Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого постачання питної води та водовідведення
Очікувана вартість
85 200,00 UAH
UA-2019-01-24-003974-b 3006e145abb647d188d8ae3bdc3dfe0a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василівна Дуброва

+380671049210 krmedkol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011143
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Медична, буд. 14
Контактна особа: Тетяна Василівна Дуброва
+380671049210
krmedkol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з централізованого постачання питної води та водовідведення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7871 метр кубічний
Послуги з централізованого постачання питної води та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Медична,14; 10; Криворіжсталі 2з
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода

Тендерна документація

24 січня 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:50
договор вода02012003.jpg
24 січня 2019 17:50
договор вода202012003.jpg
24 січня 2019 17:50
договор вода302012003_0001.jpg
24 січня 2019 17:49
договор вода402012003.jpg
24 січня 2019 17:49
договор вода502012003.jpg
24 січня 2019 17:49
договор вода602012003.jpg
24 січня 2019 17:49
договор вода702012003.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-04-000009 ● 6c914625b21d4e49b2257f6d03905ebb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 липня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

04.07.2019 № 128

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2019 № 128

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2019-01-24-003974-b 24.01.2019 Комунальний заклад вищої освіти «Криворізький медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-05 17:34:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 41110000-3 — Питна вода (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-24-003974-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чому, договір закупівлі про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення від 24.01.2019 №85 було опубліковано в електронній системі закупівель з порушенням термінів 30.01.2019 тоді, як згідно до вимог ст. 10 Закону – звіт про укладений договір оприлюднюється протягом одного дня з дня укладання договору.
2. Чому, предмет закупівлі для комунальних послуг (водопостачання та водовідведення) визначено за класифікатором ДК 021:2015: 41110000-3 — «Питна вода» тоді, як за національним державним класифікатором ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 – Водопостачання (послуга) визначається за ДК 021:2015: 65110000-7 — «Розподіл води» та Водовідведення (послуга) визначається за ДК 021:2015: 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод», чим не дотримано вимог п.18 ст.1 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-09 16:04:12

Відповідь на звернення

1) Тендерний комітет Комунального закладу вищої освіти «Криворізького медичного коледжу» Дніпропетровської обласної ради» надає відповідь на Звернення, що договір закупівлі згідно ДК 021:2015: 41110000-3 – Питна на вода на суму 85200,00 було укладено 24.01.2019, а опубліковано 30.01.2019року у зв’язку з технічними перебоями електромережі та відсутності можливості вчасно підключитися до системи Інтернету. Зобов’язуємося вчасно через авторизовані електроні майданчики оприлюднювати на веб-порталі Уповноваженого органу звіти про укладені договори протягом одного дня з дня укладення договору. 2) Предмет закупівлі для комунальних послуг «Водопостачання та водовідведення» було визначено за класифікатором ДК021:2015 – 41110000-3 «Питна вода». Нами було промоніторино інтернет з приводу закупівлі даного товару та встановлено, що для закупівлі води та водовідведення використовують різні номери класифікаторів, а цей код який вибрали ми в нашому регіоні він використовується найчастіше. При проведені закупівлі зауважень з приводу даного коду не було, але в подальшому будемо дотримуватися ваших вимог .

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-07-26 16:13:02

Усунення помилок

Юридичних підстав для розірвання договору № 85 від 24.01.2019 «про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення» не має, що відповідає нормам ст.651 Цивільного кодексу України «Підстави для зміни або розірвання договору». Сума договору складає 85200,00 грн з них використано за послугу з централізованого водопостачання та водовідведення 80578,51 грн. У наступних місяцях будуть виділені додаткові кошти для потреб закладу і ми будемо дотримуватися ваших вимог визначати предмет закупівлі згідно національного державного класифікатора ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 – Водопостачання (послуга) за ДК 021:2015: 65110000-7 — «Розподіл води» та Водовідведення (послуга) за ДК 021:2015: 90430000-0 – «Послуги з відведення стічних вод» .

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Кривбасводоканал"
#03341316
Переможець 85 200,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 17:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода.jpeg укладений
05 серпня 2019 17:24
Додаткова угода.jpeg зміни до договору
05 серпня 2019 17:20
договор вода702012003.jpg укладений
30 січня 2019 15:16
договор вода602012003.jpg укладений
30 січня 2019 15:16
договор вода502012003.jpg укладений
30 січня 2019 15:16
договор вода402012003.jpg укладений
30 січня 2019 15:16
договор вода302012003_0001.jpg укладений
30 січня 2019 15:16
договор вода202012003.jpg укладений
30 січня 2019 15:16
договор вода02012003.jpg укладений
30 січня 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 80 578,51
UAH (в тому числі ПДВ 13 429,75 UAH)