Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингенту)
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2019-01-29-002520-b c0a7aa36c74649a489a946878e1afb40
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ярославцева

+380986631576 xlibodar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хлібодарська селищна рада Біляївського району
Код ЄДРПОУ: 05583029
Місцезнаходження: 67667, Україна , Одеська обл., смт. Хлібодарське, вул. Маяцька Дорога, 20
Контактна особа: Тетяна Ярославцева
+380986631576
xlibodar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-000704-b про проведення відкритих торгів для потреб на 2019 рік на закупівлю послуг з організації харчування учнів через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцевий дату подання тендерних пропозицій 14.01.2019р. були відсутні тендерні пропозиції та учасники аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 30 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення виконання обов’язків, функцій покладених на Хлібодарську селищну раду Біляївського району Одеської області необхідність закупівлі послуг з організації харчування учнів залишилася і рішенням тендерного комітету було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-14-000157-с. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.01.2019р. були повторно відсутні тендерні пропозиції та учасники аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 30 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі послуг з організації харчування учнів у Хлібодарської селищної ради Біляївського району Одеської області залишилася. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено.
Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури.
Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо надання послуг з організації харчування учнів код ДК 021:2015 - 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість в надані послуг.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік;
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-000704-b.
- Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-14-000157-с.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 січня 2019 13:31
Оскарження наміру укласти договір: 11 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Крейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингенту Хлібодарської ЗОШ І-ІІІ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Крейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингенту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67667, Україна, Одеська область, смт Хлібодарське, Біляївського р-ну, вул.Маяцька дорога, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-12-000031 ● 1edf767f3afe4e1d84acf8e0fe97d8f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2019 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.02.2019 Одеса № 46
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 12.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 12.02.2019.



Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.02.2019 № 46

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-29-002520-b 29.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гладкий Р.В.
2. UA-2019-01-10-000518-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
3. UA-2019-01-10-000320-c 10.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гладкий Р.В.
4. UA-2019-01-16-001844-c 16.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
5. UA-2019-02-07-001575-c 07.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковалевська В.К.
6. UA-2018-12-14-000797-b 14.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Гаврилюк А.В.



Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-13 13:04:01

UA-2019-01-29-002520-b 29.01.2019

На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-000704-b про проведення відкритих торгів для потреб на 2019 рік на закупівлю послуг з організації харчування учнів через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцевий дату подання тендерних пропозицій 14.01.2019р. були відсутні тендерні пропозиції та учасники аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 30 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Для забезпечення виконання обов’язків, функцій покладених на Хлібодарську селищну раду Біляївського району Одеської області необхідність закупівлі послуг з організації харчування учнів залишилася і рішенням тендерного комітету було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-14-000157-с. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.01.2019р. були повторно відсутні тендерні пропозиції та учасники аукціону. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 1 статті 30 Закону – подання для участі у них менше двох тендерних пропозицій. Потреба у здійсненні закупівлі послуг з організації харчування учнів у Хлібодарської селищної ради Біляївського району Одеської області залишилася. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту четвертого частини другої статті 35 Закону (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо надання послуг з організації харчування учнів код ДК 021:2015 - 55520000-1 – Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість в надані послуг. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII; - Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік; - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-27-000704-b. - Оголошення ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-14-000157-с. Згорнути

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-13 17:58:09

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі за предметом «Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингенту)» за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги, яку проведено Хлібодарською селищною радою Біляївського району Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-29-002520-b) та відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) чому під час проведення першої процедури відкритих торгів за номером UA-2018-12-27-000704-b Замовником не оприлюднено тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій?
2) чому Замовником не прийнято рішення про відміну першої процедури відкритих торгів за номером UA-2018-12-27-000704-b відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 31 Закону у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через наявні порушення законодавства з питань публічних закупівель?
3) за якими критеріями Замовником встановлено відповідність пропозиції учасника переговорної процедури вимогам запрошення у той час, коли відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації? При цьому, під час проведення першої процедури відкритих торгів за номером UA-2018-12-27-000704-b Замовником взагалі не оприлюднено тендерну документацію.
4) чому Замовником під час вибору процедури закупівлі обрано переговорну процедуру закупівлі та визначено підставу п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону у той час, коли під час проведення першої процедури відкритих торгів за вказаним предметом закупівлі Замовником не оприлюднено тендерну документацію?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-14 10:21:32

Південному офісу держаудитслужби (Одеська обл.)

я розумію що пояснення мої не підставні, але у нас повільний інтернет та ще виключали для профілактики світло
пока скасовувалася процедура UA-2018-12-27-000561-b мабудь необачно не внеслася документація.
мені скасувати договір ? та продовжити процедуру.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-14 10:24:27

пояснення

я не вмію користуватися програмами та не знаю як відповіти
мені скасувати договір по процедурі UA-2019-01-29-002525-b

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-14 10:26:02

пояснення по процедурі UA-2019-01-29-002520-b

Південному офісу держаудитслужби (Одеська обл.)
я розумію що пояснення мої не підставні, але у нас повільний інтернет та ще виключали для профілактики світло пока скасовувалася процедура UA-2018-12-27-000561-b мабудь необачно не внеслася документація. мені скасувати договір ? та продовжити процедуру.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-14 13:30:07

пояснення до проведення процедери UA-2019-01-29-002520-b

Договір №11 від 11.02.2018 розірвано Додаткова угода №1 від 14.02.2019

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомлення про усунення проведеної закупівлі ua-2019-01-29-002520-b кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та пільгового контингенту)

2019-02-15 14:17:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.

2019-02-15 14:33:44

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Лещинська Ольга Володимирівна
#2961308326
Переможець 530 000,00
UAH з ПДВ
31 січня 2019 13:31

Документи

31 січня 2019 13:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2019 13:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Лещинська Ольга Володимирівна
#2961308326
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 січня 2019 13:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 13:16
Протокол 19.pdf укладений
14 лютого 2019 13:14
Додаткова цгода до дог11.pdf укладений
14 лютого 2019 13:14
Електронний підпис укладений
12 лютого 2019 08:40
Додатки до договору №11.pdf укладений
12 лютого 2019 08:37
Договір 11.pdf укладений
12 лютого 2019 08:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою в звязку з продовженням відкритих торгів