Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Electric energy
Очікувана вартість
14 604 100,00 UAH
UA-2019-01-29-003704-b c6898e8efdae4c8297d7dab0523679b5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Луценко

+380509263277 elektrotrans_kir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Електротранс" Міської ради міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 40413447
Місцезнаходження: 25031, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 3
Контактна особа: Олександр Луценко
+380509263277
elektrotrans_kir@ukr.net
Додаткові контактні особи: Москаленко Юрій Віталійович
+380667929823
elektrotrans_kir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpryiemstvo "Elektrotrans" Miskoi rady mista Kropyvnytskogo"
National ID: 40413447
Contact point: Alexander Lutsenko
+380509263277
elektrotrans_kir@ukr.net
Additional contacts: Москаленко Юрій Віталійович
+380667929823
elektrotrans_kir@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 24 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2019 17:30
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:22
Очікувана вартість: 14 604 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 96 387,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,66%
Publication date: 29 січня 2019 16:41
Enquiries until: 18 лютого 2019 17:30
Complaints submission until: до 24 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 лютого 2019 17:30

Information

Estimated total value: 14 604 100 UAH including VAT
Minimal lowering step: 96 387 UAH
Minimal lowering step, %: 0,66 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Електрична енергія
Electric energy
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4711000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, просп. Університетський, 3
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 01 березня 2019 по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-01-000027 ● 3b1527cd75ef49dc99d9bad1a2974a44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


01.02.2019 № 9

Кропивницький



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.02.2019 № 9

Витяг з переліку
процедур закупівель


Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-01-29-003704- b 29.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-05 14:21:26

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-29-003704-b) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З якої причини в ході проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-29-003704-b очікуваною вартістю 14 604 100,00 грн Вами, відповідно до п.3 «Відхилення тендерної пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що однією з умов відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, чим порушено вимоги абз. 2 частини 4 статті 16 Закону, а саме - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для їх відхилення замовником.
2. Чому Вами в п. 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вказано «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів», тобто не встановлено строку з якого починається дія тендерної пропозиції, як це передбачено п.10 ч.2 ст. 22 Закону, а саме – тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-08 08:26:47

Протокол розгляду

СЛУХАЛИ : Луценко Олександра Володимировича, голову тендерного комітету, про надходження через електронну систему закупівель «Прозоро» 1 лют 2019 року об 15:18, в період прийому пропозиції закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-29-003704-b, на закупівлю електричної енергії, повідомлення про проведення моніторингу від ДАСУ, стосовно виявлених ними порушень. СЛУХАЛИ : Москаленко Юрія Віталійовича, заст. гол. тендерного комітету, який зазначив, що при ретельному вивченні тендерної документації, стосновно якої надійшло повідомлення про моніторинг, було дійсно знайдено орфографічні описки, та відсутність кількох слів. З огляду на те, що КП «Електротранс» завжди підпорядковується чинним Законам України «Про публічні закупівлі» стосовно свої тендерних пропозицій, необхідно оперативно внести поправки (зміни) до тендерної документації, та виправити неумисні описки у двух місцях, а саме: 1. Розділ 3. Пункт 4. Викласти – «- тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 2. Розділ 5. Пункт 3. Викласти – «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;» Також, Юрій Віталійович наголосив на тому, що у Тендерній документації, Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5, абзац 3 зазначається наступне, дослівно «Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу.», що прямо вказує на те, що Замовник ніяким чином не переслідував цілі щодо отримання не потрібних кваліфікаційних документів та інших, також Юрій Віталійович повідомив, що період дійсності тендерної пропозиції на протязі 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій вказано на сторінці 12 (Додаток № 1 до тендерної документації) 6 абзац.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-07 11:56:28

Протокол розгляду

СЛУХАЛИ :
Луценко Олександра Володимировича, голову тендерного комітету, про надходження через електронну систему закупівель «Прозоро» 1 лют 2019 року об 15:18, в період прийому пропозиції закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-29-003704-b, на закупівлю електричної енергії, повідомлення про проведення моніторингу від ДАСУ, стосовно виявлених ними порушень.

СЛУХАЛИ :
Москаленко Юрія Віталійовича, заст. гол. тендерного комітету, який зазначив, що при ретельному вивченні тендерної документації, стосновно якої надійшло повідомлення про моніторинг, було дійсно знайдено орфографічні описки, та відсутність кількох слів. З огляду на те, що КП «Електротранс» завжди підпорядковується чинним Законам України «Про публічні закупівлі» стосовно свої тендерних пропозицій, необхідно оперативно внести поправки (зміни) до тендерної документації, та виправити неумисні описки у двух місцях, а саме:
1. Розділ 3. Пункт 4. Викласти – «- тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
2. Розділ 5. Пункт 3. Викласти – «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник: - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;»
Також, Юрій Віталійович наголосив на тому, що у Тендерній документації, Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5, абзац 3 зазначається наступне, дослівно «Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу.», що прямо вказує на те, що Замовник ніяким чином не переслідував цілі щодо отримання не потрібних кваліфікаційних документів та інших, також Юрій Віталійович повідомив, що період дійсності тендерної пропозиції на протязі 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій вказано на сторінці 12 (Додаток № 1 до тендерної документації) 6 абзац.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Описки в тендерній документації виправлено.

2019-02-11 15:31:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації замовника

2019-02-19 09:47:56

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 березня 2019
UA-2019-01-29-003704-bc6898e8efdae4c8297d7dab0523679b5
Найменування: Комунальне підприємство "Електротранс" Міської ради міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 40413447
Місцезнаходження: 25031, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ІНОВАЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 березня 2019 14:15
протокол 210001.tif
04 березня 2019 14:15
протокол 210002.tif
04 березня 2019 14:17
Електронний підпис

Публічні документи

15 березня 2019 15:33
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:42
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:42
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:40
Тендерна пропозиція.PDF
22 лютого 2019 15:40
Довідка антикор.прогр.PDF
22 лютого 2019 15:40
Довідка захист довкіл.PDF
22 лютого 2019 15:40
Довідка член опт.ринк.PDF
22 лютого 2019 15:40
Додаток 2.PDF
22 лютого 2019 15:40
Статут КОЕК новий.pdf
22 лютого 2019 15:40
Витяг 14.01.19.PDF

Документи

04 березня 2019 14:16
протокол 210001.tif
04 березня 2019 14:16
протокол 210002.tif
04 березня 2019 14:22
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2019 17:14
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:14
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:12
СтатутУІФК.PDF
28 лютого 2019 17:12
Ліцензія_постанова.pdf
28 лютого 2019 17:12
ВитягПДВ.PDF
28 лютого 2019 17:12
ВитягЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ІНОВАЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 14 604 081,16
UAH з ПДВ
14 604 081,16
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ІНОВАЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ" 14 604 100,00
UAH з ПДВ
14 604 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 15:33
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:42
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:42
Електронний підпис
22 лютого 2019 15:40
Тендерна пропозиція.PDF
22 лютого 2019 15:40
Довідка антикор.прогр.PDF
22 лютого 2019 15:40
Довідка захист довкіл.PDF
22 лютого 2019 15:40
Довідка член опт.ринк.PDF
22 лютого 2019 15:40
Додаток 2.PDF
22 лютого 2019 15:40
Статут КОЕК новий.pdf
22 лютого 2019 15:40
Витяг 14.01.19.PDF

Публічні документи

28 лютого 2019 17:14
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:14
Електронний підпис
28 лютого 2019 17:12
СтатутУІФК.PDF
28 лютого 2019 17:12
Ліцензія_постанова.pdf
28 лютого 2019 17:12
ВитягПДВ.PDF
28 лютого 2019 17:12
ВитягЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ІНОВАЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42132581
Переможець 14 604 081,16
UAH з ПДВ
12 березня 2019 09:42

Документи

12 березня 2019 09:42
Електронний підпис
12 березня 2019 09:40
230001.tif
12 березня 2019 09:40
230002.tif
11 березня 2019 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42132581
14 604 081,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 09:42
Електронний підпис
12 березня 2019 09:40
230001.tif
12 березня 2019 09:40
230002.tif
11 березня 2019 11:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2019 12:19
додаткова угода КОЕК.pdf зміни до договору
18 вересня 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 12:51
Додаткова угода № 2 скан.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 12:48
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2019 13:26
Додаткова угода скан.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 13:25
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 17:19
Додатки.pdf укладений
26 березня 2019 17:19
Договір Енергопостачання.pdf укладений
26 березня 2019 17:19
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 16:55
Договір про постачання електр енергії.pdf укладений
26 березня 2019 16:49
Додаток № 1.pdf укладений
26 березня 2019 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі з розрахунку ефективного розподілу закупівлі на 2019р.
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 18/19
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 860 334,71
UAH (в тому числі ПДВ 1 143 389,11 UAH)