Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний 1 ґатунку, булочка)
Очікувана вартість
955 400,00 UAH
UA-2019-01-24-001863-a 59d840c380a34e749ce9022ab31cacaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобер Ольга Ярославівна

+380314246500 khust.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33763070
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., Хуст, 900-річчя Хуста, 27
Контактна особа: Бобер Ольга Ярославівна
+380314246500
khust.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:16
Очікувана вартість: 955 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 955,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


(повторне оголошення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61600 шт
Хліб пшеничний 1 ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади дошкільної освіти, заклади середньої освіти міста Хуст, місто Хуст, Закарпатська область, 90400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
7850 шт
Булочка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: заклади дошкільної освіти, заклади середньої освіти міста Хуст, місто Хуст, Закарпатська область, 90400, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 16:06
Електронний підпис
24 січня 2019 15:59
Додаток 4.docx
24 січня 2019 15:59
Додаток 3.docx
24 січня 2019 15:59
ТД_хліб.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-001863-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СГ-ПАТРІОТ", Код ЄДРПОУ:36029726
Дата подання: 13 лютого 2019 14:46
Звернення
Недостатня аргументація дискваліфікації тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 11:09
Тендерний комітет управління освіти, релігій та у справах національностей розглянувши дане звернення від 13.02.2019 року повідомляє наступне:
В частині 4 Розділу 6 Тендерної документації Замовника зазначено, що учасник зобов’язується змінювати ціну за одиницю товару в бік збільшення лише у разі наявності документально підтверджених (статистичних) даних, про що надається гарантійний лист в довільній формі.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Гарантійний лист відноситься до інших документів, що передбачені тендерною документацією. Дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що Договір про закупівлю (згідно Додатку 4 до ТД) набирає чинності з моменту підписання, отже пункт 6.1.6. Договору відноситься безпосередньо до сторін Договору одною з яких є Переможець відкритих торгів. Гарантійний лист, що зазначений в ч. 4 Розділу 6 до ТД повинен бути наданий в складі тендерної пропозиції безпосередньо Учасником відкритих торгів.
Виходячи з вищезазначеного тендерний комітет вважає прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «СГ – ПАТРІОТ» законним.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-001863-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СГ-ПАТРІОТ", Код ЄДРПОУ:36029726
Дата подання: 19 лютого 2019 14:55
Скарга на дії та рішення Замовника
Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Підставою для відхилення пропозиції ТОВ «СГ-ПАТРІОТ», Замовник зазначив наступне – «ТОВ «СГ-ПАТРІОТ» не надало гарантійний лист в довільній формі про те, що Учасник зобов'язується змінювати ціну за одиницю товару в бік збільшення лише у разі наявності документально підтверджених (статистичних) даних. Ми не можемо погодитися з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси, також порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 лютого 2019 12:50
Рішення від 21.02.2019 № 1869 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2019 12:50
Рішення від 12.03.2019 № 2726.pdf
Дата публікації: 15 березня 2019 16:14

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-14-000020 ● da6e95a715ae4594b0a1d9a15fe542e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 лютого 2019 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.02.2019 № 8

Ужгород

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника М.ФЕДАК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 14.02.2019 № 8
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-02-13-000208-b 13.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-11-000470-a 11.01.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3 UA-2019-01-24-001863-a 24.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу установлено порушення статті 3 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СГ-ПАТРІОТ" 818 550,00
UAH з ПДВ
792 945,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шобей Іван Іванович 821 025,00
UAH з ПДВ
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРАЧЕВ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

08 лютого 2019 09:41
Довідка ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2019 09:41
Статут ТзОВ СГ-Патріот.pdf
08 лютого 2019 09:41
Виписка з ЄДР.pdf
08 лютого 2019 09:40
Акт обстеження.pdf
08 лютого 2019 09:40
Декларація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СГ-ПАТРІОТ"

ФОП Шобей Іван Іванович

ФОП "ГРАЧЕВ ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СГ-ПАТРІОТ"
#36029726
Відхилено 792 945,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 09:39
ФОП Шобей Іван Іванович
#2317102552
Переможець 795 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 14:51

Документи

13 лютого 2019 09:39
Електронний підпис
13 лютого 2019 09:38
Протокол розгляду

Документи

13 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:35
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шобей Іван Іванович
#2317102552
795 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 14:51
Електронний підпис
13 лютого 2019 14:35
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 09:55
Договір 51 укладений
19 березня 2019 09:53
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:11
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2020 17:55
Дод. уг. 1 хліб.doc зміни до договору
02 січня 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 16:23
ДУ 5 до 51(хліб).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 09:47
дод. угода 4 зменшення суми (хліб).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 16:42
дод. угода 3.pdf зміни до договору
06 листопада 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 16:39
дод. угода 2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 10:39
Дод. уг. 1.pdf зміни до договору
22 травня 2019 10:31
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2019 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару у зв'язку з ростом цін на ринку
Номер договору про закупівлю: №51
Договір:
Номер додаткової угоди: №51
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару на 10% у зв`язку з ростом цін на ринку
Номер договору про закупівлю: №51
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: №51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: №51
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: №51
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року
Номер договору про закупівлю: №51
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 775 712,85
UAH (в тому числі ПДВ 129 285,47 UAH)