Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки комунального підприємства "Комунальник"
Очікувана вартість
146 123,00 UAH
UA-2019-01-24-000822-a 64cd79b5b4624647b8dff1b5d57ac474
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ликова Ганна Євгенівна

380988639485 km_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Комунальник"
Код ЄДРПОУ: 32164402
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Набережна, 18
Контактна особа: Ликова Ганна Євгенівна
380988639485
km_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 14:54
Очікувана вартість: 146 123,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 731,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш докладно зазначено в додатку до інформації (технічне завдання),щодо додаткової інформації звертатися за телефоном 098-863-94-85 з 8 годин 00 хвилин до 15 годин 00 хвилин
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
824 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів, діагностики, технічного обслуговування та поточного ремонту до друковано-розмножувальної техніки комунального підприємства "Комунальник"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87505, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Набережна, 18, Лівобережний район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо вимог до тендеру
Дата подання: 28 січня 2019 15:19
Дата відповіді: 28 січня 2019 15:53
Доброго дня! В пункті 7 в "Вимогах щодо оформлення пропозиції учасником" вказано, що "Продавець (Учасник) надає Покупцю (Замовнику) Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, яке приймаються виключно загальними зборами учасників. У випадку відсутності Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, яке приймається виключно загальними зборами учасників. Продавець (Учасник) несе повну відповідальність за порушення порядку вчинення значних правочинів (ст.ст. 44, 46 Закону України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»)". Чи достатньо для підтвердження даного пункту надати статут підприємства, в якому вказана сума активів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, достатньо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНЬЙОН 66 100,00
UAH
64 989,00
UAH
Документи
ТОВ ЦРК "Заправський" 76 260,00
UAH
64 990,00
UAH
Документи
ПП "Азов-Арсенал" 85 430,00
UAH
85 430,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 128 401,50
UAH
128 401,50
UAH
Документи

Публічні документи

04 лютого 2019 18:14
KPrNew
31 січня 2019 15:57
Довiдка про правочин.pdf
31 січня 2019 15:09
КП Комм2019.pdf
31 січня 2019 15:09
Довiдка про досвiд.pdf
31 січня 2019 15:09
Сертификация.pdf
31 січня 2019 15:09
Устав Компаньон.pdf

Публічні документи

31 січня 2019 17:04
proxy_pdf_inline.pdf
31 січня 2019 17:04
Пропозиція.pdf
31 січня 2019 17:04
Статут ТОВ В.М..pdf
31 січня 2019 17:04
Довідка_ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2019 17:04
ISO 9001 В.М. 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОМПАНЬЙОН

ТОВ ЦРК "Заправський"

ПП "Азов-Арсенал"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОМПАНЬЙОН
#32939098
Переможець 64 989,00
UAH
05 лютого 2019 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОМПАНЬЙОН
#32939098
64 989,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2019 10:37
Додаткова угода №1 ТОВ Компаньон - заправка картриджів.pdf зміни до договору
25 лютого 2019 10:37
Договір ТОВ Компаньон - заправка та ремонт картриджів.pdf укладений
13 лютого 2019 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2 до договору №91 від 13.02.2019 року "Специфікація на закупівлю товару на 2019 рік викладено у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML