Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги охоронців
Очікувана вартість
480 000,00 UAH
UA-2019-01-25-003359-b 85b554d2cf914426908f97a3cea583d8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Корнєєв

+380508758204 h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 34894735
Вебсайт: http://krjust.gov.ua/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7
Контактна особа: Григорій Корнєєв
+380508758204
h.kornieiev@kr.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 15:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 11:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 12:59
Очікувана вартість: 480 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги охоронців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький , та м. Світловодськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання тендерної документації
Дата подання: 31 січня 2019 17:40
Дата відповіді: 01 лютого 2019 15:06
Просимо внести зміни до технічного завдання, а саме видалити наступне: "Досвід роботи по охороні не менше 2 років, та на ринку охоронних послуг - не менше 5 років.", так як це є дискримінацією певного кола учасників, та порушує загальні засади Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, оскільки наша установа використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вимоги, що Учасник (Виконавець) повинен мати досвід роботи по охороні об’єктів не менше 2 років, досвід роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років.. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням.
Вартість закупівлі
Дата подання: 31 січня 2019 17:51
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:10
Вартість закупівлі порушує наступні закони: Закон України про оплату праці та Закон України "Про Державний бюджет України на 2019 рік" де мінімальна заробітна плата становить 4173 грн. на місяць. Враховуючи те що Вартість закупівлі становить 480 000,00 грн., а витрати на заробітну плату - 500760,00 грн. без урахування ЄСВ, тобто Вартість або термін виконання є недійсним та суперечать діючому законодавству. Просимо Вас взяти до уваги вищезаначене запитання, внести відповідні зміни до тендерної документації згідно чинного законодавства. Учасники залишають за собою право звернутись до відповідних органів влади, щодо спірних питань зазначених у Державних закупвілях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Дякуємо за запитання.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовники в першу чергу керуються максимальною економією бюджетних коштів. Аналізуючи суму закупівлі минулого року очікувана вартість закупівлі в 2019 році була збільшена, при цьому технічні характеристики предмета закупівлі та об’єкти охорони не змінювалась.
Вартість закупівлі
Дата подання: 01 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 01 лютого 2019 16:11
Доброго дня, вартість лоту не відповідає діючому законодавству України та суперечить місії та цінностям Мін’юсту України, а саме: верховенства права, законності, забезпечення дотримання прав і свобод людини і громадянина. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оплату праці» - Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці. Згідно Закону «Про Державний бюджет України на 2019 рік» було збільшено мінімальну зарплату 2019 до 4173,00 грн. за місять та відповідно 25,13 грн. за годину. Таким чином, згідно додатку №3 тендерної документації, необхідна мінімальна кількість охоронців для виконання зобов’язань – 12 охоронників. Мінімальний (голий) розрахунок без прибутку: 12 (охоронників) * 4173,00 (мінімальна зарплата визначена законодавством) * 10 (місяців згідно умов тендеру) + 22% (єдиний соціальний внесок) + 5% (мінімальний податок на прибуток підприємства – Єдиний податок 3 групи) = 641 473,56 грн. без ПДВ. Тобто мінімальна вартість послуг без прибутку підприємства, яке не є платником податку на додану вартість становитиме 641 473, 56 грн. за період з 01.03.2019 по 31.12.2019 року. Враховуючи вище викладене, закупівля UA-2019-01-25-003359-b Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області, суперечить місії та цінностям Мін’юсту України, Закону України «Про оплату праці» та іншого діючого державного законодавства. Замовник в свою чергу змушує Виконавця порушувати норми діючого законодавства України. Просимо Вас внести зміни до вище зазначеної закупівлі та привести тендер до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
При визначенні очікуваної вартості закупівлі Замовники в першу чергу керуються максимальною економією бюджетних коштів. Аналізуючи суму закупівлі минулого року очікувана вартість закупівлі в 2019 році була збільшена, при цьому технічні характеристики предмета закупівлі та об’єкти охорони не змінювалась.
Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "УКРТЕХГРУП-2006" 410 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БАР'ЄР-Б" 450 000,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 13:18
Виписка Гойда.PDF
08 лютого 2019 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
08 лютого 2019 13:04
Тендерна пропозиція 3.pdf
08 лютого 2019 13:04
Тендерна пропозиція 2.pdf
08 лютого 2019 13:04
Статут.pdf
08 лютого 2019 13:04
Наказ+рішення Гойда.PDF
08 лютого 2019 13:04
Ліцензія охоронна.PDF
08 лютого 2019 13:04
Витяг ПДВ.PDF
08 лютого 2019 13:04
Виписка У6.pdf
08 лютого 2019 13:04
Виписка Гойда.PDF
08 лютого 2019 13:04
Виписка Гойда 2.PDF

Публічні документи

18 лютого 2019 10:45
ч.2.відсут заборг.pdf
18 лютого 2019 10:45
ч.1.відсут судимості.PDF
18 лютого 2019 10:45
Остаточна пропозиція.PDF
08 лютого 2019 17:55
21.Довідки мед.огляд.PDF
08 лютого 2019 17:55
17.Наказ на директора.PDF
08 лютого 2019 17:55
16. Погодж проект дог.PDF
08 лютого 2019 17:55
15.Технічні вимоги.PDF
08 лютого 2019 17:55
14.Ліцензія охоронна.pdf
08 лютого 2019 17:55
12.Статут Барьер.pdf
08 лютого 2019 17:55
11.Лист гарантія.PDF
08 лютого 2019 17:55
10.Свід.єдинщика.pdf
08 лютого 2019 17:55
9.Витяг ЄДРПОУ.PDF
08 лютого 2019 17:55
8.Відомості про під-во.PDF
08 лютого 2019 17:55
7.Довідка відсут ст.17.PDF
08 лютого 2019 17:55
6.3.Договір Херсон 2.PDF
08 лютого 2019 17:55
6.2.Договір Херсон.pdf
08 лютого 2019 17:55
6.1.Договір ГТУЮ.PDF
08 лютого 2019 17:55
1.Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "УКРТЕХГРУП-2006"

ПП "БАР'ЄР-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "УКРТЕХГРУП-2006"
#39225157
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:23
ПП "БАР'ЄР-Б"
#36734640
Переможець 450 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2019 16:25

Документи

14 лютого 2019 16:23
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2019 16:25
Електронний підпис
14 лютого 2019 16:24
протокол 12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БАР'ЄР-Б"
#36734640
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2019 16:25
Електронний підпис
14 лютого 2019 16:24
протокол 12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 11:23
Додаткова угода Барер 31.01.2020.pdf зміни до договору
31 січня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 11:23
Додаткова угода Охорона.pdf зміни до договору
02 січня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 10:05
Договір 01.03.pdf укладений
01 березня 2019 10:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): міни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML