Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба свіжеморожена
Очікувана вартість
305 013,00 UAH
UA-2019-01-24-002074-b fe9a5376f91c4fcbaaea7c8c16df3db7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Любовь Леонидовна Гурова

+380974209889 krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Любовь Леонидовна Гурова
+380974209889
krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 11:18
Очікувана вартість: 305 013,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3250 кілограм
Хек свіжеморожений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50008, Україна, Дніпропетровська область, Кривой Рог, ул.Владимира Великого, 42а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000016 ● 236c2556b2bd49fb800d7cac5ab8ba2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019 12:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.07.2019 № 147
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

24
UA-2019-01-24-002074-b
24.01.2019 Комунальний заклад «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-05 15:18:09

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-24-002074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Моніторингом встановлено, що Замовником укладено договір з ТОВ «Гастро-КР» від 28.02.2019 № 41, умови якого відрізняються від змісту проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Гастро-КР» в частині визначення строків поставки товару. Так пунктом 5.1 проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації визначено термін поставки (передачі) товару з 25.02.2019-31.12.2019. Проте пунктом 5.1 укладеного договору визначено термін поставки (передачі) товару з 28.02.2019-31.12.2019.
Поясніть причину зазначених розбіжностей.
2.Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Моніторингом установлено, що за результатами проведення процедури відкритих торгів Замовником укладено договір від 28.02.2019 № 41. Додатковою угодою від 28.02.2019 №1 внесено зміни до вказаного договору в частині зміни терміну поставки товару. Проте повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 11.03.2019.
Поясніть причину оприлюднення на на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору з недотриманням строків, визначених частиною 1 статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 14:48:18

Надання пояснень

На Ваше звернення, адміністрація та тендерний комітет комунального закладу «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради повідомляє наступне.
1. Пунктом 5.1 проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації визначено термін поставки (передачі) товару з 25.02.2019-31.12.2019. Проте пунктом 5.1 укладеного договору визначено термін поставки (передачі) товару з 28.02.2019-31.12.2019. Ці розбіжності пояснюємо тим, що при визначенні попереднього переможця було втрачено час в зв’язку з тим, що переможець ПП «РЕГІОН-А» лише 13.02.2019р. повідомив, що в зв’язку з різким подорожчанням риби с/м, вони не мають можливості постачати рибу с/м по тендерній пропозиції (письмо додається). Після розгляду наступного учасника закупівлі ТОВ «Гастро-КР» тендерний комітет 15.02.2019р. вирішив акцептувати дану пропозицію. Згідно п.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, при укладанні договору з учасником ТОВ «Гастро-КР» ми не в змозі були виконати умову стосовно терміну поставки (передачі) товару 3 25.02.2019р. та відповідно уклали додаткову угоду про внесення змін до п.5.1 договору. При цьому, пунктом 3 ст.180 ГКУ визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Згідно п.12.1 договору зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.12.2019р. 2. Оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору з недотриманням строків, визначених частиною 1 статті 10 Закону пояснюємо тим, що зіткнулися з цією проблемою вперше та тендерний комітет припустився помилки. В подальшому зобов’язуємося не допускати подібних дій.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КЗ «Криворізький ДБІ»ДОР» на зобов’язання щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, які виявлені у межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-24-002074-b) повідомляє наступне. Стосовно не накладення цифрового підпису при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, та щодо порушення вимог частини 1 статті 10 Закону про недотримання строків оприлюднення інформації зазначаємо, що ці порушення на даний час усунути не можливо, так як система «ПРОЗОРРО» не надає такої технічної можливості. На підставі висновку Держаудитслужби України про те, що відповідно до ч.1 статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про розірвання договору та складено відповідний протокол № 59 від 20.08.2019 року. Постачальнику направлено лист № 443 від 20.08.2019р. про розірвання договору. Відповідні документи додаються.

2019-08-21 14:20:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено порушення Замовником вимог статей 6, 7 Закону № 851, абзацу другого пункту 2 наказу № 490 в частині не накладення електронного цифрового підпису при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено порушення Замовником вимог статей 6, 7 Закону № 851, абзацу другого пункту 2 наказу № 490 в частині не накладення електронного цифрового підпису при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі.) • відсутній механізм

На підставі додаткової угоди від 21.08.2019 №2 до договору від 28.02.2019 № 41 договір розірвано на суму 149525,92 гривні. Звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі закупівель 23.08.2019.

2019-09-05 12:28:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" 214 500,00
UAH з ПДВ
214 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАСТРО-КР 292 500,00
UAH з ПДВ
292 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна 305 000,00
UAH з ПДВ
305 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 14:33
Електронний підпис
31 січня 2019 14:32
Технічна частина.pdf
31 січня 2019 14:32
Пропозиція.pdf
31 січня 2019 14:32
Проект договору.pdf
31 січня 2019 14:32
Кваліфікація.pdf
31 січня 2019 14:32
Акт склад.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 12:15
Електронний підпис
07 лютого 2019 11:56
цінова.pdf
07 лютого 2019 11:56
теххарка.pdf
07 лютого 2019 11:56
тех паспорт 3864.pdf
07 лютого 2019 11:56
реестрація потужності.pdf
07 лютого 2019 11:55
протокол наказ.pdf
07 лютого 2019 11:55
проект договра.pdf
07 лютого 2019 11:55
мбт.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія техпаспортів 2.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія Статуту.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія санобробка.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія протокол наказ.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія паспорт момот.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія оренди авто.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія оренди 2.pdf
07 лютого 2019 11:55
копія єдинподатку.pdf
07 лютого 2019 11:55
коп трудові дог-ри.pdf
07 лютого 2019 11:55
коп мед книжка Сердюк.pdf
07 лютого 2019 11:55
коп мед книжка Савіч.pdf
07 лютого 2019 11:55
коп мед книжка Дуров.pdf
07 лютого 2019 11:55
коп мед книжка Піцик.pdf
07 лютого 2019 11:55
згода на договір.pdf
07 лютого 2019 11:55
довідки ст. 17.pdf
07 лютого 2019 11:55
довідка про авто.pdf
07 лютого 2019 11:55
довідка працівники.pdf
07 лютого 2019 11:55
декларація риба.pdf
07 лютого 2019 11:55
гар лист.pdf
07 лютого 2019 11:55
відповід.авто довідка.pdf
07 лютого 2019 11:55
відомості учасника.pdf
07 лютого 2019 11:55
АКТ склади.pdf
07 лютого 2019 11:55
АКТ авто.pdf
07 лютого 2019 11:55
АКТ авто 3864 Фролов.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 18:19
Паспорт.pdf
06 лютого 2019 18:19
інформаційна довідка.pdf
06 лютого 2019 18:19
іін.pdf
06 лютого 2019 18:19
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А"

ТОВ ГАСТРО-КР

Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А"
#30643369
Рішення скасоване 214 500,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:45
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А"
#30643369
Відхилено 214 500,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:49
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
Переможець 292 500,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 13:24

Документи

13 лютого 2019 12:35
Електронний підпис
13 лютого 2019 12:34
хек.jpg

Документи

13 лютого 2019 15:49
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:49
риба 2.jpg
13 лютого 2019 15:49
отказ.jpg

Документи

15 лютого 2019 13:24
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:23
рыба 4.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГАСТРО-КР
#42321793
292 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 13:24
Електронний підпис
15 лютого 2019 13:23
рыба 4.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 11:56
протокол 2.jpg укладений
23 серпня 2019 11:44
протокол 1.jpg укладений
23 серпня 2019 11:44
дод.угода.jpg укладений
23 серпня 2019 11:44
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 09:35
рыба 1.jpg зміни до договору
11 березня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 10:37
рыба 1.jpg укладений
01 березня 2019 10:36
рыба 2.jpg укладений
01 березня 2019 10:36
рыба 3.jpg укладений
01 березня 2019 10:36
рыба 4.jpg укладений
01 березня 2019 10:36
рыба 5.jpg укладений
01 березня 2019 10:36
рыба 6.jpg укладений
01 березня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 41
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 142 974,08
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі висновку Держаудитслужби України про те, що відповідно до ч.1 статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору.