Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупи (крупа манна, крупа рисова, крупа гречана, крупа ячнєва, крупа перлова, крупа пшенична, пшоно, вівсяні пластівці)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-01-25-004192-b 109c7fd235414acbacfab817f2a8b241
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юхимівна Жушман

+380563778772
+380675676377
ek_dopc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Вебсайт: http://perinatalcenter-dnepr.com/
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Космічна, 17
Контактна особа: Наталія Юхимівна Жушман
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 10:00
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
Крупа манна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа ячнєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа рисова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
500 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 18:03
Крупи 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ" 56 355,00
UAH з ПДВ
56 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 12:19
Електронний підпис
05 лютого 2019 12:17
Мерс.pdf
05 лютого 2019 12:17
Качест Миллер ВБ 2019.pdf
05 лютого 2019 12:17
Письмо о сотрудниках.pdf
05 лютого 2019 12:17
Уставные Миллер ВБ.pdf
05 лютого 2019 12:17
Письмо сог Миллер.pdf
05 лютого 2019 12:17
Инфо додаток 6.pdf
05 лютого 2019 12:17
Довідка мат тех база.pdf
05 лютого 2019 12:17
Гарантийний лист.pdf
05 лютого 2019 12:17
Перинат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МІЛЛЕР ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МІЛЛЕР ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ"
#1956202398
Переможець 56 355,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 10:59

Документи

07 лютого 2019 10:59
Електронний підпис
07 лютого 2019 10:58
Протокол №52.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МІЛЛЕР ВОЛОДИМИР БОРИСОВИЧ"
#1956202398
56 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2019 10:59
Електронний підпис
07 лютого 2019 10:58
Протокол №52.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 13:25
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 11:49
ДУ №3 крупи.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 11:48
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 11:42
ДУ №2 крупи.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 11:38
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 12:37
ДУ №1 крупи.pdf зміни до договору
27 червня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 11:38
Договір №15.pdf укладений
15 лютого 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення недовиконаних зобов'язань за договором у зв'язку з реогранізацією КЗ "ДОПЦ зі стаціонаром"ДОР" у КП "ДОПЦ зі стаціонаром"ДОР"
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення нової вартості за кілограм продукції. Зменшення суми Договору на 7,17 грн. Сума визначена у Договорі складає 56347,83 грн. Обсяг закупівлі згідно Специфікації №2.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі зменшити суму Договору на 2187,13 грн. Нова вартість Договору становить 54160,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 54 160,70
UAH з ПДВ