Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи з розробки Техніко-економічного обґрунтування реконструкції об’єктів цілісного майнового комплексу ПРАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА ТЕЦ»
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2019-01-24-000989-a 29021efd696c4810a3edec1067f4992f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчий Микола Володимирович

+380456379738 sve@bctec.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ БІЛОЦЕРКІВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ
Код ЄДРПОУ: 30664834
Місцезнаходження: 09114, Україна , Київська обл., місто Біла Церква, вул. Івана Кожедуба, 361
Контактна особа: Осадчий Микола Володимирович
+380456379738
sve@bctec.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 13:03
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 13:03
Початок аукціону: 11 лютого 2019 11:27
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Проектні роботи з розробки Техніко-економічного обґрунтування реконструкції об’єктів цілісного майнового комплексу ПРАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА ТЕЦ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09114, Україна, Київська область, м.Біла Церква, Івана Кожедуба,361
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019  —  29 травня 2019
ДК 021:2015: 79314000-8 — Техніко-економічне обґрунтування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З
Дата подання: 28 січня 2019 15:37
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:02
Пунктом 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено кваліфікаційний критерій до учасників щодо наявності у учасника кваліфікованого персоналу в кількості не менше 25 інженерів-проектувальників. Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі повинні проходити із дотриманням принципу недискримінації учасників (ст.3 Закону), а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст.22 Закону). Встановленням такої вимоги замовник штучно обмежує коло учасників, а отже такий критерій є дискримінаційний по відношенню до інших учасників, кількість інженерів-проектувальників у якого налічує менше 25 чоловік. Крім того, така вимога Замовника не має причинно-наслідкового зв’язку з предметом закупівлі, тобто не знаходить свого логічного пояснення думка Замовника, що роботу можуть належним чином виконати виключно 25 інженерів, а не, наприклад, вісім чи десять. Встановленням такої вимоги Замовник створює для себе додаткові можливості для відхилення тендерних пропозицій «небажаних» учасників. Вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності у учасника кваліфікованого персоналу в кількості не менше 25 інженерів-проектувальників має всі ознаки дискримінаційної. Схожої думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у рішеннях: №4574-р/пк-пз від 11.07.2017р., №7233-р/пк-пз від 13.10.2017р., №2157-р/пк-пз від 12.03.2018р. Вимагаємо усунути наведену невідповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до тендерної документації – виключити положення, що обмежую коло потенційних учасників процедури закупівлі лише тими, які мають у своєму штаті не менше 25 інженерів-проектувальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З огляду на високу очікувану вартість робіт, стислий термін виконання робіт та керуючись власним виробничим досвідом Замовник, встановлюючи дану кваліфікаційну вимогу, прагне до отримання певних гарантій на вчасне і якісне виконання робіт. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє Замовнику виставляти числові ознаки критеріїв. Вказаний кваліфікаційний критерій залишаємо без змін.
Щодо усунення невідповідності вимог тендерної документації положенням ЗУ "Про публічні закупівлі" та внесення відповідних змін до тендерної документації
Дата подання: 28 січня 2019 15:45
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:04
Пунктом 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено кваліфікаційний критерій до учасників щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт на електростанціях протягом попередніх 10 років. Законом України «Про публічні закупівлі» замовникові надано право на встановлення в тендерній документації вимоги документально підтвердженого досвіду виконання договору, а не договорів. Той факт, що замовник завуальовано вказує про підтвердження виконання аналогічних робіт, а не договору (як про те зазначено у Законі) не позбавляє його обов’язку дотримуватись положень Закону України щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації. Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі повинні проходити із дотриманням принципу недискримінації учасників (ст.3 Закону), а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ст.22 Закону). Дії замовника в частині встановлення вимоги тендерної документації про підтвердження виконання аналогічних робіт (тобто кількох) порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників. Такої самої думки дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг у рішенні №2240-р/пк-пз від 26.04.2017р. Вимагаємо усунути наведену невідповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний критерій відноситься до підтвердження досвіду роботи кваліфікованого персоналу. Запропонована Замовником кваліфікаційна вимога не забороняє Учаснику надати «довідкою в довільній формі» інформацію про досвід виконання одного аналогічного договору чи декількох.
Щодо аудиту технічного стану основного та допоміжного обладнання, будівель та споруд ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ»
Дата подання: 28 січня 2019 16:49
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:05
Згідно умов тендерної документації (п.2 технічного завдання), підставою для проектування є Постанова Кабінету Міністрів України від 18.04.2018 року №324 «Про затвердження Порядку надання підтримки виробникам, що здійснюють комбіноване виробництво електричної та теплової енергії на теплоелектроцентралях». стану теплоелектроцентралі. Пунктом 8 Постанови КМУ від 18.04.2018 року №324 визначено, що Технічне завдання на розроблення проектної документації стадії "ТЕО" розробляється за результатами проведеного аудиту технічного стану теплоелектроцентралі. Тендерна документація не містить жодної інформації щодо результату проведення аудиту технічного стану теплоелектроцентралі. При цьому, п.18 Технічного завдання вказано, що перед розробкою ТЕО проводиться аудит технічного стану основного та допоміжного обладнання, будівель та споруд ПРАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА ТЕЦ». Запитання: - чи був проведений аудит технічного стану основного та допоміжного обладнання, будівель та споруд ПрАТ «Білоцерківська ТЕЦ» у відповідності до вимог Постанови КМУ від 18.04.2018 року №324?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роботи з проведення аудиту технічного стану ПРАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА ТЕЦ» знаходяться в стадії завершення.
Щодо включення Висновку аудиту технічного стану теплоелектроцентралі до складу вихідних даних, які надаються Замовником для виконання проектування стадії «ТЕО»
Дата подання: 28 січня 2019 16:51
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:06
Згідно умов тендерної документації (п.2 технічного завдання) проектна документація стадії «ТЕО» розробляється за результатами проведеного аудиту технічного стану теплоелектроцентралі. При цьому, згідно пункту 30 технічного завдання у складі вихідних даних не вказано Висновок аудиту технічного стану теплоелектроцентралі, який згідно положень Постанови КМУ від 18.04.2018 року №324, має стати основою для підготовки проектної документації стадії «ТЕО». Просимо включити Висновок аудиту технічного стану теплоелектроцентралі до складу вихідних даних, які надаються Замовником для виконання проектування стадії «ТЕО».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Висновок аудиту технічного стану ПРАТ «БІЛОЦЕРКІВСЬКА ТЕЦ» буде включено до складу вихідних даних, які надаються Замовником, при укладанні Договору з переможцем закупівлі.
Щодо експертизи проектної документації
Дата подання: 28 січня 2019 16:53
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:07
Пунктом 31 Технічного завдання визначено обов’язок проходження експертизи проектної документації та отримання позитивного висновку в ДП «Укрдержбудекспертиза». Запитання: за чий рахунок (Замовника чи Проектувальника) буде проводитись експертиза проектної документації?
Відповідь: Експертиза проектної документації буде проводитись за рахунок Замовника.
Щодо форми кошторису вартості робіт
Дата подання: 28 січня 2019 16:55
Дата відповіді: 29 січня 2019 14:09
Пунктом 1 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначений зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, а саме подання Учасником заповненої та підписаної тендерної пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 2 до тендерної документації, що містить форму кошторисного розрахунку відповідно до форми 3-П ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, яка застосовується за умови неможливості визначити вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт за пунктами 5.1-5.8 та за додатком Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Зазначаємо, що пунктом 5.1 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (з урахуванням Змін №1, №2 та №3) визначено, що кошторисна вартість проектних робіт для будівництва об'єктів визначається шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до розрахункової бази. Разом з цим, пунктом 5.8 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 встановлено, що кошторисна вартість проектних робіт за відсотковими показниками визначається за кошторисами, які складаються за формою № 2-П (додаток Г), а саме відповідно пункту 6 додатку Ж ДСТУ Б Д.1.1-7:2013: кошторисна вартість проектно-вишукувальних робіт за збірниками цін визначається за кошторисами, які складаються за формою № 2-П. Запитання : чи є запропонована форма кошторису вартості робіт виключною для розрахунку вартості пропозиції або ж можливо здійснити розрахунок за правилами встановленими ДСТУ Б Д.1.1-7:2013?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонована форма кошторису є примірною (див. п.13 Додатку №2 до Тендерної документації) і передбачає, що Учасник надає ціну пропозиції, яка підтверджується кошторисом. Учасник може підтвердити ціну пропозиції кошторисом іншої форми.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укренергопром-3 2 298 800,40
UAH з ПДВ
2 136 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО» 2 598 876,00
UAH з ПДВ
2 598 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ" 3 050 435,04
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 11:13
Лист_умови договору.jpg
08 лютого 2019 11:13
Лист 32_07-02-2019.pdf
08 лютого 2019 11:13
Додаток_2.pdf
08 лютого 2019 11:13
Додаток_1.pdf
08 лютого 2019 11:13
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 15:34
Дозвіл_01П.jpg
07 лютого 2019 15:34
Дозвіл 0409.15.46.pdf
07 лютого 2019 15:34
Ліцензія будівельна.pdf
07 лютого 2019 15:34
Статут.pdf
07 лютого 2019 15:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2019 15:34
Рух грошових коштів 2018.pdf
07 лютого 2019 15:34
Витяг06022019.pdf
07 лютого 2019 15:34
баланс 2018.pdf
07 лютого 2019 15:34
банкрутство 23-01-19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укренергопром-3

Приватне акціонерне товариство «ТЕХЕНЕРГО»

ТОВ "ХПКІ "ТЕП-СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укренергопром-3
#31564943
Переможець 2 136 000,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2019 09:39

Документи

20 лютого 2019 09:39
Електронний підпис
20 лютого 2019 09:24
Протокол №03-02/2019

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 лютого 2019 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укренергопром-3
#31564943
2 136 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 лютого 2019 09:39
Електронний підпис
20 лютого 2019 09:24
Протокол №03-02/2019

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2019 08:43
Договор 39р укладений
04 березня 2019 08:20