Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Електротранс" Міської ради міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 40413447 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 3 |
Контактна особа: |
Олександр Луценко +380509263277 elektrotrans_kir@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Москаленко Юрій Віталійович +380667929823 elektrotrans_kir@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemstvo "Elektrotrans" Miskoi rady mista Kropyvnytskogo" |
National ID: | 40413447 |
Contact point: |
Alexander Lutsenko +380509263277 elektrotrans_kir@ukr.net |
Additional contacts: |
Москаленко Юрій Віталійович +380667929823 elektrotrans_kir@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2019 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 17:30 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 14 604 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 96 387,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,66% |
Publication date: | 29 січня 2019 16:41 |
Enquiries until: | 18 лютого 2019 17:30 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2019 17:30 |
Information
Estimated total value: | 14 604 100 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 96 387 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,66 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2019 12:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2019 12:28 |
Внесені зміни до тендерної документації.docx | |
07 лютого 2019 12:28 |
Тендерна документація постачання електроенергії на 2019 р. (1).doc | |
29 січня 2019 16:41 |
оголошення постачання електроенергії на 2019 р..doc |
07 лютого 2019 12:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2019 12:28 |
Внесені зміни до тендерної документації.docx
|
||||||
07 лютого 2019 12:28 |
Тендерна документація постачання електроенергії на 2019 р. (1).doc
|
||||||
29 січня 2019 16:41 |
оголошення постачання електроенергії на 2019 р..doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-01-000027 ● 3b1527cd75ef49dc99d9bad1a2974a44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 лютого 2019 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.02.2019 № 9
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.02.2019 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-01-29-003704- b 29.01.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-05 14:21:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Електрична енергія)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-29-003704-b) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. З якої причини в ході проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-01-29-003704-b очікуваною вартістю 14 604 100,00 грн Вами, відповідно до п.3 «Відхилення тендерної пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що однією з умов відхилення тендерної пропозиції учасника є невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, чим порушено вимоги абз. 2 частини 4 статті 16 Закону, а саме - відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для їх відхилення замовником.
2. Чому Вами в п. 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, вказано «тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів», тобто не встановлено строку з якого починається дія тендерної пропозиції, як це передбачено п.10 ч.2 ст. 22 Закону, а саме – тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-08 08:26:47
Протокол розгляду
СЛУХАЛИ : Луценко Олександра Володимировича, голову тендерного комітету, про надходження через електронну систему закупівель «Прозоро» 1 лют 2019 року об 15:18, в період прийому пропозиції закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-29-003704-b, на закупівлю електричної енергії, повідомлення про проведення моніторингу від ДАСУ, стосовно виявлених ними порушень. СЛУХАЛИ : Москаленко Юрія Віталійовича, заст. гол. тендерного комітету, який зазначив, що при ретельному вивченні тендерної документації, стосновно якої надійшло повідомлення про моніторинг, було дійсно знайдено орфографічні описки, та відсутність кількох слів. З огляду на те, що КП «Електротранс» завжди підпорядковується чинним Законам України «Про публічні закупівлі» стосовно свої тендерних пропозицій, необхідно оперативно внести поправки (зміни) до тендерної документації, та виправити неумисні описки у двух місцях, а саме: 1. Розділ 3. Пункт 4. Викласти – «- тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. 2. Розділ 5. Пункт 3. Викласти – «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;» Також, Юрій Віталійович наголосив на тому, що у Тендерній документації, Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5, абзац 3 зазначається наступне, дослівно «Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу.», що прямо вказує на те, що Замовник ніяким чином не переслідував цілі щодо отримання не потрібних кваліфікаційних документів та інших, також Юрій Віталійович повідомив, що період дійсності тендерної пропозиції на протязі 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій вказано на сторінці 12 (Додаток № 1 до тендерної документації) 6 абзац.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-07 11:56:28
Протокол розгляду
СЛУХАЛИ :
Луценко Олександра Володимировича, голову тендерного комітету, про надходження через електронну систему закупівель «Прозоро» 1 лют 2019 року об 15:18, в період прийому пропозиції закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-29-003704-b, на закупівлю електричної енергії, повідомлення про проведення моніторингу від ДАСУ, стосовно виявлених ними порушень.
СЛУХАЛИ :
Москаленко Юрія Віталійовича, заст. гол. тендерного комітету, який зазначив, що при ретельному вивченні тендерної документації, стосновно якої надійшло повідомлення про моніторинг, було дійсно знайдено орфографічні описки, та відсутність кількох слів. З огляду на те, що КП «Електротранс» завжди підпорядковується чинним Законам України «Про публічні закупівлі» стосовно свої тендерних пропозицій, необхідно оперативно внести поправки (зміни) до тендерної документації, та виправити неумисні описки у двух місцях, а саме:
1. Розділ 3. Пункт 4. Викласти – «- тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
2. Розділ 5. Пункт 3. Викласти – «тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник: - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;»
Також, Юрій Віталійович наголосив на тому, що у Тендерній документації, Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5, абзац 3 зазначається наступне, дослівно «Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу.», що прямо вказує на те, що Замовник ніяким чином не переслідував цілі щодо отримання не потрібних кваліфікаційних документів та інших, також Юрій Віталійович повідомив, що період дійсності тендерної пропозиції на протязі 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій вказано на сторінці 12 (Додаток № 1 до тендерної документації) 6 абзац.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Описки в тендерній документації виправлено.
2019-02-11 15:31:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації замовника
2019-02-19 09:47:56
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Електротранс" Міської ради міста Кропивницького" |
Код ЄДРПОУ: | 40413447 |
Місцезнаходження: | 25031, Україна, Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, просп. Університетський, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ІНОВАЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
14 604 081,16
UAH з ПДВ
|
14 604 081,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ІНОВАЦІЙНО-ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ" |
14 604 100,00
UAH з ПДВ
|
14 604 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42132581 |
Переможець |
14 604 081,16
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 09:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 11:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2019 12:19
|
додаткова угода КОЕК.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2019 11:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 серпня 2019 12:51
|
Додаткова угода № 2 скан.pdf | зміни до договору |
21 серпня 2019 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 квітня 2019 13:26
|
Додаткова угода скан.pdf | зміни до договору |
05 квітня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 17:19
|
Додатки.pdf | укладений |
26 березня 2019 17:19
|
Договір Енергопостачання.pdf | укладений |
26 березня 2019 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 16:55
|
Договір про постачання електр енергії.pdf | укладений |
26 березня 2019 16:49
|
Додаток № 1.pdf | укладений |
26 березня 2019 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі з розрахунку ефективного розподілу закупівлі на 2019р. |
Номер договору про закупівлю: | 18/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 18/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |