Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії для Головинського ліцею та Берестовецької філії Головинського ліцею
Очікувана вартість
910 000,00 UAH
UA-2019-01-25-001508-a a153bdb712824354870be5fff35deb75
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клінова Тетяна Вячеславівна

+380679367232 1408tania@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головинський ліцей
Код ЄДРПОУ: 35779276
Місцезнаходження: 35041, Україна , Рівненська обл., село Головин, вулиця В.Прищепи,22
Контактна особа: Клінова Тетяна Вячеславівна
+380679367232
1408tania@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутність конкуренції

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 15:17
Оскарження наміру укласти договір: 05 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 Гкал
Постачання теплової енергії для Головинського ліцею та Берестовецької філії Головинського ліцею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35041, Україна, Рівненська область, Косопільський район, Головинсьий ліцей, Берестовецька філія Головинського ліцею
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

25 січня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-06-000026 ● 5dc0c272fc4c4e11acd41d8359f48ee2
  • Статус: вирішено ● Дата: 17 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 лютого 2019 15:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

06.02.2019 № 2

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління А. КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 06.02.2019 № 2

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органe Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-01-25-001508-a 25.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ІНФОРМАЦІЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ГОЛОВИНСЬКИМ ЛІЦЕЄМ КОСТОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2019-02-12 15:11:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Торги відмінені.

2019-04-17 12:34:54

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Костопільські районні мережі"
#35999741
Переможець 910 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 15:17

Документи

25 січня 2019 15:14
Електронний підпис
25 січня 2019 15:11
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 15:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Костопільські районні мережі"
#35999741
910 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 15:14
Електронний підпис
25 січня 2019 15:11
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 лютого 2019 15:26
Коментар щодо відміни: За результатами моніторингу Управління західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було виявлено порушення законодавства, замовником не обгрунтовано та не підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівель п2ч2ст35 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
12 лютого 2019 15:25
Протокол