Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир сичужний твердий не менше 45% жирності; сир кисломолочний 9% жирності
Очікувана вартість
321 778,67 UAH
UA-2019-01-26-000016-c bb3f671e5f714f9d9f2970678f80ab7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галан Ігор Васильович

+380432520933 fire660203@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вище професійне училище ЛДУ БЖД (м.Вінниця)
Код ЄДРПОУ: 38821236
Вебсайт: http://vpu.ldubgd.edu.ua/
Місцезнаходження: 21020, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця генерала Арабея 7
Контактна особа: Галан Ігор Васильович
+380432520933
fire660203@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 14:29
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 14:29
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:38
Очікувана вартість: 321 778,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 610,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1865 кг
Сир сичужний твердий не менше 45% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
1082 кг
Сир кисломолочний 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2019 14:25
Тендерна документація січень 2019р. =сирни продукти.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000023 ● 936cb3b60a054009b1a1924a5b1a7ce9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.08.2019 №44
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.08.2019 №44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-01-26-000016-c 26.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-15 16:48:31

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі Сиру сичужного твердого не менше 45% жирності; сиру кисломолочного 9% жирності (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000016-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином учасник тендеру ТОВ «СДС-Інвест», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 14.02.2019 б/н) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
а) підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. На підтвердження надати копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії особистих медичних книжок повинні бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
б) підпунктів 1, 2 пункту 1 Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації, щодо надання юридичними особами:
- копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію торгів та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність або доручення, інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
- копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-20 18:15:28

ПОЯСНЕННЯ

Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
Олені ВАХНОВСЬКІЙ


П О Я С Н Е Н Н Я

Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш запит “Про початок моніторингу закупівель згідно наказу від 12.08.2019 № 44” та надає пояснення щодо закупівлі “Сир сичужний твердий не менше 45% жирності, сир кисломолочний 9% жирності”, код згідно ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000016-с (надалі-процедура закупівлі), а саме:
“Яким чином учасник тендеру ТОВ “СДС-Інвест”, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 14.02.2019 року) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
а) підпункту 2.1. пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару. На підтвердження надати копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів (копії особистих медичних книжок повинні бути дійсними на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
б) підпунктів 1, 2 пункту 1 Таблиці 3 Додатку 1 тендерної документації, щодо надання юридичними особами: - копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію торгів та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність або доручення, інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
- копії Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
У зв'язку з цим повідомляємо наступне:
а) Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію № 2 - “Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”, що встановлений Замовником відповідно вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації, учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати документ, який підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам (див. назву графи 2 таблиці ), а саме: “Відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару.” На підтвердження цих відомостей потрібно було надати копії особистих медичних книжок цих працівників, тобто осіб, що будуть здійснювати поставку товару та виконувати функції водіїв, експедиторів, або водіїв-експедиторів. (додаток № 1 до тендерної документації додається).

Учасник процедури закупівлі ТОВ “СДС-Інвест” виконало дану вимогу Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції відомості у довільній формі про працівників, які будуть здійснювати поставку товару у формі Довідки про наявність кваліфікаційних працівників (довідка додається), в якій надано роз'яснення щодо поставки товару лише одним працівником: “... Поставку товару здійснюватиме водій-екпедитор Луговський Святовслав Вікторович, який має медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом та особисту медичну книжку” (копії довідок додаються).
Крім цього, учасник процедури закупівлі ТОВ “СДС-Інвест” заповнив, скріпив печаткою та надав у складі тендерної пропозиції проект договору про закупівлю (додаток № 4 до тендерної документації), тим самим погодившись з його умовами, де в пункті 6.3. “Постачальник зобов'язаний:” зазначено”: “6.3.3. Забезпечити наявність у водіїв транспортних засобів, якими доставляється товар, відповідного спеціального одягу, копій особистих медичних книжок водіїв та надавати їх на вимогу Замовника для огляду...”. (проект договору про закупівлю додається).
На виконання вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації Замовника задовольняє наявність зазначених вище документів для підтвердження відомостей про персонал та його допуск до роботи, пов'язаної з доставкою на склад продуктів харчування. Тому, на думку тендерного комітету Замовника, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ “СДС-Інвест” відповідає умовам тендерної документації.
Слід звернути увагу, що у тендерній документації Замовника відсутні вимоги до учасників щодо їх штатного розпису, кількості персоналу, сумісності посад, обов'язків згідно посадових інструкцій, тощо, так як такі вимоги могли б суттєво обмежити конкуренцію в рамках даної процедури закупівлі та дискримінувати тих учасників, які мають у штаті одного працівника або працівника, посадові обов'язки якого суміщено та який відповідно до вимог тендерної документації (таблиця 1 Додаток № 1) буде здійснювати поставку товару. А відповідно до частини третьої статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тому, керуючись Законом, статтею 4 Закону України “Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні”, беручи до уваги частину другу статті 6, частину третю статті 1 цього закону Замовник не допустив дискримінації та обґрунтовано визначив переможця процедури закупівлі.
Саме дискримінація учасника процедури закупівлі ТОВ “СДС-Інвест” могла б виникнути, як би Замовник відмовив йому у намірі укласти договір в зв'язку з наданням ним у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів для підтвердження вимог п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації. Так як, жодний Замовник не в змозі передбачити, яка кількість водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів, тощо працює в учасника, адже в залежності від обсягів діяльності їх кількість може бути різна. Учасник самостійно визначає склад, кількість персоналу, який буде безпосередньо долучено до виконання зобов'язання в рамках даної закупівлі.
Взагалі ця кваліфікаційна вимога для Замовника полягає не в кількості працівників згідно штатів (штатних розписів) учасників, а в наявності у них персоналу, який здатний поставляти товар, відповідно до умов договору — якісно, своєчасно та у повному обсязі.
Разом з цим, в частині четвертій статті 16 Закону “Кваліфікаційні критерії” зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що вимоги п.п. 2.1. п. 2 таблиці 1 Додатку № 1 тендерної документації дотримані учасником ТОВ “СДС-Інвест”.

б) Для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам, що встановлений Замовником відповідно вимог підпунктів 1, 2 пункту 1 таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно було надати документи, а саме: для юридичних осіб:
1. Копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію торгів та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю
таких як, виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність або доручення інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
2. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. (додаток № 3 до тендерної документації додається)

Учасник процедури закупівлі ТОВ “СДС-Інвест” виконало дані вимоги Замовника тендерної документації, надавши в складі тендерної пропозиції
1. Копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію торгів та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, а саме: інформаційну довідку про уповноважену особу (інформаційна довідка додається). Із змісту якої вбачається, що уповноважена особа від ТОВ “СДС-Інвест” Хмелевська Наталія Іванівна має повноваження щодо укладання та підписання договору про закупівлю, підписання тендерної пропозиції, додаткових угод, інформаційних довідок, гарантійних листів та завірення копій документів. Обмежень щодо можливості підписання договорів немає. До цієї довідки додається копія протоколу загальних зборів засновників № 16 від 01.10.2007 року (копія протоколу додається).
2. Копію першої та останньої сторінки Статуту та Опис для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи із зазначенням коду: 492446017899. При використанні якого на сайті Міністерства юстиції України за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch — “Результат надання адміністративних послуг” - “492446017899” - “шукати”, можна ознайомитися з повною версією змісту Статуту ТОВ “СДС-Інвест” (нова редакція).
Тому, на думку Замовника, вимоги тендерної документації в цій частині дотримані учасником ТОВ “СДС-Інвест”.
Враховуючи вищевикладене, Замовник вважає, що процедура закупівлі була проведена у відповідності до чинного законодавства, з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель.
Вимоги, встановлені в тендерній документації, учасником відкритих торгів ТОВ “СДС-Інвест” виконані, тому відповідно до рішення тендерного комітету Замовника (протокол засідання від 14.02.2019 року № 17) з найвигіднішою пропозицією, визначеною електронним аукціоном, учасника ТОВ “СДС-Інвест” обрано переможцем процедури закупівлі “Сир сичужний твердий не менше 45% жирності, сир кисломолочний 9% жирності”, код згідно ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-26-000016-с.

Додатки: на 15 арк. у 1 прим.


Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олені ВАХНОВСЬКІЙ Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш висновок від 28.08.2019 року по моніторингу проведеної закупівлі “Сир сичужний твердий не менше 45% жирності та сир кисломолочний 9% жирності”, код згідно ДК 021:2015 - 15540000-5 - Сирні продукти”, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-26-000016-с (надалі-процедура закупівлі) та в зв'язку з цим повідомляємо наступне. З висновком щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) не погоджуємося. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ “СДС-Інвест” кваліфікаційним критеріям, встановленим тендерною документацією замовника, а також вимогам тендерної документації в частині: відсутності копій особистих медичних книжок експедиторів, або водіїв - експедиторів (підпункт 2 пункт 1 таблиця 3 Додаток 1) та надання копії Статуту ТОВ “СДС-Інвест” не в повному обсязі (підпункт 2.1. пункт 2 таблиця 1 Додаток 1) встановлені без врахування наданих Замовником усіх пояснень, у тому числі й тлумачення тендерної документації Замовника. На нашу думку, саме розбіжність в тлумаченні тендерної документації Замовника стала причиною такого висновку. І лише судові органи можуть визначити правильність тлумачення вимог, встановлених Замовником в тендерній документації. Разом з цим, слід ще раз зауважити, що відповідно Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що затверджені наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 №1000/5, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22.06.2015 за № 736/27181, “копія документа - документ, що містить точне знакове відтворення змісту чи документної інформації іншого документа і в окремих випадках - деяких його зовнішніх ознак”. Крім цього, в тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо виду, форми подання, способу відтворення тощо копії Статуту, який необхідно було б подати учаснику. Також, в тендерній документації зазначено, що інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, може не подаватися у складі пропозиції... В такому разі учасник подає обґрунтування причин неподання інформації та зазначає джерела отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах. Отож, посилання в документі “Опис...”, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ “СДС-Інвест” на сайт Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, де у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, поміж інших відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань міститься повна версія копії Статуту ТОВ “СДС-Інвест” (25 сторінок), що в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що постачання товару ТОВ “СДС-Інвест” за договором № 47 від 27.02.2019 року пов'язане із безперебійним забезпеченням згідно норм цілодобового харчування перемінного особового складу Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), який знаходиться в постійній готовності до виконання дій за призначенням, залучається у заходах із запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій державного та регіонального рівнів, несе службу в складі чергових караулів навчальної пожежно-рятувальної частини, здійснює виїзди на пожежі та ліквідації надзвичайних ситуацій на території Вінницького обласного гарнізону, а також перебуває в оперативному резерві Голови служби ДСНС України тощо. Однак, зважаючи на те, що залишок коштів по договору № 47 від 27.02.2019 року становить суму, яка суттєво не впливає на продовольче забезпечення Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) і в кошторисі училища не передбачені кошти на судові витрати, враховуючи певний тиск контролюючих органів, Замовник змушений виконати зазначені у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області заходи та розірвати договір. До листа додається копія додаткового договору про розірвання договору № 47 від 27.02.2019 року. Додаток: на 2 арк. у 1 прим. З повагою Начальник училища Микола ГОВОРУЩАК

2019-09-03 12:14:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником згідно інформації від 03.09.2019 року №11/3750/02-982 усунуто порушення шляхом розірвання договору від 27.02.2019 року №47 укладеного з ТОВ "СДС-Інвест" на підставі додаткової угоди від 03.09.2019 року №132, про що складено звіт про виконання договору про закупівлю.

2019-09-03 14:43:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест" 310 049,40
UAH з ПДВ
308 439,40
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницька маслосирбаза 312 477,12
UAH з ПДВ
310 010,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 16:26
Довідки переможця сир.PDF
07 лютого 2019 12:49
реєстр документів сир.PDF
07 лютого 2019 12:49
проект договору .doc.PDF
07 лютого 2019 12:49
кваліфікаційн вимоги.PDF
07 лютого 2019 12:49
статут та довідки.PDF
07 лютого 2019 12:49
витяги протокол.PDF

Публічні документи

08 лютого 2019 15:59
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:50
Пропозиція.7z
08 лютого 2019 15:50
Договора Сири 2016-2018.7z
08 лютого 2019 15:50
ДОКУМЕНТАЦІЯ 3.7z
08 лютого 2019 15:50
ДОКУМЕНТАЦІЯ 2.7z
08 лютого 2019 15:50
ДОКУМЕНТАЦІЯ 1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СДС-Інвест"

ПрАТ Хмельницька маслосирбаза

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест"
#31325298
Переможець 308 439,40
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 15:24

Документи

14 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
14 лютого 2019 15:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СДС-Інвест"
#31325298
308 439,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 15:24
Електронний підпис
14 лютого 2019 15:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 12:09
Додатковий Договір 132.pdf укладений
03 вересня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 12:03
Додатковий Договір 132.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 12:02
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 11:59
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 14:49
Договір про закупівлю за державні кошти укладений
27 лютого 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди розірвати договір №47 від 27.02.2019 року
Номер договору про закупівлю: 47
Договір:
Номер додаткової угоди: 132
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 257 500,68
UAH (в тому числі ПДВ 42 916,78 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір № 47 від 27.02.2019 року