Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір А-4, папки, вертикальний лоток, фарба для картриджів інше)
Очікувана вартість
2 575,00 UAH
UA-2019-01-29-004083-b 615c8baef86e48d485184390b3a5ce2f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фальковська Наталія Вікторівна

+380507744457 FALKOVSKAJA@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 13 ДЕРЖАВНА ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА ЧАСТИНА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38340663
Вебсайт: http://www.mns.gov.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., Каховка, Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності, буд.31
Контактна особа: Фальковська Наталія Вікторівна
+380507744457
FALKOVSKAJA@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Калькулятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Журнал справ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Журнал справ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 шт
Ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт
Зошит робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

29 січня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Федченко Неля Володимирівна
#262640117062
Переможець 2 575,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 17:21

Документи

29 січня 2019 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
29 січня 2019 17:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 грудня 2201
Сума оплати за договором: 2 575,00
UAH (в тому числі ПДВ 429,17 UAH)