійснювати перевірку ваги. Адже проектом договору не передбачено оплату Замовником витрат на зважування товару НА МІСЦІ ПОСТАВКИ! Також, не зрозуміла вимога про вагове обладнання на транспортні засоби, а не товар. Адже кожен мішок (15-30 кг) можна зважити окремо, та мати максимально точну вагу (адже багатотоннажні ваги мають більшу похибку). Просимо виключити вимогу про надання інформації про наявність у учасника вагового обладнання через її дискримінаційність та нелогічність. 7. Що Замовник має на увазі під «Скан-копію розширених відомостей з ЄДРПОУ». Чим дана вимога відрізняється від вимоги про надання ПОВНОГО ВИТЯГУ з ЄДРПОУ? 8. Стосовно вимоги про надання письмового пояснення в довільній формі по кожному випадку щодо підстав надання роздруківок документів, сформованих в електронній формі, що видаються державними органами через відповідні веб-сайти своїх відомств у відповідності до чинного законодавства України. Сама вимога має відповідь – ці документи видаються державними органами у ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЧИННГО ЗАКНОНОДАВСТВА. Відповідно до ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» оригінал електронного документу з обов’язковими реквізитами, які повинен мати звичайний (паперовий) документ, та який має КЕП/ЕЦП уповноваженої особи державного органу прирівнюється до звичайного (паперового) документу. На наш погляд, дана вимога є нелогічною, та лише призводить до ускладнення готування тендерної пропозиції учасниками. Просимо виключити дану вимогу з ТД. Відповідно до ч.1 ст..3, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати до учасників дискримінаційні вимоги. Відповідно до ч.1 ст.23 Закону Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо виключити зазначені вище дискримінаційні вимоги з ТД та надати відповіді на запитання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналогічним є договір з поставки паливних гранул (пелети) з агросировини (лушпиння соняшника).
2. Згідно ч. 2 ст. 44 "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників.
3. Згідно частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання довіреності стосується всіх учасників, а тому не є дискримінаційною.
4. Згідно частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). В пункті 6 Розділу 6 тендерної документації зазначено:
Замовник даних торгів має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі не більше ніж трьох відсотків від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі за результатами проведення електронного аукціону. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом не більше ніж десяти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією (в тому числі з наданням двох примірників договору застави), та із зазначенням суми грошової застави, що має бути перерахована переможцем на рахунок Замовника, та реквізитів відповідного рахунку Замовника, відкритого органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, на який має бути здійснено зарахування коштів грошової застави переможцем. Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку невчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно ч. 2 ст. 32 Закону, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з неукладенням договору про закупівлю з вини учасника у строк, передбачений Законом.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем умов такого договору в частині якості, повноти та своєчасності виконання робіт згідно календарного графіку, та за відсутності претензій зі сторони замовника, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Замовник набуває права на безумовне звернення стягнення на кошти грошової застави в повному розмірі, внесеної учасником-переможцем, у випадках одноразового порушення переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, обов’язків згідно такого договору, а саме в частині якості виконання робіт (виявлення у процесі приймання робіт недоліків виконаних робіт, що виникли з вини учасника, в тому числі недотримання умов договору щодо якості матеріалів, технологій виконання робіт, тощо, та які не були усунені учасником у порядку та у строк, що передбачені договором підряду), строків виконання робіт, що визначені згідно договору підряду та календарного графіку виконання робіт, а так само у випадку повної або часткової відмови учасника від виконання робіт. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін), яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України.
Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасника, з настанням відповідних наслідків згідно статті 32 Закону.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

5. Згідно частини 2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до вимог пункту 2.1 Додатку 2 до Документації Учасник може підтвердити наявність не лише складських приміщень але можливо надати інформацію про наявність майданчика або площадки.

6. Частина 3 статті 16 Закону наголошує, що визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з Учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
У зв'язку з тим, що Законом не встановлено перелік документів, які можуть вимагатись Замовником від Учасника на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, Замовник самостійно визначає перелік таких документів.

Згідно пункту 4.3 Розділу 1 місцем поставки товару є Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ст. (с. Миколаївка, вул. Свободна 1а) та філія Васильківська ЗОШ І-ІІ ст. КЗ «Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ст.» (с-ще Васильківське, вул. Молодіжна, 2). Заклади освіти не мають у своєму розпорядженні вагового обладнання.
Згідно пункту 6 Інструкції Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 "Про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання по кількості" (діючої на сьогоднішній день) приймання продукції, що поставляється без тари, у відкритій тарі, а також приймання за вагою брутто і кількістю місць продукції, що поставляється в тарі, провадиться на складі одержувача, якщо доставка продукції здійснюється постачальником. При доставці постачальником продукції в тарі на склад одержувача останній, крім перевірки ваги брутто і кількості місць, може зажадати розкриття тари і перевірки ваги нетто і кількості товарних одиниць в кожному місці.
Крім того, згідно розпорядження директора закладу при прийманні вугілля повинні бути присутніми завгосп та кочегар. Як правило, Учасники торгів мають матеріально-технічні бази (майданчик, вагове обладнання), які розташовані в інших регіонах України за місцем знаходження (реєстрації) такого Учасника. Таким чином, враховуючи величезний об'єм поставки товару та потрібність поставки його невеликими партіями, а також тривалий період поставки з лютого по 31.12.2019 року, то навчальний заклад немає ні фінансової, ні практичної можливості організувати приймання товару відповідальними особами закладу освіти за місцем розташування майданчика та вагового обладнання Учасника, також Замовник не має можливості забезпечити охорону товару під час його транспортування зі складу Учасника до складу Замовника.
Тому, з метою належного вхідного контролю та для захисту економічних інтересів держави, керуючись частиною другою статті 16 Закону та Інструкцією Держарбітражу СРСР від 15.06.1965 року № П-6 Замовником в Документації була встановлена ця вимога, яка не є дискримінаційною та такою, що ставить Учасників у нерівні умови.

7. В пункті 5.2 Додатку 2 до Документації вимагається надання скан-копії повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей, а в пункті 5.4 цього Додатку - скан-копію розширених відомостей з ЄДРПОУ.

8. З Вашого питання незрозуміло в чому даний пункт Документації є нелогічним та як він призводить до ускладнення готування тендерної пропозиції учасниками.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ 1 492 000,00
UAH з ПДВ
1 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гавриленко Олена Євгенівна 1 500 000,00
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 19:30
Електронний підпис
27 лютого 2019 18:14
Довідки переможця.pdf
21 лютого 2019 15:32
Пропозиція остаточна.pdf
20 лютого 2019 08:54
Електронний підпис
20 лютого 2019 08:51
Пропозиція.pdf
16 лютого 2019 12:07
Електронний підпис
16 лютого 2019 12:05
Гарантія.rar
16 лютого 2019 12:05
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2019 16:37
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ

ФОП Гавриленко Олена Євгенівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2591204894
Переможець 1 492 000,00
UAH з ПДВ
22 лютого 2019 14:03

Документи

22 лютого 2019 14:03
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 лютого 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
#2591204894
1 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 лютого 2019 14:03
Електронний підпис
22 лютого 2019 14:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:49
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 13:29
Договір укладений
07 березня 2019 13:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 492 000,00
UAH