Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011143 |
Місцезнаходження: | 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Медична, буд. 14 |
Контактна особа: |
Тетяна Василівна Дуброва +380671049210 krmedkol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
24 січня 2019 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 17:50 |
договор вода02012003.jpg | |
24 січня 2019 17:50 |
договор вода202012003.jpg | |
24 січня 2019 17:50 |
договор вода302012003_0001.jpg | |
24 січня 2019 17:49 |
договор вода402012003.jpg | |
24 січня 2019 17:49 |
договор вода502012003.jpg | |
24 січня 2019 17:49 |
договор вода602012003.jpg | |
24 січня 2019 17:49 |
договор вода702012003.jpg |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-04-000009 ● 6c914625b21d4e49b2257f6d03905ebb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 16:17 |
04.07.2019 № 128
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-24-003974-b 24.01.2019 Комунальний заклад вищої освіти «Криворізький медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-05 17:34:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-003974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому, договір закупівлі про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення від 24.01.2019 №85 було опубліковано в електронній системі закупівель з порушенням термінів 30.01.2019 тоді, як згідно до вимог ст. 10 Закону – звіт про укладений договір оприлюднюється протягом одного дня з дня укладання договору.
2. Чому, предмет закупівлі для комунальних послуг (водопостачання та водовідведення) визначено за класифікатором ДК 021:2015: 41110000-3 — «Питна вода» тоді, як за національним державним класифікатором ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 – Водопостачання (послуга) визначається за ДК 021:2015: 65110000-7 — «Розподіл води» та Водовідведення (послуга) визначається за ДК 021:2015: 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», чим не дотримано вимог п.18 ст.1 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-09 16:04:12
Відповідь на звернення
1) Тендерний комітет Комунального закладу вищої освіти «Криворізького медичного коледжу» Дніпропетровської обласної ради» надає відповідь на Звернення, що договір закупівлі згідно ДК 021:2015: 41110000-3 – Питна на вода на суму 85200,00 було укладено 24.01.2019, а опубліковано 30.01.2019року у зв’язку з технічними перебоями електромережі та відсутності можливості вчасно підключитися до системи Інтернету. Зобов’язуємося вчасно через авторизовані електроні майданчики оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу звіти про укладені договори протягом одного дня з дня укладення договору. 2) Предмет закупівлі для комунальних послуг «Водопостачання та водовідведення» було визначено за класифікатором ДК021:2015 – 41110000-3 «Питна вода». Нами було промоніторино інтернет з приводу закупівлі даного товару та встановлено, що для закупівлі води та водовідведення використовують різні номери класифікаторів, а цей код який вибрали ми в нашому регіоні він використовується найчастіше. При проведені закупівлі зауважень з приводу даного коду не було, але в подальшому будемо дотримуватися ваших вимог .
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-07-26 16:13:02
Усунення помилок
Юридичних підстав для розірвання договору № 85 від 24.01.2019 «про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення» не має, що відповідає нормам ст.651 Цивільного кодексу України «Підстави для зміни або розірвання договору». Сума договору складає 85200,00 грн з них використано за послугу з централізованого водопостачання та водовідведення 80578,51 грн. У наступних місяцях будуть виділені додаткові кошти для потреб закладу і ми будемо дотримуватися ваших вимог визначати предмет закупівлі згідно національного державного класифікатора ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 – Водопостачання (послуга) за ДК 021:2015: 65110000-7 — «Розподіл води» та Водовідведення (послуга) за ДК 021:2015: 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод» .
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Кривбасводоканал" #03341316 |
Переможець |
85 200,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2019 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода.jpeg | укладений |
05 серпня 2019 17:24
|
Додаткова угода.jpeg | зміни до договору |
05 серпня 2019 17:20
|
договор вода702012003.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
договор вода602012003.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
договор вода502012003.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
договор вода402012003.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
договор вода302012003_0001.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
договор вода202012003.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
договор вода02012003.jpg | укладений |
30 січня 2019 15:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 85 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |