Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глевахівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359146 |
Вебсайт: | http://hlevakha.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26 |
Контактна особа: |
Крикля Вікторія Віталіївна +380457131046 bogdanavita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2019 10:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 10:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 10:34 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 115 138 549,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 138,55 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 575600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
строк виконання робіт: | 15% |
строк, що складає меньш ніж 60% строку виконання робіт: | 15% |
строк від 61% до 80% строку виконання робіт: | 10% |
строк від 81% до 99% строку виконання робіт: | 5% |
строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: | 0% |
умови оплати: | 15% |
виконання робіт без авансу: | 15% |
виконання робіт за умови авансу: | 0% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ТОВ “ІБК ГРУП 2014”, ТОВ “Інжинірингова компанія “Автомагістраль” та ТОВ “Промін Буд Сервіс”. Згідно протокольного рішення №30 від 18.02.2019 тендерного комітету Глевахівської селищної ради прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів ТОВ “Промін Буд Сервіс”.
При розгляді пропозиції ТОВ “Промін Буд Сервіс” тендерним комітетом по незрозумілим причинам було не враховано те, що ТОВ “Промін Буд Сервіс” повністю не відповідає кваліфікаційним вимогам. В тендерній пропозиції ТОВ “Промін Буд Сервіс” , яке є учасником закупівлі відсутні підтверджучі документи, щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження своїх кваліфікаційних критеріїв використано досвід субпідрядної організації ТОВ “Хозхімсервіс”.
Згідно з п.35 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозиція або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому відповідно до п.5 ч.1 ст.1 Закону “Договір про закупівлю” - договір, що укладається між Замовником та Учасником за результатами проведення процедури закупівлі, та передбачає надання послуг, виконання робіт, або набуття права власності на товари.
Таким чином, Учасниками процедури Закупівлі можуть бути суб'єкти визначені у п.35 ч.1 ст.1 Закону.
ТОВ “Хозхімсервіс”, яку планує Учасник ТОВ “Промін Буд Сервіс” залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% від договору про закупівлю, не є учасником процедури закупівлі .
Враховуючи вищезазначене, досвід субпідрядиника ТОВ “Хозхімсервіс” не може бути використано для підтвердження кваліфікації Учасника ТОВ “Промін Буд Сервіс”.
Вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення №30 від 18.02.2019 про визнання переможцем торгів ТОВ “Промін Буд Сервіс”
2. Відмінити торги як такі, що не відбулися, так як тендерні пропозиції всіх Учасників не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника.
В разі невиконання Вами, нашої в вимоги, ми будемо подавати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Також про грубі порушення Закону України “Про публічні закупівлі” при проведенні цієї процедури закупівлі, ми маємо намір повідомити ЗМІ, громадські організації та відповідні контролюючі органи.
до протоколу засідання тендерного комітету Глевахівської селищної ради
№31 від 22.02.2019 року
Відповіді на вимогу.
Розглянувши вимогу UA-2019-01-24-000635-b.b1 повідомляємо.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, вимога UA-2019-01-24-000635-b.b1, за своєю суттю, не відповідає положенням чинного законодавства та не підлягає задоволенню.
В той же час, вважаємо за доцільне зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ "ІБК ГРУП 2014" (Код ЄДРПОУ 39422013) була правомірно відхилена на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція ТОВ "ІБК ГРУП 2014", фактично, не містить документів, які вимагались тендерною документацією та не містить забезпечення тендерної пропозиції, що свідчить про формальну участь товариства в дані процедурі закупівлі, яка не мала на меті перемоги в торгах та виконання робіт, а направлена лише на зрив торгів.
Щодо зауважень про неправомірність визначення переможцем іншого учасника, то таке ствердження не відповідає дійсності.
Так, відповідно до частини 3 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Всі учасники мали можливість ознайомитись з тендерною документацією та задати питання або оскаржити її вимоги, у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі". Жодних запитань або зауважень до вимог тендерної документації не надходило.
Учасник ТОВ “Промін Буд Сервіс” у складі тендерної пропозиції надало повний перелік документів, які вимагались умовами тендерної документації, чим виконав вимоги чинного законодавства. Відповідно даний учасник був визначений переможцем, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, залишаємо за собою право звернення до правоохоронних органів щодо умисних дій направлених на зрив тендерної процедури та перешкоджанню в реалізації будівництва такого важливого для населення селища навчально-виховного закладу.
Заступник голови т/к Крикля В.В.
Секретар тендерного комітету Семенков М.В.
Члени тендерного комітету:
Юхименко О.В.
Фелоненко Л.Г.
Табулінський В.В.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 лютого 2019 14:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-31-000038 ● c7fd0c3f8e364e9790708fc8452e8696
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2021 14:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2021 № 510
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
03.09.2021 № 510
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-01-24-000635-b 24.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-08 11:12:41
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено строк виконання робіт до 31.12.2022 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 3 Розділу 2 та пункт 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципів максимальної економії та ефективності, передбаченого частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" |
115 138 549,00
UAH з ПДВ
|
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 56 000 000 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
115 138 549,00
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 | 60 000 000 | Документи |
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС |
115 103 068,60
UAH з ПДВ
|
114 987 930,04
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 80 491 551.03 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" #39422013 |
Відхилено |
80 000 000,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2019 09:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #42055455 |
Відхилено |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 11:24
|
|
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС #40777092 |
Переможець |
114 987 930,04
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 16:12
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 травня 2022 12:38
|
_5.pdf | зміни до договору |
26 травня 2022 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
11 жовтня 2021 14:32
|
додаткова угода 4-21.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2021 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 09:41
|
додаткова угода 3-21.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 09:04
|
додаткова угода 2-21.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 10:08
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 17:54
|
договір | укладений |
01 квітня 2019 17:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення бюджетних призначень щодо будівництва об'єкту на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |