Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери, БФП
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2019-01-29-003541-b 8b111b315e5c4c1e8e762d5447e16739
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Євгеніївна Білих

+380686883694 dnepr.pnd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 1" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985222
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ІВАНА АКІНФІЄВА, будинок 12 А
Контактна особа: Надія Євгеніївна Білих
+380686883694
dnepr.pnd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 16:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 16:11
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Персональні комп'ютери у комплекті - 7 шт., багатофункціональний пристрій - 3 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, І. Акінфієва, 12-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 лютого 2019  —  21 лютого 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 січня 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 09:22
ОГОЛОШЕННЯ закупівлі 2019.docx
31 січня 2019 10:49
Проект договора на закупівлю січень 2019.doc
29 січня 2019 16:28
ОГОЛОШЕННЯ закупівлі 2019.docx
29 січня 2019 16:28
Проект договора на закупівлю січень 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 30 січня 2019 09:04
Дата відповіді: 30 січня 2019 13:03
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги товару допускаються, за умовою точного дотримання всіх технічних параметрів, зазначених у технічній документації торгів.
Документація
Дата подання: 30 січня 2019 15:06
Дата відповіді: 31 січня 2019 11:02
Серед затребуваних Замовником документів в тендерній документації значиться вимога до учасників мати досвід роботи більше 3 років. Так як ця вимога суттєво обмежує коло учасників, та не дає компаніям, які успішно працюють на ринку інформаційних технологій та постачання офісного цифрового обладнання менше, зазначеного Замовником строку, брати участь в тендері,звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації та виключити цю вимогу, включивши до розгляду і пропозиції від Учасників з меншим досвідом роботи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Это обязательное условие

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 134 820,00
UAH з ПДВ
134 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 11:52
МВД Жукова.pdf
07 лютого 2019 11:50
налогова.pdf
07 лютого 2019 11:50
МВД Жукова.pdf
07 лютого 2019 11:50
корупція.pdf
06 лютого 2019 09:50
Електронний підпис
06 лютого 2019 09:50
UKRAINE - UkrTest - OP3050MFF.PDF
06 лютого 2019 09:50
UKRAINE - UkrTest - E2016H.PDF
06 лютого 2019 09:49
UKRAINE - DoC - OP3050MFF.PDF
06 лютого 2019 09:49
dll-leaflet_ru-pdf.pdf
06 лютого 2019 09:49
cv_dcpl2500d_rus_qsg_a.pdf
06 лютого 2019 09:49
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 09:49
справка приват.pdf
06 лютого 2019 09:49
справка південний.pdf
06 лютого 2019 09:49
Справка кредит.pdf
06 лютого 2019 09:49
Сертификат СКС1.jpg
06 лютого 2019 09:49
сертификат СКС.jpg
06 лютого 2019 09:49
Свідотство ПДВ.pdf
06 лютого 2019 09:49
проект договора.pdf
06 лютого 2019 09:49
порівняльна таблиця.pdf
06 лютого 2019 09:49
паспорт+инн.pdf
06 лютого 2019 09:49
Отзыв Гум политика 2017.pdf
06 лютого 2019 09:49
окпо.pdf
06 лютого 2019 09:49
Витяг від 23.03.2018.pdf
06 лютого 2019 09:49
антикор уповноважений.jpg
06 лютого 2019 09:49
антикор программа.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 134 820,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 15:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

07 лютого 2019 15:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
134 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 15:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2019 15:43
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 березня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 10:33
Договір ПК.PDF укладений
15 лютого 2019 10:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 15\02\19
Договір:
Номер додаткової угоди: 15/02/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML