Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із системного аналізу, програмування, консультування та супроводу, а також інших спеціалізованих послуг у сфері інформатизації, послуги настраювання ПК. Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку. Допомога у формуванні та передачі бухгалтерської звітності в контролюючі органи (цілодобово без вихідних).Резервування важливих данних з використанням облачних технологій Аварійний визов при виході з ладу технічного обладнання ППЕОМ бухгалтерії (цілодобово без вихідних). Доставка бухгалтера додому при затримці після робочого часу з вини Виконавця (в межах міста та 30 км. За межами міста). Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд). Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний текстовий комплекс). В разі відсутності інтернет-зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет.
Очікувана вартість
50 076,00 UAH
UA-2019-01-29-001579-a 3ffe0dc4e4314caab0cf60b94532101f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дядчук Катерина Федорівна

380445639645
380971731653
tcsodarn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 33882032
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вербицького, 9-І
Контактна особа: Дядчук Катерина Федорівна
380445639645,380971731653
tcsodarn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 16:01
Очікувана вартість: 50 076,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72000000-5: Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки


Послуги із системного аналізу, програмування, консультування та супроводу, а також інших спеціалізованих послуг у сфері інформатизації, послуги настраювання ПК. Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку. Допомога у формуванні та передачі бухгалтерської звітності в контролюючі органи (цілодобово без вихідних).Резервування важливих данних з використанням облачних технологій Аварійний визов при виході з ладу технічного обладнання ППЕОМ бухгалтерії (цілодобово без вихідних). Доставка бухгалтера додому при затримці після робочого часу з вини Виконавця (в межах міста та 30 км. За межами міста). Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд). Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний текстовий комплекс). В разі відсутності інтернет-зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із системного аналізу, програмування, консультування та супроводу, а також інших спеціалізованих послуг у сфері інформатизації, послуги настраювання ПК. Контроль, аналіз та розсилка змін законодавства у сфері бухобліку. Допомога у формуванні та передачі бухгалтерської звітності в контролюючі органи (цілодобово без вихідних).Резервування важливих данних з використанням облачних технологій Аварійний визов при виході з ладу технічного обладнання ППЕОМ бухгалтерії (цілодобово без вихідних). Доставка бухгалтера додому при затримці після робочого часу з вини Виконавця (в межах міста та 30 км. За межами міста). Технічна підтримка апаратного забезпечення ППЕОМ підприємства (підмінний фонд). Щомісячна профілактика (апаратно-діагностичний текстовий комплекс). В разі відсутності інтернет-зв’язку, для здачі звітності надається особистий мобільний інтернет.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького, 9-і
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72000000-5 — Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2019 15:26
оголошення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ 50 076,00
UAH
50 076,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 20:59
Електронний підпис
01 лютого 2019 20:58
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
Переможець 50 076,00
UAH
07 лютого 2019 15:55

Документи

07 лютого 2019 15:55
Протокол 7 - 2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 15:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛУЦЮК ОЛЕКСІЙ ПЕТРОВИЧ
#2348200134
50 076,00
UAH
Документи

Документи

07 лютого 2019 15:55
Протокол 7 - 2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 50076 - 2019.pdf укладений
12 лютого 2019 16:10