Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вивезення рідких побутових відходів
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-01-24-000666-b 89805ade62114ff18b245a28ecda102f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сидоренко

+380501701374
+380463744339
lyudm2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02006455
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 98
Контактна особа: Людмила Сидоренко
+380501701374,+380463744339
lyudm2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником прийнято рішення проводити переговорну процедуру через відміну процедури закупівлі відкриті торги, оголошення UA-2018-12-12-002065-c (закупівля не відбулася через відсутність учасників); та оголошення UA-2018-12-28-000643-b (закупівля не відбулася через відсутність достатньої кількості учасників). КП « Прилукитепловодопостачання » , код 32863684, під час проведення переговорів, надало підтверджуючі документи, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та погодилося на підписання договору надання послуг з вивезення рідких побутових відходів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 10:35
Оскарження наміру укласти договір: 04 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4580 метр кубічний
Вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, Київська ,98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Тендерна документація

24 січня 2019 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 10:33
повідомлення про намір укласти договір.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ" ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#32863684
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 10:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 10:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУКИТЕПЛОВОДОПОСТАЧАННЯ" ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#32863684
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 09:26
Додаткова угода № 4.jpg зміни до договору
31 січня 2020 09:25
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
дод.угода № 2.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
дод.угода № 3.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 18:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:53
дод.угода № 2.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 17:52
дод.угода № 3.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 17:52
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2019 15:43
Додаткова угода № 1.jpg зміни до договору
04 лютого 2019 15:42
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 15:05
Договір № 14 стор. 3.jpg укладений
04 лютого 2019 15:05
Договір № 14 стор. 1.jpg укладений
04 лютого 2019 15:05
Договір № 14 стор. 2.jpg укладений
04 лютого 2019 15:05
Договір № 14 стор. 4.jpg укладений
04 лютого 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесли зміни у Договір про надання послуг з вивезення рідких побутових відходів № 14 від 04.02.2019 р., виправили технічну помилку та привели у відповідність пункт 4.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «4.1. Ціна цього Договору становить 299 852,60 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят дві грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ та може бути зменшена за взаємною згодою Сторін».
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна реквізитів у зв"язку з реорганізацією. 2. Продовження строку дії Договору № 14 від 04.02.2019 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. 3.Зменшення обсягів закупівлі до 258 229,98 грн.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2,3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна реквізитів у зв"язку з реорганізацією; 2. Продовження строку дії Договору № 14 від 04.02.2019 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. 3. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення суми договору до 258 082,58 грн.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2,3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода на суму 12 177,41 грн., що не перевищує 20% від суми договору, укладеного у попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 270 259,99
UAH (в тому числі ПДВ 45 043,33 UAH)