Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки проекту землеутрою щодо встановлення меж міста Синельникового 71250000-5 (ДК 021:2015 "Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги")
Очікувана вартість
491 232,00 UAH
UA-2019-01-25-003134-b 6dc32503562342e18335d2c43b62acf0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виктория Финк

+380951086353 ygkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34701476
Місцезнаходження: 52500, Україна , Дніпропетровська обл., місто Синельникове, вулиця Довженка, будинок 36
Контактна особа: Виктория Финк
+380951086353
ygkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 12 лютого 2019 14:05
Очікувана вартість: 491 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 912,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проекту землеутрою щодо встановлення меж міста Синельникового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, м.Синельникове
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 16:42
Зміни Тендерна документація межі міста.doc
31 січня 2019 16:42
Перелік змін_межі міста.docx
31 січня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 16:42
Зміни Тендерна документація межі міста.doc
25 січня 2019 15:28
Тендерна документація межі міста.doc
31 січня 2019 16:42
Перелік змін_межі міста.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо плану фінансування
Дата подання: 29 січня 2019 17:10
Дата відповіді: 30 січня 2019 14:27
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка у п. 4.2 Додатку 5 до тендерної документації (Проект договору) зазначено наступне: «Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця згідно актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника та згідно затвердженого щомісячного плану фінансування». Проте в розділі 12 Проекту договору такий додаток до договору як щомісячний план фінансування не зазначається. Просимо надати роз’яснення. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до розпису видатків бюджету міста на 2019 рік, фінансування даного виду послуги передбачено на листопад 2019 рік. Оплата послуги буде здійснена після завершення робіт з урахуванням вимог, зазначених у додатку 3 тендерної документації. Дякуємо за запитання.
Питання щодо подання тендерної пропозиції
Дата подання: 30 січня 2019 15:13
Дата відповіді: 31 січня 2019 16:47
Звертаємо Вашу увагу на положення щодо здавання-приймання виконаних послуг у п.4.3 Проекту договору: «Здавання-приймання виконаних послуг оформляється актами виконаних робіт щомісячно до 20-го числа. Відповідальна особа Замовника та Виконавця сумісно перевіряють надані документи на відповідність вимогам кількості та якості наданих послуг. Замовник протягом 3 (трьох) днів з дня отримання акту повертає Виконавцю підписаний акт виконаних робіт або мотивовану відмову прийняти Послуги». Яким чином буде здійснюватися здавання-приймання виконаних послуг якщо ряд робіт, які є складовими розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж міста, не можуть бути виконані у місячний термін та узагальнені актом виконаних робіт? У п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначається наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в форматі PDF данні з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису». Щодо електронного цифрового підпису мається на увазі накладення такого підпису щодо тендерної пропозиції загалом чи на кожен документ окремо? У п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено вимогу для учасника надання плану–графіку надання послуг. Проте після завершення процедури відкритих торгів та укладення договору такий документ, наданий учасником, не буде мати юридичної сили, оскільки він не являється невід’ємним додатком до договору. Окрім цього Проект Договору передбачає оформлення акту виконаних робіт щомісячно. Отже із положень Договору виходить, що роботи проводяться та оплачуються поетапно. Відповідно для належного врегулювання даних правовідносин просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: до Додатку 5 (Проект договору) додати графік надання послуг як обов’язковий додаток до Договору, який заповнюється учасником. У Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено наступне: «Ми, (назва Учасника), уважно вивчили технічне завдання та провели, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені». Уточніть будь-ласка чи необхідно у складі тендерної пропозиції надавати розрахунок ціни (кошторис), якщо так, то за якою формою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. За результатами розгляду запитань до тендерної документації внесені зміни, а саме у п. 2.1.2, 2.2.4, 3.3, 4.2, 4.3, 4.6, 4.7, 6.2.1, 6.2.4 та п.12.1 проекту Договору та п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції».
2. Оплата послуг буде проводитись по факту виконання загального об’єму послуг та підписання акту виконаних послуг.
3. Електронний цифровий підпис накладається одноразово загалом на тендерну пропозицію.
4. У складі тендерної пропозиції кошторис не надається. Кошторис надається Переможцем торгів як додаток до Договору після його підписання сторонами.

Гарантійний термін послуг
Дата подання: 30 січня 2019 17:03
Дата відповіді: 31 січня 2019 16:48
Вкажіть на підставі якого нормативно-правового акту вимагається надання інформації про гарантійний термін наданих послуг.
Відповідь: 1. За результатами розгляду запитань до тендерної документації внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" 399 000,00
UAH з ПДВ
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЛІНІЧКІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 440 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:59
Довідка беніфіціар
15 лютого 2019 15:59
Довідка банкрутство
15 лютого 2019 15:59
Кошторис
15 лютого 2019 15:59
Комерційна пропозиція
15 лютого 2019 15:58
Довідка ДФС
15 лютого 2019 15:58
Довідка МВС
08 лютого 2019 16:34
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:02
30 Технічне завдання_.pdf
08 лютого 2019 16:02
29 Проект договору_.pdf
08 лютого 2019 16:02
27 Листи відгук.pdf
08 лютого 2019 16:02
26 Акти надання послуг.pdf
08 лютого 2019 16:02
25 Аналогічні договори.pdf
08 лютого 2019 16:02
23 Дипломи.pdf
08 лютого 2019 16:02
22 Трудові книжки.pdf
08 лютого 2019 16:02
14 Довідка про рахунки.pdf
08 лютого 2019 16:02
12 Довідка ст 17_.pdf
08 лютого 2019 16:02
02 Статут_.pdf

Публічні документи

11 лютого 2019 15:55
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:26
Уставные.pdf
11 лютого 2019 15:26
Пов.2017 земустр.jpg
11 лютого 2019 15:26
ПК_Геодез.jpg
11 лютого 2019 15:26
Сертификат инж-зем..jpg
11 лютого 2019 15:26
Сертифікат геод..jpg
11 лютого 2019 15:26
Відомость.pdf
11 лютого 2019 15:26
Довідка Працівники.pdf
11 лютого 2019 15:26
Довідка Обладнання.pdf
11 лютого 2019 15:26
Довідка Досвід.pdf
11 лютого 2019 15:26
Комерційна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ФОП "БЛІНІЧКІН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
Переможець 279 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:28

Документи

13 лютого 2019 15:28
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:24
протокол 13_1 001.jpg
13 лютого 2019 15:24
протокол 13_2 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
#38922252
279 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 15:28
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:24
протокол 13_1 001.jpg
13 лютого 2019 15:24
протокол 13_2 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 10:48
Додаткова угода №6 від 01.12.2023.pdf укладений
01 грудня 2023 10:46
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2022 14:06
Дод.угода №5 від 06.12.2022.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 14:02
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 13:29
Додаткова угода 4 від 03.12.2021.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 10:18
Додаткова 3 ( 2стр) 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 09:47
Додаткова 3 (1 стр) 001.jpg зміни до договору
22 грудня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 15:03
Додаткова угода №2 _1ЛЕНД КОМ 001.jpg зміни до договору
19 грудня 2019 14:58
Додаткова угода№2 ЛЕНД КОМ 001.jpg зміни до договору
19 грудня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 15:31
Додаткова №1 від 05.12.2019.jpg зміни до договору
05 грудня 2019 14:49
Протокол 62_1 001.jpg зміни до договору
05 грудня 2019 14:49
Протокол 62_2 001.jpg зміни до договору
05 грудня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 09:57
Договір №17 від 27.02.2019.pdf укладений
27 лютого 2019 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 31.12.2020 та виконання зобов'язань щодо надання послуг до 20.12.2020
Номер договору про закупівлю: №17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань перенесення фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: №17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі підпункту 4 пункту 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" термін дії договору продовжується до 31.12.2021, строк надання послуг - до 20.12.2022
Номер договору про закупівлю: №17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжено термін дії договору
Номер договору про закупівлю: №17
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Керуючись Цивільним і Господарськими кодексами України, листом ТОВ «ЛЕНД.КОМ»., на підставі п.8 Договору №17 від 27.02.2019р.