Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б марка 1 на бітумах з адгезійними добавками. Бітум дорожній марки 70/100
Очікувана вартість
4 169 010,00 UAH
UA-2019-01-29-002951-b cdaa590daa544d5f9605e35e4b47ebd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Бойко

+380630417090 avtodorogi17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05445296
Місцезнаходження: 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13
Контактна особа: Андрій Бойко
+380630417090
avtodorogi17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 15:53
Очікувана вартість: 4 169 010,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 084,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1340 тони
Суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста тип Б марка 1 на бітумах з адгезійними добавками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
7 тони
Бітум дорожній марки 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 лютого 2019 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 18:48
ТД асфальт зі змінами.docx
07 лютого 2019 18:48
Зміни.PDF
31 січня 2019 17:19
Проект договору.docx
07 лютого 2019 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 лютого 2019 18:48
ТД асфальт зі змінами.docx
31 січня 2019 17:19
ТД асфальт.docx
07 лютого 2019 18:48
Зміни.PDF
31 січня 2019 17:19
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-01-000031 ● 5085f115978f45dbab17ef4a6e29731b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 лютого 2019 15:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.02.2019 № 15
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Т.ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 01.02.2019 № 15

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
4 UA-2019-01-29-002951-b, 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-04 12:49:39

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-29-002951-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1) з яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 29 січня 2019 р. № 8, містить вимогу щодо надання учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у вигляді довідки (довідок) в довільній формі. При цьому, зазначена наступна умова: «Учасник може не надавати інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Тоді як, статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено перелік підстав, за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних держаних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, частиною третьою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частині першій і другій цією статті, надається у довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками у довільній формі інформації про відсутність всіх підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначена позиція також викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06.
2) з яких підстав Додаток 6 до тендерної документації, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 29 січня 2019 р. № 8, містить вимогу щодо документального підтвердження переможцем інформації, яка міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме: «Довідка довільної форми, з інформацією, про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення» (пункт 3 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі») та «Довідка довільної форми, з інформацією, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура» (пункт 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Тоді як, відповідно до абзацу 4 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган, щорічно до 20 січня та додатково у разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Так, відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 інформація щодо відсутності підстав для відмови, передбачених пунктом 3 та пунктом 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», станом на дату затвердження тендерної документації 29 січня 2019р., міститься у відкритих реєстрах на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України у кабінеті електронних сервісів.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-07 18:52:08

По питанню моніторингу

В тендерну документацію було внесено зміни відповідно до ваших рекомендацій

Надання інформації про усунення порушення замовником

В тендерну документацію було внесено зміни.

2019-02-15 11:51:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення відповідності вимог тендерної докментації вимогам законодавства у сфері публічних закупівель усунуто, шляхом внесення замовником зміни в тендерну документацію та відповідні документи оприлюднено в електронній системі закупівель.

2019-02-15 12:51:37

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС 4 168 399,44
UAH з ПДВ
4 168 399,44
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" 4 168 900,00
UAH з ПДВ
4 168 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2019 11:27
Довідка судимість
26 лютого 2019 11:27
Довідка ЄДР корупція
26 лютого 2019 11:27
Довідка ДПІ
15 лютого 2019 22:44
Електронний підпис
15 лютого 2019 22:42
Документи.rar
13 лютого 2019 16:54
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:53
Додаток 1.zip
13 лютого 2019 16:50
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:47
Електронний підпис
13 лютого 2019 16:41
Документи.rar
13 лютого 2019 16:41
Додаток 3.rar
13 лютого 2019 16:41
Додаток 1.zip

Публічні документи

15 лютого 2019 14:40
Електронний підпис
15 лютого 2019 14:37
щодо повноваження.rar
15 лютого 2019 14:37
згідно з додатком 1.rar
15 лютого 2019 14:37
згідно з додатком 2.rar
15 лютого 2019 14:37
Fwd_ Гарантии Дорстрой.zip
15 лютого 2019 14:37
згідно з додатком 3.rar
15 лютого 2019 14:37
інші документи.rar
15 лютого 2019 14:37
згідно з додатком 4.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС
#38749259
Переможець 4 168 399,44
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 22:29

Документи

25 лютого 2019 22:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 22:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТРДОРРЕСУРС
#38749259
4 168 399,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 22:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2019 20:53
Електронний підпис укладений
15 березня 2019 14:43
Договір 150.PDF укладений
15 березня 2019 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 168 399,44
UAH (в тому числі ПДВ 694 733,24 UAH)