Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване постачання теплової енергії для опалення
Очікувана вартість
11 088 747,83 UAH
UA-2019-01-25-004404-b d498e7b2d1a249ffa57b410dbaf606b8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Колодяжна

+380645361358 rub_miskuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02141957
Вебсайт: http://osvita.rmr.gov.ua
Місцезнаходження: 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28
Контактна особа: Наталія Колодяжна
+380645361358
rub_miskuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Пункт 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»
відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Виключається будь-яка технічна можливість надання послуг з централізованого постачання теплової енергії для опалення для навчальних закладыв іншим постачальником, ніж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, тому, що теплопровідні мережі закладів Замовника підключені до мереж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради.
КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, входе в перелік суб'єктів природних монополій Луганської області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 21:40
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

об'єм постачання встановлений як 6756117340 кілокалорій, а не 675,611734 Гкал за технічною неможливістю, зумовленою інтерфейсом майданчика
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6756117340 кілокалорія
Централізоване постачання теплової енергії для опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, просп. Переможців, буд. 28 (заклади "Замовника", які вказані у договорі)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

25 січня 2019 21:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 21:10
Протокол переговорів.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000015 ● 0e0ff0731521487fb15c9071b30e1446
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
08.04.2019 № 16

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 08.04.2019 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-25-004404-b 25.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

При проведенні переговорів на закупівлю Централізоване постачання теплової енергії для опалення (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-004404-b) учасник переговорів КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради надав документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону. Ці документи, а саме: Ліцензія Серія АД № 041701, видана національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг на виробництво теплової енергії, Ліцензія Серія АД № 041702, видана національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, Ліцензія Серія АД № 041703, видана національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг на постачання теплової енергії, установчі документи КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, у тому числі Статут КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази підприємства, характеристика магістральних та місцевих мереж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, Реєстр суб'єктів природних монополій Луганської області у сферах теплопостачання було опубліковано 25.01.2019 р. разом з публікацією протоколу переговорів від 24.01.2019 р. № б\н. Але ці документи не було враховано ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ при моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-25-004404-b) щодо підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі передбачених пунктом 2 частини другої статті 35 Закону. Відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» встановлена форма повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. При цьому пункт 14 повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури передбачає «Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі у тому числі і посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі». Разом з тим Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» не встановлено інструкції щодо їх заповнення. Протоколом засідання тендерного комітету від 25.01.2019 № 45, повідомлення про намір укласти договір в пункті 14 зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: виключається будь-яка технічна можливість надання послуг з централізованого постачання теплової енергії для опалення для навчального закладу іншим постачальником, ніж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради, тому, що теплопровідні мережі закладів Замовника підключені до мереж КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради. Посиланням на документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, вважається те, що КСТП «Рубіжнетеплокомуненерго» Рубіжанської міської ради входе в перелік суб'єктів природних монополій Луганської області та протокол переговорів від 24.01.2019р. Витяг з переліку суб'єктів природних монополій Луганської області та протокол переговорів від 24.01.2019р.опубліковані в електронній системі закупівель. Але , з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель потрібно виправити помилки, а саме доповнити перелік документів у в пункт 14 Протоколу засідання тендерного комітету від 25.01.2019 № 45, повідомлення про намір укласти договір.

2019-04-19 15:57:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧУЮЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖНЕТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#33515421
Переможець 11 088 747,83
UAH з ПДВ
25 січня 2019 21:40

Документи

25 січня 2019 21:40
Електронний підпис
25 січня 2019 21:39
Протокол №45.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 21:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ТЕПЛОЗАБЕЗПЕЧУЮЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖНЕТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#33515421
11 088 747,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 21:40
Електронний підпис
25 січня 2019 21:39
Протокол №45.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 20:23
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:12
д уг 7.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 11:49
Додаткова угода № 6.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 11:46
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 11:51
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 11:49
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 09:17
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
15 травня 2019 09:17
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
15 травня 2019 09:11
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 18:12
Додаткова угода №3.jpg зміни до договору
22 квітня 2019 18:10
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 09:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 09:24
Додаток №1.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 09:24
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2019 11:13
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 11:13
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:07
Договір №14.pdf укладений
08 лютого 2019 10:54
Додаток №2.pdf укладений
08 лютого 2019 10:41
Додаток №1.pdf укладений
08 лютого 2019 10:41
Договір №14.pdf укладений
08 лютого 2019 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з відкриттям нових розрахункових рахунків
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відкриття нових рахунків
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою впорядкування оплати
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою впорядкування оплати
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою впорядкування оплати (повторна публікація з технічних причин)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною порядку оплати; 2. У зв'язку зі зміною банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку зі зміною реквізитів
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 088 747,83
UAH (в тому числі ПДВ 1 848 124,64 UAH)