Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з охорони майна та приміщень
Очікувана вартість
76 000,00 UAH
UA-2019-01-28-001281-b 20524864409040049023998d3db1350c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ідрісов Костянтин Георгійович

+380629469256 tender.hospital1897@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"
Код ЄДРПОУ: 01990683
Місцезнаходження: 87504, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Контактна особа: Ідрісов Костянтин Георгійович
+380629469256
tender.hospital1897@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2019 12:44
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 76 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з охорони майна та приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вул. Радіна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 12:44
Тендерна документація 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 січня 2019 13:49
Дата відповіді: 30 січня 2019 09:59
Доброго дня! Просимо видалити дискримінаційні вимоги у кваліфікаційних критеріях до Учасника , саме: мати досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років. Таким чином ви порушуєте п.4 ст.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Якість роботи охоронних суб’єктів не визначається у кількості років, а визначаються якістю наданих послуг, що можуть надати підприємства з 2-3-ох річним досвідом роботи, які мають відповідну матеріально-технічну базу, професійних працівників та досвід з виконання аналогічних договорів. Таким чином просимо внести зміни до п.5.5. Технічного завдання та опублікувати вимогу до Учасника мати досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 3 років
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При проведенні процедури закупівлі неможливо передбачити сумлінність і відповідальне ставлення до виконуваних обов'язків учасника. Вимогу до кваліфікації учасників з досвідом роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років заявлено з метою долучити стабільно працюючу організацію до співпраці. На нашу думку, за вказаний період часу компанія вже може напрацювати масив статистики як по штатних і нештатних ситуаціях, так і процедур реагування на них, має стабільно працююче обладнання та кваліфікований персонал. За сукупністю названих параметрів, ймовірність отримання неякісної послуги мінімізується.
Провівши аналіз встановлено, що охоронних компаній, що мають досвід роботи в даному сегменті 5 і більше років достатня кількість. Тому дана вимога в тендерній документації жодним чином не є дискримінаційною і не сприяє зниженню конкуренції.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 січня 2019 10:33
Дата відповіді: 30 січня 2019 10:51
Доброго дня! Просимо переглянути ваше рішення щодо участі компанії з опитом не менше 5 років, та зменшити період на 3 роки. Ви штучно обмежуєте конкуренцію серед учасників у закупівлі, що свідчить про те, що документація розроблена під «свого» учасника та у подальшому члени тендерного комітету Замовника будуть нести відповідальність за порушення вимог у сфері публічних закупівель.Таким чином ви порушуєте п.4 ст.22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При проведенні процедури закупівлі неможливо передбачити сумлінність і відповідальне ставлення до виконуваних обов'язків учасника. Вимогу до кваліфікації учасників з досвідом роботи на ринку охоронних послуг не менше 5 років заявлено з метою долучити стабільно працюючу організацію до співпраці. На нашу думку, за вказаний період часу компанія вже може напрацювати масив статистики як по штатних і нештатних ситуаціях, так і процедур реагування на них, має стабільно працююче обладнання та кваліфікований персонал. За сукупністю названих параметрів, ймовірність отримання неякісної послуги мінімізується.
Провівши аналіз встановлено, що охоронних компаній, що мають досвід роботи в даному сегменті 5 і більше років достатня кількість. Тому дана вимога в тендерній документації жодним чином не є дискримінаційною і не сприяє зниженню конкуренції.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 30 січня 2019 11:11
Дата відповіді: 30 січня 2019 13:59
Згідно практика Антимонопольного комітету України як Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ВИ встановлююте НЕ рівні умови участі у процедурах закупівель! Як вимога може не будити дискримінаційною, коли участь зможе взяти не кожне підприемство яке відповідає Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності. Замовник вимагає надати документи підтверджуючи кваліфікацію Учасника згідно ст.3 та ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі". Ви маєте право додатково вимагати надати документ АЛЕ НЕ конкретизувати його. Тому що підприемства отримують документи на рівних умовах згідно Закондавства. А ви зловживаєте своїми повноваженнями та зменшуєте конкуренцію. ЗАУВАЖТЕ що навіть післі проходження торгів та підписання договору, до вас прийде перевірка, та ознайомившись з історією закупівлі (вивчавши вимоги та питання опубліковані на майданчику та ваше прийняте рішення по ним) буде виявлено, що ви порушили Законодавство, та згідно ст. 164 14 буде накладено штраф на посадових (службових) , уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Тому внесить зміни та не намагайтесь обдурити Учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Вашу думку буде прийнято до уваги
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Альфа-Страж" 75 840,00
UAH з ПДВ
75 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 17:59
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 17:59
Статут.pdf
01 лютого 2019 17:59
Ліцензія.pdf
01 лютого 2019 17:59
Витяг з ЄДРюр, ФОП ГФ.pdf
01 лютого 2019 17:59
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Альфа-Страж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Альфа-Страж"
#32397211
Переможець 75 840,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 12:30

Документи

07 лютого 2019 12:30
протокол 13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Альфа-Страж"
#32397211
75 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 12:30
протокол 13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
доп угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 12:26
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 12:23
Договір 19_34 підписано укладений
14 лютого 2019 14:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 19/34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 75 839,94
UAH