Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби (Діазепам; Фентаніл; Морфін)
Очікувана вартість
141 350,00 UAH
UA-2019-01-29-001386-c df770e4688204312973d4869550baf5c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степченко Євгенія Василівна

+380442497004 2497004@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа “Національний науковий центр “Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска” Національної академії медичних наук України
Код ЄДРПОУ: 02011893
Вебсайт: http://www.strazhesko.org.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Контактна особа: Степченко Євгенія Василівна
+380442497004
2497004@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 січня 2019 17:55
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 19 лютого 2019 13:23
Очікувана вартість: 141 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 706,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1740 од
Діазепам
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
215 од
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
130 од
Морфін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Народного Ополчення,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:42
Зміни 08 02 2019.doc
08 лютого 2019 14:42
ТД в новій редакції 08 02 2019.doc
05 лютого 2019 13:35
Зміни 05 02 2019.doc
01 лютого 2019 16:27
Зміни 01 02 2019.doc
08 лютого 2019 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:42
Зміни 08 02 2019.doc
08 лютого 2019 14:42
ТД в новій редакції 08 02 2019.doc
05 лютого 2019 13:35
ТД в новій редакції 05 02 2019.doc
01 лютого 2019 16:27
ТД в новій редакції 01 02 2019.doc
29 січня 2019 17:56
ТД Прозорро.doc
05 лютого 2019 13:35
Зміни 05 02 2019.doc
01 лютого 2019 16:27
Зміни 01 02 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо форми тендерної пропозицї
Дата подання: 31 січня 2019 14:55
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:28
Доброго дня! Шановні колеги, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в Додатку №1 до тендерної документації, а саме: в формі Цінової пропозиції за одиницю виміру вказати або упаковку або ампулу, оскільки при розрахунках в ціні одночасно за ампулу та упаковку, призводить до розбіжності в ціні. Оскільки згідно правил арифметики вони не можуть бути рівними. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Внесено зміни до тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 лютого 2019 13:53
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:30
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 1 робочого дня. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж ургентної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 05.02.2019, інформуємо наступне.
Оскільки заявлені лікарські препарати відносяться до психотропних та наркотичних речовин, керуючись Постановою КМУ №282 від 06.04.2016р., наказом МОЗ України №494 від 07.08.2015р., наказом МВС України №52 від 29.01.2018р. «Про затвердження вимог до об’єктів та приміщень призначених для здійснення діяльності з обігу нормативних засобів психотропних речовин та прекурсорів та зберігання, вилучених з незаконного обігу таких засобів та речовин» Установа має зберігати дані лікарські засоби не більше тижня.
На ринку медичної продукції України дані лікарські засоби пропонуються до продажу не єдиним постачальником, який має ліцензію на здійснення даного виду діяльності, та які можуть забезпечити поставку наркотичних засобів, психотропних речовин.
Для забезпечення безперебійного лікувального процесу, враховуючи, що потреба в даних лікарських засобах в ургентному порядку обумовлена кількістю введення даних препаратів під час надання невідкладної допомоги та проведення інтервенційних втручань, та непрогнозованою кількістю хворих, які будуть потребувати застосування даних препаратів, прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, та встановити строк поставки 7 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 05 лютого 2019 13:53
Дата відповіді: 08 лютого 2019 14:34
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 75% від загального строку (але не менше 12 місяців), а згідно проекту договору – 80%. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% або 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 05.02.2019, інформуємо, що прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, та встановити, що термін (строк) придатності товару на момент поставки Замовнику повинен бути не менше 12 місяців загального терміну придатності.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2019 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 139 935,15
UAH з ПДВ
139 935,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 141 348,22
UAH з ПДВ
141 348,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 17:24
3.1.14. Інші документи.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.13. Лист_щодо заміни.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.11 Ліцензія.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.9. Відповідність МТВ.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.7. Проект договору.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.5. Стаття 17.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.2. Пропозиції.pdf
11 лютого 2019 17:24
3.1.1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 лютого 2019 15:02
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 139 935,15
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 12:23

Документи

25 лютого 2019 12:23
Електронний підпис
25 лютого 2019 12:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
139 935,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 лютого 2019 12:23
Електронний підпис
25 лютого 2019 12:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 18:14
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 18:13
Додтакова угода №4.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 18:09
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:20
Додаткова угода №1/2 до Договору №Тз-231ТД-19 від 11.09.2019 року.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:22
Додаткова угода №1 до Договору №Тз-231ТД-19 від 11.09.2019 року.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:18
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:00
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 13:34
Договір укладений
11 березня 2019 13:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору на 39303,15 грн. відповідно до обсягу фактичного наданих послуг, керуючись п.4 ст 36 Закону України Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: Тз-23/1/ТД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №Тз-231ТД-19 від 11.09.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: Тз-23/1/ТД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/2 до Договору №Тз-231ТД-19 від 11.09.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни договору на 18273,34 грн., що не перевищує 20% вартості Договору укладеному в попередньому році, керуючись ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". Ціна договору з урахуванням внесених змін становить 118905,34 грн.
Номер договору про закупівлю: Тз-23/1/ТД-19
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1/3 до Договору №Тз-231ТД-19 від 11.09.2019 року.pdf
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Тз-23/1/ТД-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 118 489,64
UAH (в тому числі ПДВ 7 751,66 UAH)