Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
22458000-5 Друкована продукція на замовлення (друкована поліграфічна продукція)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-01-24-002253-b ● b3110b7b17084d74986b9a6051236928
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04053625 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
Контактна особа: |
Людмила Павленко +380412481209 mvk@zt-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
КПКВК 0218420 програма "Ефективна влада.Конкурентне місто"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51175 штука
22458000-5 Друкована продукція на замовлення (друкована поліграфічна продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 14:28 |
Оголошення,техн.вимоги.docx | |
24 січня 2019 14:28 |
Цінова пропозиція-22458000-5.docx | |
24 січня 2019 14:28 |
Проект Договору.docx |
24 січня 2019 14:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2019 14:28 |
Оголошення,техн.вимоги.docx
|
|||
24 січня 2019 14:28 |
Цінова пропозиція-22458000-5.docx
|
|||
24 січня 2019 14:28 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-24-002253-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ГРАНД АФІШ", Код ЄДРПОУ:36678347
Дата подання: 25 січня 2019 17:50
Дискримінаційні умови
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Виконавчим комітетом Житомирської міської ради Житомирської області було оголошено закупівлю UA-2019-01-24-002253-b на Код ДК 021:2015: 22458000-5, Друкована продукція на замовлення. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. В оголошені в п. 5 передбачено, що надання послуг здійснюється протягом 1 го календарного дня з моменту надання Замовником дизайн макету для друку. Так, законодавством України та локальними актами підприємства (правилами внутрішнього трудового розпорядку підприємства або колективним договором) може бути передбачений 5 денний робочий тиждень, вихідні дні (не робочі дні) - субота та неділя та може встановлюватись 8 — годинний робочий день. В разі отримання від Замовника макетів у вихідні дні (неробочі дні) або о 17.00 в робочий день, Виконавець зобов'язаний буде виготовити та доставити продукцію потягом 1 календарного дня, що в свою чергу не можливо буде виконати, оскільки технологічний процес виготовлення продукції, постобробки виготовленої продукції, її пакування та доставка, займає набагато більше часу, ніж це визначено оголошенням та обмежується робочим днем як у Замовника та і у Виконавця. Таким чином Замовник ставить Виконавця в невигідне становище та створює штучні перешкоди для кола учасників, які територіально знаходяться в іншому регіоні України. Умова щодо надання послуг протягом 1 го календарного дня з моменту надання Замовником дизайн макету для друку є дискримінаційною та обмежує коло учасників,щодо місцезнаходження підприємства та його виробництва, оскільки в такі строки виготовити та поставити продукцію не можливо, також ця умова виключає Учасників які знаходяться у Житомирській області та інших регіонах України. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Враховуючи вище наведене, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключити дискримінаційні умови стосовно строків надання послуг протягом 1 го календарного дня з моменту надання Замовником дизайн макету для друку, встановити розумні строки виготовлення та доставки продукції з урахуванням чинного законодавства та ділових звичаїв. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 січня 2019 12:33
Відповідь:
Преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не визначає та не врегульовує порядок проведення допорогових закупівель, а лише вказує на необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, установлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Ваше твердження щодо невідповідності умов цієї допорогової закупівлі (ідентифікатор: UA-2019-01-24-002253-b) вимогам ст. 16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним.
Дійсно, одним із принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У своїй вимозі Ви вказуєте, що «надання послуг протягом 1 (одного) календарного дня з моменту надання Замовником дизайн макету для друку» є таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Однак з такими доводами неможливо погодитись з огляду на таке.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно зі ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Крім того, статтею 44 Господарського кодексу України передбачено, що підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд.
Також важливим є те, що відповідно до ст. 49 Господарського кодексу України підприємці зобов'язані не завдавати шкоди довкіллю, не порушувати права та законні інтереси громадян і їх об'єднань, інших суб'єктів господарювання, установ, організацій, права місцевого самоврядування і держави.
З аналізу зазначених положень чинного законодавства можливо дійти висновку, що не є обмеженням конкуренції випадок, якщо будь-який учасник завдяки своїм власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, сформованій програмі діяльності, обраному виду підприємницької діяльності та режиму роботи, залучення матеріальних ресурсів тощо має змогу взяти участь у цій допороговій закупівлі (ідентифікатор:UA-2019-01-24-002253-b), а інший у зв’язку з наявністю інших пріоритетів (чи інших факторів) у своїй діяльності не здатен виконати вимоги Замовника.
При цьому коло можливих учасників цієї допорогової закупівлі (ідентифікатор: UA-2019-01-24-002253-b) є доволі широким, а тому умови цієї закупівлі не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Більш того, не потрібно забувати, що основною метою проведення закупівлі є в першу чергу задоволення потреб Замовника. Умови, вказані в оголошенні про закупівлю та в проекті договору, спрямовані на задоволення наявних та реальних потреб Замовника, які за інших умов будуть не виконані, а бюджетні кошти – використані неефективно.
Строк поставки в один календарний день було встановлено з урахуванням специфіки роботи виконавчого комітету Житомирської міської ради та продукції, яка закуповується, а також її цільового призначення, а саме: • Листівки (А3) 1000 шт. – оголошення в транспорті; • Листівка (А4) 50 000 шт. – листівки інформаційні, • Буклет 175 шт. – буклет інформаційний. *Кількість та найменування є орієнтовними, враховуючи попередній досвід роботи Замовника можливо достеменно вказати, що потреба у товарі, який закуповується, виникатиме в різний період часу протягом всього 2019 року. Точна кількість продукції визначається у процесі роботи. Виконавчий комітет Житомирської міської ради надає можливість забезпечити соціальною рекламою громадські або благодійні організації за їх зверненням та термінової необхідності виконавчих органів Житомирської міської ради. Наші умови не є такими, що дискримінують та обмежують конкуренцію, оскільки на території м. Житомира здійснює свою діяльність значна кількість суб’єктів господарювання, здатних виготовляти відповідну продукцію.
Преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не визначає та не врегульовує порядок проведення допорогових закупівель, а лише вказує на необхідність дотримання принципів здійснення публічних закупівель, установлених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Ваше твердження щодо невідповідності умов цієї допорогової закупівлі (ідентифікатор: UA-2019-01-24-002253-b) вимогам ст. 16 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним.
Дійсно, одним із принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У своїй вимозі Ви вказуєте, що «надання послуг протягом 1 (одного) календарного дня з моменту надання Замовником дизайн макету для друку» є таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Однак з такими доводами неможливо погодитись з огляду на таке.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Згідно зі ст. 42 Господарського кодексу України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Крім того, статтею 44 Господарського кодексу України передбачено, що підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вибору постачальників і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону; вільного найму підприємцем працівників; комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності, використання підприємцем належної йому частки валютної виручки на свій розсуд.
Також важливим є те, що відповідно до ст. 49 Господарського кодексу України підприємці зобов'язані не завдавати шкоди довкіллю, не порушувати права та законні інтереси громадян і їх об'єднань, інших суб'єктів господарювання, установ, організацій, права місцевого самоврядування і держави.
З аналізу зазначених положень чинного законодавства можливо дійти висновку, що не є обмеженням конкуренції випадок, якщо будь-який учасник завдяки своїм власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, сформованій програмі діяльності, обраному виду підприємницької діяльності та режиму роботи, залучення матеріальних ресурсів тощо має змогу взяти участь у цій допороговій закупівлі (ідентифікатор:UA-2019-01-24-002253-b), а інший у зв’язку з наявністю інших пріоритетів (чи інших факторів) у своїй діяльності не здатен виконати вимоги Замовника.
При цьому коло можливих учасників цієї допорогової закупівлі (ідентифікатор: UA-2019-01-24-002253-b) є доволі широким, а тому умови цієї закупівлі не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Більш того, не потрібно забувати, що основною метою проведення закупівлі є в першу чергу задоволення потреб Замовника. Умови, вказані в оголошенні про закупівлю та в проекті договору, спрямовані на задоволення наявних та реальних потреб Замовника, які за інших умов будуть не виконані, а бюджетні кошти – використані неефективно.
Строк поставки в один календарний день було встановлено з урахуванням специфіки роботи виконавчого комітету Житомирської міської ради та продукції, яка закуповується, а також її цільового призначення, а саме: • Листівки (А3) 1000 шт. – оголошення в транспорті; • Листівка (А4) 50 000 шт. – листівки інформаційні, • Буклет 175 шт. – буклет інформаційний. *Кількість та найменування є орієнтовними, враховуючи попередній досвід роботи Замовника можливо достеменно вказати, що потреба у товарі, який закуповується, виникатиме в різний період часу протягом всього 2019 року. Точна кількість продукції визначається у процесі роботи. Виконавчий комітет Житомирської міської ради надає можливість забезпечити соціальною рекламою громадські або благодійні організації за їх зверненням та термінової необхідності виконавчих органів Житомирської міської ради. Наші умови не є такими, що дискримінують та обмежують конкуренцію, оскільки на території м. Житомира здійснює свою діяльність значна кількість суб’єктів господарювання, здатних виготовляти відповідну продукцію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
59 517,00
UAH з ПДВ
|
39 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ" |
65 000,00
UAH з ПДВ
|
40 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОНОМАРЬОВА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА" |
55 990,25
UAH з ПДВ
|
55 990,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯВОРСЬКИЙ ВАДИМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3157014874 |
Відхилено |
39 999,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 17:19
|
ПП "ЄВРО-ВОЛИНЬ" #33864521 |
Переможець |
40 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:48
|
Дод угода №1 від 17.12.2019.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2019 11:22
|
Договір №30 від14.02.19.pdf | укладений |
14 лютого 2019 11:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |