Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна
Очікувана вартість
4 098 600,00 UAH
UA-2019-01-24-001697-b 0808ea1680634a20bfe32cd9839c1629
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2019 20:00
Початок аукціону: 01 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 4 098 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 122900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна тип «С» з каркасом - 9 000 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 шт
Колодка гальмівна тип «С» з каркасом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 17:13
проект дог дод 9.docx
20 березня 2019 17:13
ТД_10-19_нова редакція.doc
20 березня 2019 17:13
Перелік змін.docx
20 березня 2019 17:13
ТД_10-19_з закресленими данними.doc
24 січня 2019 13:06
оголошення колодки.docx
20 березня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2019 17:13
проект дог дод 9.docx
24 січня 2019 13:06
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
20 березня 2019 17:13
ТД_10-19_нова редакція.doc
20 березня 2019 17:13
Перелік змін.docx
20 березня 2019 17:13
ТД_10-19_з закресленими данними.doc
24 січня 2019 13:06
ТД_10-19_колодка гальмівна 3.doc
24 січня 2019 13:06
оголошення колодки.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-001697-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 28 січня 2019 15:25
Зміни до тендерної документації
Уважно вивчивши тендерну документацію просимо внести зміни:
1. Додаток №1. Щодо предмету закупівлі, згідно додатку, Колодка гальмівна тип «С» повинна виготовлятися по ГОСТ 1205-73. На даний час цей ГОСТ не діє (відмінений). Просимо змінити Позначення нормативно-технічної документації на креслення колодки чавунної гальмівної вагонної типу «С».
2. Додаток №3 Цінова пропозиція. Умови оплати викласти в наступній редакції: «Оплата: здійснюється протягом - _________ банківських днів (зазначається учасником не менше 10 банківських днів з дати підписання акту прийому – передачі)»
3. Додаток №9. Проект договору поставки.
3.1. Просимо пункт 6.1. викласти в наступній редакції: «Для резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом ______________ днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2»
3.2. З пункту 7.1. видалити абзац: «-податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України»
3.3. Додати пункт 7.4. Податкова накладна оформлюється та реєструється в строки у відповідності до вимог чинного законодавства України.
3.4. Пункт 9.1. викласти в наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 1% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.»
3.5. Пункт 10.3. доповнити перший абзац: «10.3. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не встиг замінити забраковану продукцію у 20-ти денний термін. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції.
3.6. Пункт 10.5. викласти в наступній редакції: «В разі несвоєчасної оплати за поставлену Продукцію, ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ штраф у розмірі 5% від вартості несплаченої Продукції, а також пеню в розмірі облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення. При розрахунку пені ПОСТАЧАЛЬНИК враховує умови п.6.5. даного договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2019 17:14
п.1 ГОСТ 1205-73 дає змогу ідентифікувати колодку тип «С» за геометричними параметрами. Умовами тендерної документації не заборонено постачати еквівалент продукції, надавши в складі пропозиції необхідний пакет документів (відповідно Додатку №1 тендерної документації.);

п.2 Будуть внесені відповідні зміни.
Прошу внести до Додатку №3 відповідні зміни: «Оплата: здійснюється протягом - _________ банківських днів (зазначається учасником не менше 10 банківських днів з дати підписання акту прийому – передачі)»

П. 3 Задоволена частково.
3.1. Просимо пункт 6.1. викласти в наступній редакції: «Для резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом ______________ днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою на дану партію, обумовлену згідно з п. 5.2»
3.2. З пункту 7.1. видалити абзац: «-податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України»
3.3. Додати пункт 7.4. Податкова накладна оформлюється та реєструється в строки у відповідності до вимог чинного законодавства України.
3.4. Пункт 9.1. викласти в наступній редакції: «ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 1% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.»
3.5. Пункт 10.3. доповнити перший абзац: «10.3. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, крім того компенсацію всіх витрат по ввезенню та поверненню (включаючи всі податки та збори) зазначеної Продукції, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не встиг замінити забраковану продукцію у 20-ти денний термін. Збитки можуть бути стягнуті у повній сумі понад штрафні санкції.
Номер вимоги: UA-2019-01-24-001697-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 28 січня 2019 16:08
Внесення змін до тендерної документації
Уважно вивчивши тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю колодки гальмівної та Проект договору поставки (Додаток № 9), просимо Вас внести зміни в Проект договору поставки, а саме: - П. 6. Порядок розрахунків, п.п. 6.1. викласти в наступній редакції: - розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом: Для резидентів України: Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом 5 (п’яти) банківських днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з підтверджуючими документами, обумовленими згідно П. 7., п. 7.1. Видалити: - та при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України. Не потрібно привязуватись до реєстрації податкової накладної. Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Законом терміни. Ви отримали Товар, тому і розрахуйтесь за нього на протязі терміну вказаного в Договорі поставки. - П. 7 Передача і приймання продукції, з п.п. 7.1. Приймання Продукції ЗАМОВНИКОМ (резиденти України) здійснюється на підставі підтвердження наступних документів: видалити наступне - податкової накладної, оформленої та зареєстрованої у відповідності до вимог чинного законодавства України. Так як Податкова накладна повинна бути зареєстрована ПОСТАЧАЛЬНИКОМ в обумовлені Законом терміни в єдиному реєстрі податкових накладних в електронному вигляді, про що Ви самі викладаєте вище. - П. 10. Майнова відповідальність, п.п. 10.3. викласти в новій редакції: - у разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості, а також сплатити ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від вартості Продукції неналежної якості, у разі невиконання П. 7., п.п. 7.3. - Доповнити П. 10. Майнова відповідальність наступними п.п. 1. У разі прострочення оплати прийнятої партії Товару ЗАМОВНИКОМ більше граничного строку оплати вказаного в П. П. 6. Порядок розрахунків , п.п. 6.1., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ЗАМОВНИКОМ, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються. 2. У разі подальшого невиконання зобов'язань по оплаті Товару ЗАМОВНИКОМ, ПОСТАЧАЛЬНИК має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ПОКУПЦЯ у 10-ти денний строк. П.п. 10.9. та п.п. 10.10. видалити взагалі, так як вони підпадають під П. 8 Обставини непереборної сили (форс-мажор), п.п. 8.1., з усіма випливаючими звідси наслідками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2019 17:14
Задоволена частково. Будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-001697-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Білоцерківський завод "Трібо", Код ЄДРПОУ:35046274
Дата подання: 22 березня 2019 16:18
Скарга
скарга на процедуру закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 27.03.2019 № 3535.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 20:17

Документи подані скаржником

22 березня 2019 16:18
скарга
22 березня 2019 16:18
Акт

Документи Органу Оскарження

27 березня 2019 20:17
Рішення від 27.03.2019 № 3535.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 4 098 600,00
UAH з ПДВ
4 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 4 098 600,00
UAH з ПДВ
4 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 4 098 600,00
UAH з ПДВ
4 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2019 15:17
Електронний підпис
28 березня 2019 15:15
Дані на товар Додаток 4.pdf
28 березня 2019 15:15
Копія ТУ У колодки тип С.PDF
28 березня 2019 15:15
Аналогічний Договір.pdf
28 березня 2019 15:15
Копія Статуту .PDF
28 березня 2019 15:15
Лист згода Додаток 10.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 15:45
Document_USR_1005178112.rtf
28 березня 2019 15:45
ТУ С 27 с печатью .pdf
28 березня 2019 15:45
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
28 березня 2019 15:45
СправкаНДМЗ.pdf
28 березня 2019 15:45
сертификат С.jpg
28 березня 2019 15:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 березня 2019 15:45
Протокол.PDF
28 березня 2019 15:45
протокол наказ.PDF
28 березня 2019 15:44
Пропозиція С.pdf
28 березня 2019 15:44
лист-відгук.jpg
28 березня 2019 15:44
Кресленик С.pdf
28 березня 2019 15:44
Етикетка С Зразок.PDF
28 березня 2019 15:44
Договір поставки ПЗЗ.pdf
28 березня 2019 15:44
Довідка технічна.pdf
28 березня 2019 15:44
Довідка про працівників.pdf
28 березня 2019 15:44
Дані про товар С.pdf
28 березня 2019 15:44
Дані про підприємтсво.pdf
28 березня 2019 15:44
ГОСТ 1205-73.PDF
28 березня 2019 15:44
атестат акредитації .jpg
28 березня 2019 15:44
Акт.PDF

Публічні документи

28 березня 2019 15:56
Довіреність.PDF
28 березня 2019 15:56
Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2019 15:56
ТУ на тип С.compressed.pdf
28 березня 2019 15:56
специфікація.pdf
28 березня 2019 15:56
Сертифікат Ф+С до 19.08.2020.jpg
28 березня 2019 15:56
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
28 березня 2019 15:56
Про аналогічні договори.pdf
28 березня 2019 15:56
персональні дані.pdf
28 березня 2019 15:56
ОЗ відгук.pdf
28 березня 2019 15:56
лист згода .pdf
28 березня 2019 15:56
КД С,.pdf
28 березня 2019 15:56
захист довкілля.pdf
28 березня 2019 15:56
етикетки для тендеру С.pdf
28 березня 2019 15:56
Договір ОЗ.pdf
28 березня 2019 15:55
Довiдка_4-ОПП.pdf
28 березня 2019 15:55
довідка мат база.pdf
28 березня 2019 15:55
Дані про товар.pdf
28 березня 2019 15:55
ГОСТ1205.pdf
28 березня 2019 15:55
Витяг.pdf
28 березня 2019 15:55
Атестат акредитації.pdf
28 березня 2019 15:55
Акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
Переможець 4 098 600,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2019 17:03

Документи

02 квітня 2019 17:03
Електронний підпис
02 квітня 2019 17:03
Протокол.docx
02 квітня 2019 17:03
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
4 098 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2019 17:03
Електронний підпис
02 квітня 2019 17:03
Протокол.docx
02 квітня 2019 17:03
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:52
Звіт Дог. Будком 19274.docx укладений
17 березня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:43
19274 Будком (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:43
Повідомлення про внесення змін 19274 Будком (1).docx зміни до договору
27 грудня 2019 11:43
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 12:29
УЗ-ЦЛ-19274.pdf укладений
19 квітня 2019 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 683 100,00 грн. (шістсот вісімдесят три тисячі сто грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 136 620,00 грн. (сто тридцять шість тисяч шістсот двадцять грн. 00 коп.), разом з ПДВ - 819 720,00 грн. (вісімсот дев’ятнадцять тисяч сімсот двадцять грн. 00 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 819 720,00 грн. з ПДВ 3. Внести зміни до п.4.1. розділу 4 «Ціна продукції та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість цього Договору складає – 4 098 600,00 грн. (чотири мільйона дев’яносто вісім тисяч шістсот грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 819 720,00 грн. (вісімсот дев’ятнадцять тисяч сімсот двадцять грн. 00 коп.), що разом становить 4 918 320,00 грн. (чотири мільйона дев’ятсот вісімнадцять тисяч триста двадцять грн. 00 коп.). 4. Пункт 14.7. розділу 14. «Інші умови» прийняти в наступній редакції: «14.7. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 15. Юридичні адреси сторін та викласти їх у новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19274/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 4 918 320,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, відповідно додатків до договору (специфікацій).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19274/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19274/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 918 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 819 720,00 UAH)