Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Наркотичні засоби: Ketamine, Morphine, Diazepam, Fentanyl)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2019-01-28-001470-a 7a0b117823f14349be17d4c2e59e35e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишневська Тетяна Геннадіївна

380612243705 b9gb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9"
Код ЄДРПОУ: 05498694
Вебсайт: http://gb9.zp.ua
Місцезнаходження: 69065, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна 1/6
Контактна особа: Вишневська Тетяна Геннадіївна
380612243705
b9gb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 18 лютого 2019 11:18
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 упаковка
Кетамін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна,1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
4300 штуки
Морфін
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна,1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
400 упаковка
Сибазон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна,1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
13000 штуки
Фентаніл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Щаслива/Дудикіна,1/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:38
ТД Фарм прод (наркотичні засоби).doc
08 лютого 2019 14:36
Протокол змін.pdf
08 лютого 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:38
ТД Фарм прод (наркотичні засоби).doc
08 лютого 2019 14:37
ТД Фарм прод (наркотичні засоби).doc
28 січня 2019 15:30
ТД Фарм прод (наркотичні засоби).doc
08 лютого 2019 14:36
Протокол змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:23
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:52
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 2 днів з моменту надходження заявок, а в екстрених випадках – протягом 4 годин. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж ургентної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно ургентної потреби пояснюємо, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 07 серпня 2015 року № 494, існують граничні межі, щодо обсягів зберігання наркотичних засобів (що становить кількість споживання препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у закладі охорони здоров’я за попередній місяць з поправкою на збільшення у розмірі 25%.) У разі настання аварій, катастроф, стихійних лих та інше., лікарня повинна отримати відповідні препарати у визначені строки, які зазначені в тендерній документації, а саме протягом 4 годин. Стосовно поставки товару за заявкою замовника протягом 2-х днів, питання знаходиться на розгляді, у разі задоволення, відповідні зміни будуть внесеня до ТД.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:23
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:42
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 80% від загального строку. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, а також враховуючи те, що у проекті договору встановлено строк придатності 12 місяців, просимо внести зміни до тендерної документації та привести вимогу щодо строку придатності у відповідність до проекту договору, та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені до ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2019 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФАРМАЦІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 1 346 702,00
UAH з ПДВ
1 039 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 1 359 212,98
UAH з ПДВ
1 040 887,98
UAH з ПДВ
Документи
КП Примула 1 394 852,00
UAH з ПДВ
1 394 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 12:11
5_Проект договору.pdf
15 лютого 2019 12:11
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 17:01
Електронний підпис
14 лютого 2019 17:00
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 15:21
ЗМБКЛ 9 2ч.rar
12 лютого 2019 15:21
ЗМБКЛ 9 1ч.rar
12 лютого 2019 15:21
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

11 лютого 2019 14:28
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФАРМАЦІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

КП Примула

ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФАРМАЦІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#02124953
Переможець 1 039 998,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 14:58

Документи

19 лютого 2019 14:57
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:55
намір Фармация.PDF
19 лютого 2019 14:55
прот розгл 220.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2019 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АПТЕЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФАРМАЦІЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#02124953
1 039 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2019 14:57
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:55
намір Фармация.PDF
19 лютого 2019 14:55
прот розгл 220.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 09:40
дод уг 4 Фармація.pdf зміни до договору
13 січня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 11:01
дод уг 3.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 11:00
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 13:51
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 13:51
дод уг 2.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 10:36
рішення.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 10:29
виписка.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 10:29
дод уг 1 реквізити.PDF зміни до договору
16 квітня 2019 10:28
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 09:23
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 09:21
дог 254-Т Фармація.pdf укладений
05 березня 2019 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі рішення Запорізької міської ради № 77 від 19.12.2018 р. «Про припинення юридичної особи – комунальної установи «Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9 » шляхом перетворення у комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради », змінити назву ЗАМОВНИКА з комунальної установи «Запорізька міська багатопрофільна клінічна лікарня №9 » на комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради ». 2. В розділі 13 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» змінити реквізити ЗАМОВНИКА і викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 254-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 254-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 254-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.5 статті 36 Закону України 922-VIII від 25.11.2015р. «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку» подовжити дію договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 254-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML