Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з водопостачання та водовідведення
Очікувана вартість
247 262,60 UAH
UA-2019-01-25-000641-b 3894a5769c814c13ab923b743f5c6a88
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорну процедуру закупівлі застосовано у зв'язку з тим, що у смт. Бородянка, Бабинці, Клавдієве та с. Пилиповичі, КП КОР “Бородянкатепловодопостачання” є єдиним водопостачальником. Артезіанські свердловини, водонапірні вежі та водогони знаходяться на балансі постачальника. В с. Нове Залісся водопостачальні споруди та мережі передані в оренду КП КОР “Бородянкатепловодопостачання” Новозаліською сільською радою.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2019 10:37
Оскарження наміру укласти договір: 31 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11305 м.куб
Послуги з водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянський район, Бородянська СЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, Бородянська СЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Бородянська ЗОШ І-ІІ ступенів, Бабинецька ЗОШ І-ІІІ ступенів, Клавдіївська ЗОШ І-ІІІ, ОЗНЗ, Бабинецький ДНЗ "Світлячок", Бородянський ДНЗ "Буратіно", Бородянський ДНЗ "Казка", Бородянський ДНЗ "Колосочок", Клавдіївський ДНЗ "Білочка", Пилиповицький ДНЗ "Пилипко", Новозаліський ДНЗ "Веселка", Бородянський районний ЦДЮТ, Бородянська районна ДЮСШ, методичний кабінет відділу освіти та відділ освіти Бородянської райдержадміністрації.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Тендерна документація

25 січня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство Київської обласної ради «Бородянкатепло-водопостачання»
#33710516
Переможець 247 262,60
UAH з ПДВ
25 січня 2019 10:37

Документи

25 січня 2019 10:37
Електронний підпис
25 січня 2019 10:35
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 січня 2019 10:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство Київської обласної ради «Бородянкатепло-водопостачання»
#33710516
247 262,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 січня 2019 10:37
Електронний підпис
25 січня 2019 10:35
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 21:47
Звіт про виконання договору укладений
02 березня 2020 21:44
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:04
угода-1-1.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 16:22
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 15:20
Договір укладений
01 лютого 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 1 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися зменшити суму договору від 01.02.2019 № 2 (далі - Договору) на 84 884,87 грн.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", Сторони домовилися продовжити дію Договору від 01.02.2019 № 2(далі - Договір), а саме змінити п. 10.1. розділу Х та викласти його в наступній редакції: 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28 лютого 2020 року. Дія даного Договору розповсюджується на господарські відносини, що існують між Сторонами з 01 січня 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 28 лютого 2020
Сума оплати за договором: 159 249,90
UAH (в тому числі ПДВ 26 541,65 UAH)