Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни
Очікувана вартість
292 000,00 UAH
UA-2019-01-24-002779-b ebad3d18dc8149aba466549940df3f88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Кондиленко

+380951155887 irinka_f07@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лікувально-профілактичний заклад "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни"
Код ЄДРПОУ: 03398888
Місцезнаходження: 43001, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. СТЕФАНИКА, 3А
Контактна особа: Ірина Кондиленко
+380951155887
irinka_f07@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:40
Очікувана вартість: 292 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 460,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


детальна інформація у тендерній документації до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13500 кілограм
прання, підсинювання, крохмалення, сушка і прасування білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43001, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Стефаника,3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 15:19
ТД_ПРАННЯ 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000074 ● d4ff3175e46748f4bb49598a567608fb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.05.2019 № 17-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 14.05.2019 №14-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-24-002779-b від 24.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС" 243 000,00
UAH з ПДВ
243 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" 291 600,00
UAH з ПДВ
291 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 лютого 2019 09:32
Електронний підпис
18 лютого 2019 09:24
ТП pdf.pdf
18 лютого 2019 09:24
СТ.17 ПЕРЕМОЖЕЦЬ pdf.pdf
08 лютого 2019 10:21
Електронний підпис
08 лютого 2019 09:59
Тендерна пропозиція pdf.pdf
08 лютого 2019 09:59
Ст. 17 pdf.pdf
08 лютого 2019 09:59
Проект договору pdf.pdf
08 лютого 2019 09:59
Інші документи pdf.pdf
08 лютого 2019 09:59
Відповідність МТВ pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС"
#31670739
Переможець 243 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 15:19

Документи

15 лютого 2019 15:19
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:17
рішення(прання)2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРІЛІС"
#31670739
243 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 15:19
Електронний підпис
15 лютого 2019 15:17
рішення(прання)2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 12:34
дод.угода 2 РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ (прання)2019.pdf укладений
23 травня 2019 12:30
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2019 12:08
дод.угода 2 ЗМЕНШЕННЯ СУМИ ТА РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ (прання)2019.pdf зміни до договору
23 травня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2019 12:09
дод.угода реквізити (прання)2019.pdf зміни до договору
07 травня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 12:49
ДОГОВІР (прання)2019.pdf укладений
05 березня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 022,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із наданням недостовірної інформації ТОВ "Віріліс" щодо порушення законодавства про захист економічної конкуренції (пункт 4,частина 2, стаття 6, пункт 1, стаття 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції").