Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03188292 |
Місцезнаходження: | 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А |
Контактна особа: |
Любовь Леонидовна Гурова +380974209889 krivoy_rog_detskii_dom@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 11:18 |
Очікувана вартість: | 305 013,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 525,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 11:46 |
тендер рыба (зміни).doc |
28 січня 2019 11:46 |
тендер рыба (зміни).doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-01-000016 ● 236c2556b2bd49fb800d7cac5ab8ba2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2019 12:19 |
31.07.2019 № 147
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24
UA-2019-01-24-002074-b
24.01.2019 Комунальний заклад «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-05 15:18:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-24-002074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Моніторингом встановлено, що Замовником укладено договір з ТОВ «Гастро-КР» від 28.02.2019 № 41, умови якого відрізняються від змісту проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «Гастро-КР» в частині визначення строків поставки товару. Так пунктом 5.1 проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації визначено термін поставки (передачі) товару з 25.02.2019-31.12.2019. Проте пунктом 5.1 укладеного договору визначено термін поставки (передачі) товару з 28.02.2019-31.12.2019.
Поясніть причину зазначених розбіжностей.
2.Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Моніторингом установлено, що за результатами проведення процедури відкритих торгів Замовником укладено договір від 28.02.2019 № 41. Додатковою угодою від 28.02.2019 №1 внесено зміни до вказаного договору в частині зміни терміну поставки товару. Проте повідомлення про внесення змін до договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 11.03.2019.
Поясніть причину оприлюднення на на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору з недотриманням строків, визначених частиною 1 статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-06 14:48:18
Надання пояснень
На Ваше звернення, адміністрація та тендерний комітет комунального закладу «Криворізький дитячий будинок-інтернат» Дніпропетровської обласної ради повідомляє наступне.
1. Пунктом 5.1 проекту договору, що є Додатком 5 до тендерної документації визначено термін поставки (передачі) товару з 25.02.2019-31.12.2019. Проте пунктом 5.1 укладеного договору визначено термін поставки (передачі) товару з 28.02.2019-31.12.2019. Ці розбіжності пояснюємо тим, що при визначенні попереднього переможця було втрачено час в зв’язку з тим, що переможець ПП «РЕГІОН-А» лише 13.02.2019р. повідомив, що в зв’язку з різким подорожчанням риби с/м, вони не мають можливості постачати рибу с/м по тендерній пропозиції (письмо додається). Після розгляду наступного учасника закупівлі ТОВ «Гастро-КР» тендерний комітет 15.02.2019р. вирішив акцептувати дану пропозицію. Згідно п.2 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, при укладанні договору з учасником ТОВ «Гастро-КР» ми не в змозі були виконати умову стосовно терміну поставки (передачі) товару 3 25.02.2019р. та відповідно уклали додаткову угоду про внесення змін до п.5.1 договору. При цьому, пунктом 3 ст.180 ГКУ визначено, що при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Згідно п.12.1 договору зазначено, що цей договір набирає чинності з моменту підписання сторонами і діє до 31.12.2019р. 2. Оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про внесення змін до договору з недотриманням строків, визначених частиною 1 статті 10 Закону пояснюємо тим, що зіткнулися з цією проблемою вперше та тендерний комітет припустився помилки. В подальшому зобов’язуємося не допускати подібних дій.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КЗ «Криворізький ДБІ»ДОР» на зобов’язання щодо усунення порушень у сфері публічних закупівель, які виявлені у межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-24-002074-b) повідомляє наступне. Стосовно не накладення цифрового підпису при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, та щодо порушення вимог частини 1 статті 10 Закону про недотримання строків оприлюднення інформації зазначаємо, що ці порушення на даний час усунути не можливо, так як система «ПРОЗОРРО» не надає такої технічної можливості. На підставі висновку Держаудитслужби України про те, що відповідно до ч.1 статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про розірвання договору та складено відповідний протокол № 59 від 20.08.2019 року. Постачальнику направлено лист № 443 від 20.08.2019р. про розірвання договору. Відповідні документи додаються.
2019-08-21 14:20:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено порушення Замовником вимог статей 6, 7 Закону № 851, абзацу другого пункту 2 наказу № 490 в частині не накладення електронного цифрового підпису при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі.)
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом установлено порушення Замовником вимог статей 6, 7 Закону № 851, абзацу другого пункту 2 наказу № 490 в частині не накладення електронного цифрового підпису при публікації оголошення про проведення процедури закупівлі.) • відсутній механізм
На підставі додаткової угоди від 21.08.2019 №2 до договору від 28.02.2019 № 41 договір розірвано на суму 149525,92 гривні. Звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі закупівель 23.08.2019.
2019-09-05 12:28:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" |
214 500,00
UAH з ПДВ
|
214 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГАСТРО-КР |
292 500,00
UAH з ПДВ
|
292 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Костянко Маргарита Станіславівна |
305 000,00
UAH з ПДВ
|
305 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" #30643369 |
Рішення скасоване |
214 500,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 15:45
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-А" #30643369 |
Відхилено |
214 500,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 15:49
|
ТОВ ГАСТРО-КР #42321793 |
Переможець |
292 500,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 11:56
|
протокол 2.jpg | укладений |
23 серпня 2019 11:44
|
протокол 1.jpg | укладений |
23 серпня 2019 11:44
|
дод.угода.jpg | укладений |
23 серпня 2019 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2019 09:35
|
рыба 1.jpg | зміни до договору |
11 березня 2019 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 10:37
|
рыба 1.jpg | укладений |
01 березня 2019 10:36
|
рыба 2.jpg | укладений |
01 березня 2019 10:36
|
рыба 3.jpg | укладений |
01 березня 2019 10:36
|
рыба 4.jpg | укладений |
01 березня 2019 10:36
|
рыба 5.jpg | укладений |
01 березня 2019 10:36
|
рыба 6.jpg | укладений |
01 березня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна терміну поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 28 лютого 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
142 974,08
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі висновку Держаудитслужби України про те, що відповідно до ч.1 статті 37 ЗУ «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог ч. 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення про розірвання договору. |