Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
665 118,00 UAH
UA-2019-01-24-000718-a fda4a11f1d9c4333aa28048ec62a64a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 лютого 2019 15:00
Очікувана вартість: 665 118,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

05 лютого 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:54
ТД_13-19 _нова редакція.doc
05 лютого 2019 11:54
Перелік змін.docx
05 лютого 2019 11:54
проект дог дод 8.docx
05 лютого 2019 11:54
ТД_13-19 _з закресленими данними.doc
24 січня 2019 11:39
Оголошення.doc
05 лютого 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:54
ТД_13-19 _нова редакція.doc
05 лютого 2019 11:54
Перелік змін.docx
05 лютого 2019 11:54
проект дог дод 8.docx
24 січня 2019 11:39
проект договору.docx
05 лютого 2019 11:54
ТД_13-19 _з закресленими данними.doc
24 січня 2019 11:39
ТД_13-19 _Послуги з ТО РРО.doc
24 січня 2019 11:39
Оголошення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000018 ● 6e0ab85f81854786aa58972d7da19ce7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-01-24-000718-a 24.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «порушення частини четвертої статті 28 Закону в частині, а саме: «За результатами моніторингу установлено, що автоматичну оцінку тендерних пропозицій здійснено електронною системою закупівель 14.02.2019, при цьому Замовник прийняв рішення щодо визначення переможця за лотом № 1 ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС», за лотами № 2, 5, 6 – ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3», за лотом № 3 – ПП «НЕО+» та за лотом № 4 – ПП «СТЦ-Істок» з перевищенням двадцяти денного строку (протокол від 20.03.2019 № 7-__/03/19), чим порушив вимоги частини четвертої статті 28 Закону». Ч. 8 ст. 28 Закону «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель». Системою проведено оцінку та визначено найбільш економічно вигідну пропозицію 14.02.2019, замовником в свою чергу прийнято рішення про визначення переможцями та надіслання повідомлення про намір укласти договір 20.03.2019 та оприлюднено 21.03.2019 за лотом № 1 ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС», за лотами № 2, 5, 6 – ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3», за лотом № 3 – ПП «НЕО+» та за лотом № 4 – ПП «СТЦ-Істок» з перевищенням двадцяти денного строку. Проте слід зазначити, що вищезазначені рішення відповідно до Закону може прийняти тендерний комітет або уповноважена особа, в філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця » рішення приймаються тендерним комітетом, склад якого затверджується АТ «Укрзалізниця» в установленому порядку. Зокрема в період з 14.02.2019 по 19.03.2019 в тендерному комітеті філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» був відсутній кворум в зв’язку із переведенням на інші посади та або звільненнями працівників, що були також членами тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». Наказом АТ «Укрзалізниця» від 19.03.2019 № 178 «про введення в дію складу тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»» затвердженно тендерний комітет філії, яким невідкладно 20.03.2019 прийнято рішення визначення переможця за лотом № 1 ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС», за лотами № 2, 5, 6 – ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3», за лотом № 3 – ПП «НЕО+» та за лотом № 4 – ПП «СТЦ-Істок» з перевищенням двадцяти денного строку (протокол від 20.03.2019 № 7-__/03/19). В свою чергу Замовник керувався абз. 3 ч. 2 ст. 31 Закону «Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;», яка наголошує на праві Замовника а не на обов’язку та положенням ч. 1 ст.. 617 ЦК «1. Особа, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності за порушення зобов'язання, якщо вона доведе, що це порушення сталося внаслідок випадку або непереборної сили.», яка фактично прирівнюють випадок до непереборної сили, а коментарі тлумачать значення, зокрема «під випадком ("casus") в практиці розуміються будь-які діяння, не викликані чиїмось наміром або необережністю, тобто відсутність вини порушника. Випадковою можна визнати обставину, яку не можна передбачити та попередити при застосуванні обов'язкової для боржника обачності, хоча вона могла б бути передбачена та попереджена, якщо б боржник віднісся до свого зобов'язання з більшою обачністю, ніж та, до якої він був зобов'язаний або якщо на місці боржника була б інша особа.». Відтак стався випадок (непереборна сила) в наслідок чого порушено 20-ти денний термін відповідно ч.4ст. 28 Закону але зважаючи на нагальну потребу в закупівлі та абз. 3 ч. 2 ст. 31 Закону, Замовник скористався правом не визнавати торги такими, що не відбулися та визначити переможця за лотом № 1 ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС», за лотами № 2, 5, 6 – ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3», за лотом № 3 – ПП «НЕО+» та за лотом № 4 – ПП «СТЦ-Істок» з перевищенням двадцяти денного строку (протокол від 20.03.2019 № 7-__/03/19). З огляду на це висновок в цій частині хибний, а дії замовника повною мірою відповідають умова Закону та чинного законодавства України. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства, а саме: «За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» (лот № 1), ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3» (лоти № 2, 5, 6), ПП «НЕО+» (лот № 3) та ПП «СТЦ-Істок» (лот № 4), установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації. Зокрема, Замовник у пункті 3.6 розділу ІІІ та пункту 3.1 Додатку № 2 тендерної документації встановив вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки довільної форми про відсутність підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону. При цьому, учасники не надали довідки довільної форми про відсутність підстави визначеної пунктом 8 частини першої статті 17 Закону. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» (лот № 1), ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3» (лоти № 2, 5, 6), ПП «НЕО+» (лот № 3) та ПП «СТЦ-Істок» (лот № 4) як такі, що не відповідають умовам тендерної документації, та уклав договори від 08.04.2019 № УЗ/ЦЛ-19243/Ю по лоту № 1, від 04.04.2019 № УЗ/ЦЛ-19230/Ю по лоту № 2, від 04.04.2019 № УЗ/ЦЛ-19231/Ю по лоту № 3, від 04.04.2019 № УЗ/ЦЛ-19233/Ю по лоту № 4, від 09.04.2019 № УЗ/ЦЛ-19257/Ю по лоту № 5 та 04.04.2019 № УЗ/ЦЛ-19229/Ю по лоту № 6 відповідно». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається Замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу п. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 4 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону та наводить приклад мінімально необхідної інформації Замовнику для прийняття ним відповідного рішення. Учасники ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» (лот № 1), ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3» (лоти № 2, 5, 6), ПП «НЕО+» (лот № 3) та ПП «СТЦ-Істок» (лот № 4) в складі пропозицій яких надано довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в яких не зазначено відсутності підстав по п. 8 ч. 1 ст. 17 ЗУ «про публічні закупівлі». Розглядаючи пропозиції учасників Замовник керується ЗУ «Про публічні закупівлі». Ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо наявні підстави по п.1-10 ст. 17 Закону. Та враховує положення абзаців 1, 3 ч. 3 ст. 17 Закону «замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті». Крім того, Закон регламентує механізм прийняття рішення Замовником про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі учаснику, що подав пропозицію, шляхом відхилення його пропозиції, а саме ст. 30 Закону. В свою чергу ст.. 30 Закону містить вичерпний перелік підстав для відхилення: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». В даному випадку замовник може застосувати тільки п. 3 ч.1 ст. 30 Закону або п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. Проте п. 3 ч. 1 ст. 30 Закону «наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;» наголошує саме на наявності підстав, а в конкретному випадку це факт наявності підстав по п. 8 ст. 17 Закону. Відповідно оприлюдненої інформації, лист «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 на веб-порталі Уповноваженого органу інформація про відсутність підстав, визначених у п. 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний державний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Замовником було перевірено учасників ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» (лот № 1), ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3» (лоти № 2, 5, 6), ПП «НЕО+» (лот № 3) та ПП «СТЦ-Істок» (лот № 4) на наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема по п. 8 тч. 1 ст. 17 Закону у вищезазначених реєстрах, та встановлено, що: - Зазначених вище учасників не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно них не відкрита ліквідаційна процедура; З огляду на це правомірні підстави для застосування п. 3 ч.1 ст. 30 Закону «наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;» та відхилення з цих підстав у Замовника відсутні. Щодо застосування в даному випадку положення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.». Тендерна документація розроблена, зокрема з урахуванням п. 2ч. 1 ст. 22 Закону та ч. 3 ст. 17 Закону, якими заборонено вимагати: «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», та не містить конкретних форм підтвердження учасником інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. З огляду на це у Замовника відсутні правомірні підстави для застосування п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.» в частині не відповідності наданих вищевказаними учасниками довідок про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» умовам тендерної документації. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності, а пропозиції ТОВ «КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС» (лот № 1), ПП «ТЕХНОСЕРВІС-3» (лоти № 2, 5, 6), ПП «НЕО+» (лот № 3) та ПП «СТЦ-Істок» (лот № 4) повною мірою відповідають умовам Закону та умовам тендерної документації. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2019-08-08 17:15:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява ПК/П 131 выд 15.08.2019
Дата публікації: 16 серпня 2019

Документи:

16 серпня 2019 17:20
Електронний підпис
16 серпня 2019 17:20
квит.pdf
16 серпня 2019 17:20
позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

RISK1-4_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 38 400,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 360,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 14 лютого 2019 12:05
Закінчення: 14 лютого 2019 12:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС" 35 640,00
UAH з ПДВ
35 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРАСЕРВІСПАРК" 38 396,16
UAH з ПДВ
38 396,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 12:30
Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2019 12:30
Лист - згода.pdf
08 лютого 2019 12:30
Лист - захист довкілля.pdf
08 лютого 2019 12:30
Відгук.PDF
08 лютого 2019 12:30
Виписка з держ реєстру.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 14:51
Лист згода з договором.pdf
06 лютого 2019 14:51
ESP_Platnik_PDV_28_02_2012.pdf
06 лютого 2019 14:51
Лист підтвердження.pdf
06 лютого 2019 14:51
Виписка.pdf
06 лютого 2019 14:51
Юнісістем ЕРА.pdf
06 лютого 2019 14:51
Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2019 14:51
Лист згода.pdf
06 лютого 2019 14:51
Фіскальні системи Ера.pdf
06 лютого 2019 14:51
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС"

ТОВ "ЕРАСЕРВІСПАРК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС"
#39834314
Переможець 35 640,00
UAH з ПДВ
21 березня 2019 09:36

Документи

21 березня 2019 09:36
Електронний підпис
21 березня 2019 09:35
Протокол.docx
21 березня 2019 09:35
Намір.docx
21 березня 2019 09:31
Електронний підпис
21 березня 2019 09:31
Протокол перенос.docx
21 березня 2019 09:22
Електронний підпис
21 березня 2019 09:22
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 09:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВ РІТЕЙЛ СЕРВІС"
#39834314
35 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 09:36
Електронний підпис
21 березня 2019 09:35
Протокол.docx
21 березня 2019 09:35
Намір.docx
21 березня 2019 09:31
Електронний підпис
21 березня 2019 09:31
Протокол перенос.docx
21 березня 2019 09:22
Електронний підпис
21 березня 2019 09:22
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 11:56
звіт про виконання.doc укладений
12 березня 2020 11:56
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:56
УЗ_ЦЛ-19243_Ю_ДУ2 ( Київ рітейл) (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:56
Повідомлення про внесення змін (1).docx зміни до договору
24 грудня 2019 13:56
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 11:33
ДУ УЗ_ЦЛ-19243_Ю від 08.04.2019 (1).pdf зміни до договору
09 квітня 2019 11:32
18320 Повідомлення на збільшення (1).docx зміни до договору
09 квітня 2019 11:32
2_ДУ УЗ_ЦЛ-19243_Ю від 08.04.2019.pdf укладений
09 квітня 2019 11:32
1_18320 Повідомлення на збільшення.docx укладений
09 квітня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 11:22
УЗ_ЦЛ-19243_Ю від 08.04.2019.pdf укладений
09 квітня 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 1 та пунктом 3 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Опис змін, що внесені до істотних умов договору – зменшення суми Договору, сума договору після змін становить 29160,00 грн., внесення змін до пунктів 3.2., пункту 4.5. Договору, Додатку №2 і Додатку №3 та викладення їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19243/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19243/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору: п.1 ч 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; п.3 ч 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; п.8 ч 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої ст.36 ч.5 ст. статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до пункту 3.2, 6.1.1.4, 11.1, 14.4, Розділу 15 « Місце знаходження та банківські реквізити сторін», додатку до Договору №1, додатку №2 та Додатку №3 13. Номер додаткової угоди: №УЗ/ЦЛ-19243/Ю/ДУ-2 14. Сума договору після внесення змін. 17 280,00 грн. без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно до Додатку № 2 та Додатку № 3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19243/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19243/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 17 280,00
UAH