Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки проекту землеутрою щодо встановлення меж міста Синельникового 71250000-5 (ДК 021:2015 "Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги")
Очікувана вартість
491 232,00 UAH
UA-2019-01-25-003134-b ● 6dc32503562342e18335d2c43b62acf0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34701476 |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36 |
Контактна особа: |
Виктория Финк +380951086353 ygkg@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2019 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2019 14:05 |
Очікувана вартість: | 491 232,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 912,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проекту землеутрою щодо встановлення меж міста Синельникового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, м.Синельникове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 16:42 |
Зміни Тендерна документація межі міста.doc | |
31 січня 2019 16:42 |
Перелік змін_межі міста.docx |
31 січня 2019 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2019 16:42 |
Зміни Тендерна документація межі міста.doc
|
|||
31 січня 2019 16:42 |
Перелік змін_межі міста.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо плану фінансування
Дата подання: 29 січня 2019 17:10
Дата відповіді: 30 січня 2019 14:27
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка у п. 4.2 Додатку 5 до тендерної документації (Проект договору) зазначено наступне: «Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця згідно актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника та згідно затвердженого щомісячного плану фінансування». Проте в розділі 12 Проекту договору такий додаток до договору як щомісячний план фінансування не зазначається. Просимо надати роз’яснення. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до розпису видатків бюджету міста на 2019 рік, фінансування даного виду послуги передбачено на листопад 2019 рік. Оплата послуги буде здійснена після завершення робіт з урахуванням вимог, зазначених у додатку 3 тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Питання щодо подання тендерної пропозиції
Дата подання: 30 січня 2019 15:13
Дата відповіді: 31 січня 2019 16:47
Звертаємо Вашу увагу на положення щодо здавання-приймання виконаних послуг у п.4.3 Проекту договору: «Здавання-приймання виконаних послуг оформляється актами виконаних робіт щомісячно до 20-го числа. Відповідальна особа Замовника та Виконавця сумісно перевіряють надані документи на відповідність вимогам кількості та якості наданих послуг. Замовник протягом 3 (трьох) днів з дня отримання акту повертає Виконавцю підписаний акт виконаних робіт або мотивовану відмову прийняти Послуги». Яким чином буде здійснюватися здавання-приймання виконаних послуг якщо ряд робіт, які є складовими розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж міста, не можуть бути виконані у місячний термін та узагальнені актом виконаних робіт?
У п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначається наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в форматі PDF данні з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису». Щодо електронного цифрового підпису мається на увазі накладення такого підпису щодо тендерної пропозиції загалом чи на кожен документ окремо?
У п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено вимогу для учасника надання плану–графіку надання послуг. Проте після завершення процедури відкритих торгів та укладення договору такий документ, наданий учасником, не буде мати юридичної сили, оскільки він не являється невід’ємним додатком до договору. Окрім цього Проект Договору передбачає оформлення акту виконаних робіт щомісячно. Отже із положень Договору виходить, що роботи проводяться та оплачуються поетапно. Відповідно для належного врегулювання даних правовідносин просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: до Додатку 5 (Проект договору) додати графік надання послуг як обов’язковий додаток до Договору, який заповнюється учасником.
У Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено наступне: «Ми, (назва Учасника), уважно вивчили технічне завдання та провели, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені». Уточніть будь-ласка чи необхідно у складі тендерної пропозиції надавати розрахунок ціни (кошторис), якщо так, то за якою формою?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. За результатами розгляду запитань до тендерної документації внесені зміни, а саме у п. 2.1.2, 2.2.4, 3.3, 4.2, 4.3, 4.6, 4.7, 6.2.1, 6.2.4 та п.12.1 проекту Договору та п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції».
2. Оплата послуг буде проводитись по факту виконання загального об’єму послуг та підписання акту виконаних послуг.
3. Електронний цифровий підпис накладається одноразово загалом на тендерну пропозицію.
4. У складі тендерної пропозиції кошторис не надається. Кошторис надається Переможцем торгів як додаток до Договору після його підписання сторонами.
2. Оплата послуг буде проводитись по факту виконання загального об’єму послуг та підписання акту виконаних послуг.
3. Електронний цифровий підпис накладається одноразово загалом на тендерну пропозицію.
4. У складі тендерної пропозиції кошторис не надається. Кошторис надається Переможцем торгів як додаток до Договору після його підписання сторонами.
Гарантійний термін послуг
Дата подання: 30 січня 2019 17:03
Дата відповіді: 31 січня 2019 16:48
Вкажіть на підставі якого нормативно-правового акту вимагається надання інформації про гарантійний термін наданих послуг.
Відповідь: 1. За результатами розгляду запитань до тендерної документації внесені зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" #38922252 |
Переможець |
279 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 10:48
|
Додаткова угода №6 від 01.12.2023.pdf | укладений |
01 грудня 2023 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 14:06
|
Дод.угода №5 від 06.12.2022.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:29
|
Додаткова угода 4 від 03.12.2021.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:18
|
Додаткова 3 ( 2стр) 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:47
|
Додаткова 3 (1 стр) 001.jpg | зміни до договору |
22 грудня 2020 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:03
|
Додаткова угода №2 _1ЛЕНД КОМ 001.jpg | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:58
|
Додаткова угода№2 ЛЕНД КОМ 001.jpg | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2019 15:31
|
Додаткова №1 від 05.12.2019.jpg | зміни до договору |
05 грудня 2019 14:49
|
Протокол 62_1 001.jpg | зміни до договору |
05 грудня 2019 14:49
|
Протокол 62_2 001.jpg | зміни до договору |
05 грудня 2019 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 09:57
|
Договір №17 від 27.02.2019.pdf | укладений |
27 лютого 2019 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору до 31.12.2020 та виконання зобов'язань щодо надання послуг до 20.12.2020 |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов'язань перенесення фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпункту 4 пункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" термін дії договору продовжується до 31.12.2021, строк надання послуг - до 20.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовжено термін дії договору |
Номер договору про закупівлю: | №17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 лютого 2019 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись Цивільним і Господарськими кодексами України, листом ТОВ «ЛЕНД.КОМ»., на підставі п.8 Договору №17 від 27.02.2019р. |