Послуги з прання і сухого чищення
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-01-29-002082-a 893c3d79ef444b02882ad5b77ca22494
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А 1008
Код ЄДРПОУ: 26614751
Місцезнаходження замовника: 44701, Україна, Волинська обл., місто Володимир-Волинський, вулиця Ковельська 265
Контактна особа замовника: Карпук Віталій Васильович
+380681388229
Fes.14ombr@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 19:00
Початок аукціону: 14 лютого 2019 15:22
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,21 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 кг
Послуги з прання і сухого чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44701, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вул. Ковельська, 265
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-29-002082-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ", Код ЄДРПОУ:40808015
Дата подання: 06 березня 2019 17:01
Вимога
Відповідно до протоколу № 4 засідання тендерного комітету щодо визначення переможця у проведеній процедурі відкритих торгів з приводу надання військовій частині А 1008 послуг з прання білизни від 20 лютого
2019 року, переможцем процедури закупівлі ДК 021: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (номер у Prozorro - UA-2019-01-29-002082-a) визначено ТОВ «ВІРІЛІС».
Разом з цим, відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині 7 статті 28 цього Закону.
Згідно пункту 4 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Так, відповідно до «Зведених відомостей про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України», відносно переможця Торгів – ТОВ «ВІРІЛІС», наявна інформація про вчинення останнім порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). (Рішення Адміністративної колегії Волинського обласного територіального відділення АМКУ від 31.10.2017 № 22 по справі № 06-17; щодо оскарження зазначеного рішення на даний час скасовано судові рішення судів першої та апеляційної інстанцій і направлено справу на новий розгляд або для продовження розгляду до суду першої інстанції).
Відповідно до положень частини 3 статті 60 Закону України «Про захист економічної конкуренції», прийняття господарським судом до розгляду заяви про визнання недійсним рішення органу Антимонопольного комітету України не зупиняє його виконання.

Враховуючи вищевикладене, просимо Вас прийняти до уваги наявність підстав визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та вжити відповідних заходів передбачених пунктом 4 частини 1 статті 30 цього Закону.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 березня 2019 20:45
У відповідь на Ваше оскарження повідомляємо наступне: у представленій нами тендерній документації військова частина А1008 чітко виклала свої вимоги до процедури даної закупівлі. ТОВ "Аква Ліберті" дані вимоги виконані не були, а саме: декларація про відповідність вимогам регламенту мийних засобів (дійсна до 10 липня 2018 року) та сертифікат відповідності (термін дії 11 липня 2018 року) протерміновані.
З огляду на вищевикладене, та із досвіду попереднього року (саме завдяки знову ж таки скарзі у 2018 році з боку ТОВ "Аква Ліберті" на те, що в/ч А1008 кваліфікувала переможцем торгів компанію, що мала порушення у тендерній документації, - ми інабули цього досвіду) це є порушенням тих вимог, які поставила військова частина перед замовником, і, так як вона жадає мінімізувати усі можливі ризики у процесі закупівлі - то шукає для себе найбільш безпечний та раціональний варіант.
Підсумовуючи дану ситуацію хочемо також звернути увагу на те, що з моменту кваліфікації замовником переможця торгів у учасників закупівлі є 10 днів для оскарження даного рішення, а оскарження від ТОВ "Аква Ліберті" було подано дещо пізніше.

Документи подані скаржником

06 березня 2019 17:01
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-06-000029 ● b0d2ce9fe5e54810b1a7ca5183643a2f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-07 09:16:14
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
06.06.2019 № 20-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 06.06.2019 № 20-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-29-002082-a від 29.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи неможливість усунення виявлених недоліків в повному обсязі - надсилається повідомлення про намір розірвати договір

2019-06-20 21:14:49

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А 1008, 26614751, Україна, місто Володимир-Волинський, вулиця Ковельська 265
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з прання і сухого чищення, 290000UAH, 98310000-9, ДК021, 16500, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 893c3d79ef444b02882ad5b77ca22494, 2019-01-29
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) на 2019 рік, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік (додаток до річного плану), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Військової частини А 1008 (далі - Замовник) від 22.01.2019 №1 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Аква Ліберті» (далі – ТзОВ «Аква Ліберті»), протокол засідання тендерного комітету від 20.02.2019 № 3; протокол засідання тендерного комітету від 20.02.2019 № 4; повідомлення про намір укласти договір; договір про надання послуг від 19.03.2019 № 7. Проведеним моніторингом установлено, що рішенням тендерного комітету Замовника від 20.02.2019 № 3 відхилено тендерну пропозицію ТзОВ «Аква Ліберті». Інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Аква Ліберті» Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 24 лютого 2019 року або на четвертий день з дня прийняття рішення про відхилення, чим порушено вимогу абзацу сьомого частини першої статті 10 Закону. Також під час моніторингу встановлено, що рішенням тендерного комітету Замовника від 20.02.2019 № 4 переможцем визнано товариство з обмеженою відповідальністю «ВІРІЛІС» (далі – ТзОВ «ВІРІЛІС»). Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ТзОВ «ВІРІЛІС» 24 лютого 2019 року. Водночас, в порушення частини другої статті 32 Закону, Замовник уклав з ТзОВ «ВІРІЛІС» договір про надання послуг з прання та прасування текстильних виробів для потреб військової частини А 1008 від 19.03.2019 № 7 у термін, що перевищує 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме на 23-ій день. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону., 14 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону, за результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено порушення вимог абзацу сьомого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ" 288 420,00
UAH з ПДВ
280 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС" 288 750,00
UAH з ПДВ
280 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" 289 905,00
UAH з ПДВ
289 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2019 18:10
sign.p7s
13 лютого 2019 18:08
Технічні вимоги.pdf
13 лютого 2019 18:08
Тендерна пропозиція.pdf
13 лютого 2019 18:08
Копії листів-відгуків.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 16:42
sign.p7s
28 лютого 2019 16:37
Документи переможця pdf.pdf
25 лютого 2019 14:51
sign.p7s
25 лютого 2019 14:38
Тендерна пропозиція pdf.pdf
13 лютого 2019 15:30
sign.p7s
13 лютого 2019 15:18
Тендерна пропозиція pdf.pdf
13 лютого 2019 15:18
Стаття 17 pdf.pdf
13 лютого 2019 15:18
Довідка з Банку pdf.pdf
13 лютого 2019 15:18
Відповідність МТВ pdf.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 09:36
Військова частина А 1008.rar
13 лютого 2019 09:36
10 Цінова.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКВА ЛІБЕРТІ"
#40808015
Відхилено 280 499,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2019 14:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС"
#31670739
Переможець 280 500,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2019 14:33

Документи

24 лютого 2019 14:18
sign.p7s

Документи

24 лютого 2019 14:33
sign.p7s
24 лютого 2019 14:30
Протокол №4

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2019 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС"
#31670739
280 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2019 14:33
sign.p7s
24 лютого 2019 14:30
Протокол №4

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 березня 2019 10:17
Договыр №7 укладений
19 березня 2019 13:31
sign.p7s зміни до договору
03 липня 2019 15:15
Додаткова угода _1.jpg зміни до договору
03 липня 2019 15:14
sign.p7s зміни до договору
01 липня 2019 17:27
Додаткова угода _1.jpg зміни до договору
01 липня 2019 17:24
sign.p7s зміни до договору
21 березня 2019 17:30
договір прання 004.jpg зміни до договору
21 березня 2019 17:17
sign.p7s зміни до договору
20 березня 2019 13:31
договір прання 004.jpg зміни до договору
20 березня 2019 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погано видно печатку на специфікації
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погана якість скану останньої сторінки договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погана якість останньої сторінки договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягів предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку