Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Фармацевтична продукція» (протианемічні засоби)
Очікувана вартість
695 150,00 UAH
UA-2019-01-25-003010-b f263e35401e4429d885e719e3aff6246
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Василівна Кудряшова

+380936894036
+380997306690
torgi_centr4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Ірина Василівна Кудряшова
+380936894036,+380997306690
torgi_centr4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 695 150,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Протианемічні, інші протианемічні засоби для лікування симптоматичної анемії, пов’язаної з хронічною нирковою недостатністю (ХНН) у дорослих та дітей віком від 11 років

Тендерна документація

01 лютого 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 12:14
Тендерна документація.docx
25 січня 2019 15:17
Проект договору.docx
01 лютого 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 09:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 12:14
Тендерна документація.docx
28 січня 2019 09:02
Тендерна документація.docx
25 січня 2019 15:17
Тендерна документація.docx
25 січня 2019 15:17
Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000033 ● 5c1b6f571f984e4e968d2843a2a4c1ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 10:54:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-25-003010-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу IV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 14:23:29

Пояснення щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

На вашу Вимогу поясніти причину відсутності в пункті 1 розділу IV тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону повідомляємо, що ваші зауваження виправлені.
Дякуємо за зауваження


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Фармацевтична продукція» (протианемічні засоби) МИРЦЕРА 50 мкг
Опис предмету закупівлі:
Протианемічні, інші протианемічні засоби для лікування симптоматичної анемії, пов’язаної з хронічною нирковою недостатністю (ХНН) у дорослих
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 561 950,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 619,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 лютого 2019 15:20
Закінчення: 11 лютого 2019 15:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

264 пач
«Фармацевтична продукція» (протианемічні засоби) МИРЦЕРА 50мкг
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Methoxy polyethylene glycol-epoetin
АТХ: B03XA03
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ламана,4
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 495 814,55
UAH з ПДВ
495 814,55
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 560 171,96
UAH з ПДВ
560 171,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 15:55
Тех.частина.pdf
08 лютого 2019 15:55
Ком.частина_p69-99.pdf
08 лютого 2019 15:55
Ком.частина_p35-68.pdf
08 лютого 2019 15:55
Ком.частина_p01-34.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 15:26
Документи переможця.pdf
08 лютого 2019 12:47
Холодильна камера.rar
08 лютого 2019 12:44
Статут нот.зав.копія.pdf
08 лютого 2019 12:44
ст 17 подвійна нова.pdf
08 лютого 2019 12:39
довідка про довкілля.pdf
08 лютого 2019 12:39
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Рішення скасоване 495 814,55
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 10:51
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Відхилено 495 814,55
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 11:24
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
Переможець 560 171,96
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 14:14

Документи

13 лютого 2019 11:47
Електронний підпис

Документи

20 лютого 2019 11:24
Електронний підпис
20 лютого 2019 10:53
Лист-відмова.pdf

Документи

20 лютого 2019 14:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
#33239630
560 171,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 14:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 15:42
72721 ДН_2019-1 Договір Мирцера.pdf укладений
06 березня 2019 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 560 171,96
UAH (в тому числі ПДВ 36 646,76 UAH)