Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"
Очікувана вартість
115 138 549,00 UAH
UA-2019-01-24-000635-b b0d6d6a1cd234a2389b0feeaa2d64b80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крикля Вікторія Віталіївна

+380457131046 bogdanavita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глевахівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04359146
Вебсайт: http://hlevakha.gov.ua/
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул. Вокзальна, 26
Контактна особа: Крикля Вікторія Віталіївна
+380457131046
bogdanavita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 10:34
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 10:34
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:29
Очікувана вартість: 115 138 549,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115 138,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 575600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


фінансування згідно графіка. Фінансування на 2019 рік в розмірі 17500000,00 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво навчально-виховного закладу "Дитячий садок- початкова школа" в смт. Глеваха Васильківського району Київської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, смт. Глеваха, пров. Лермонтова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання робіт: 15%
строк, що складає меньш ніж 60% строку виконання робіт: 15%
строк від 61% до 80% строку виконання робіт: 10%
строк від 81% до 99% строку виконання робіт: 5%
строк, що дорівнює 100% строку виконання робіт: 0%
умови оплати: 15%
виконання робіт без авансу: 15%
виконання робіт за умови авансу: 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-24-000635-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014", Код ЄДРПОУ:39422013
Дата подання: 19 лютого 2019 17:40
Вимога
В процедурі відкритих торгів: Будівництво навчально-виховного закладу “Дитячий садок-початкова школа” в смт Глеваха Васильківського району, Київської області” приймала участь три юридичні особи:
ТОВ “ІБК ГРУП 2014”, ТОВ “Інжинірингова компанія “Автомагістраль” та ТОВ “Промін Буд Сервіс”. Згідно протокольного рішення №30 від 18.02.2019 тендерного комітету Глевахівської селищної ради прийнято рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів ТОВ “Промін Буд Сервіс”.
При розгляді пропозиції ТОВ “Промін Буд Сервіс” тендерним комітетом по незрозумілим причинам було не враховано те, що ТОВ “Промін Буд Сервіс” повністю не відповідає кваліфікаційним вимогам. В тендерній пропозиції ТОВ “Промін Буд Сервіс” , яке є учасником закупівлі відсутні підтверджучі документи, щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження своїх кваліфікаційних критеріїв використано досвід субпідрядної організації ТОВ “Хозхімсервіс”.
Згідно з п.35 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозиція або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому відповідно до п.5 ч.1 ст.1 Закону “Договір про закупівлю” - договір, що укладається між Замовником та Учасником за результатами проведення процедури закупівлі, та передбачає надання послуг, виконання робіт, або набуття права власності на товари.
Таким чином, Учасниками процедури Закупівлі можуть бути суб'єкти визначені у п.35 ч.1 ст.1 Закону.
ТОВ “Хозхімсервіс”, яку планує Учасник ТОВ “Промін Буд Сервіс” залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% від договору про закупівлю, не є учасником процедури закупівлі .
Враховуючи вищезазначене, досвід субпідрядиника ТОВ “Хозхімсервіс” не може бути використано для підтвердження кваліфікації Учасника ТОВ “Промін Буд Сервіс”.
Вимагаємо:
1. Скасувати протокольне рішення №30 від 18.02.2019 про визнання переможцем торгів ТОВ “Промін Буд Сервіс”
2. Відмінити торги як такі, що не відбулися, так як тендерні пропозиції всіх Учасників не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника.
В разі невиконання Вами, нашої в вимоги, ми будемо подавати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Також про грубі порушення Закону України “Про публічні закупівлі” при проведенні цієї процедури закупівлі, ми маємо намір повідомити ЗМІ, громадські організації та відповідні контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 17:19
Додаток №1
до протоколу засідання тендерного комітету Глевахівської селищної ради
№31 від 22.02.2019 року

Відповіді на вимогу.

Розглянувши вимогу UA-2019-01-24-000635-b.b1 повідомляємо.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, вимога UA-2019-01-24-000635-b.b1, за своєю суттю, не відповідає положенням чинного законодавства та не підлягає задоволенню.
В той же час, вважаємо за доцільне зазначити, що тендерна пропозиція ТОВ "ІБК ГРУП 2014" (Код ЄДРПОУ 39422013) була правомірно відхилена на підставі пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція ТОВ "ІБК ГРУП 2014", фактично, не містить документів, які вимагались тендерною документацією та не містить забезпечення тендерної пропозиції, що свідчить про формальну участь товариства в дані процедурі закупівлі, яка не мала на меті перемоги в торгах та виконання робіт, а направлена лише на зрив торгів.
Щодо зауважень про неправомірність визначення переможцем іншого учасника, то таке ствердження не відповідає дійсності.
Так, відповідно до частини 3 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, зазначаються в тендерній документації. Тобто, законом надано повноваження замовнику самостійно визначити перелік документів, які мають надаватись учасниками для підтвердження їх кваліфікації. Відповідно до цієї норми, замовник у тендерній документації визначив вичерпний перелік документів та вимоги до них, які мають бути надані учасником.
Всі учасники мали можливість ознайомитись з тендерною документацією та задати питання або оскаржити її вимоги, у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі". Жодних запитань або зауважень до вимог тендерної документації не надходило.
Учасник ТОВ “Промін Буд Сервіс” у складі тендерної пропозиції надало повний перелік документів, які вимагались умовами тендерної документації, чим виконав вимоги чинного законодавства. Відповідно даний учасник був визначений переможцем, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, залишаємо за собою право звернення до правоохоронних органів щодо умисних дій направлених на зрив тендерної процедури та перешкоджанню в реалізації будівництва такого важливого для населення селища навчально-виховного закладу.

Заступник голови т/к Крикля В.В.
Секретар тендерного комітету Семенков М.В.
Члени тендерного комітету:
Юхименко О.В.
Фелоненко Л.Г.
Табулінський В.В.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

19 лютого 2019 17:40
вимога.pdf

Документи

22 лютого 2019 17:19
протокол №31

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-24-000635-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014", Код ЄДРПОУ:39422013
Дата подання: 27 лютого 2019 14:59
Скарга
Глевахівською селищною радою Васильківського району Київської області (далі Замовник) було оприлюднене оголошення UA-2019-01-24-000635-b про проведення відкритих торгів на закупівлю «Будівництво навчально-виховного закладу «Дитячий садок - початкова школа» смт. Глеваха Васильківського району Київської області відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)» Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій 08.02.2019 року 10.34 год. Аукціон відбувся: 11.02.2019 року о 14.29 год. З результатами аукціону участь прийняли три учасники: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМІН БУД СЕРВИС" - 114 987 930,04 грн/ 1,43 2. Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" - 60 000 000,00 грн / 1,00 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК ГРУП 2014" - 80 000 000,00 грн / 1,43 За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ІБК ГРУП 2014". Протоколом №30 від 18.02.2019 тендерного комітету Глевахівської селищної ради було визнано переможцем процедури відкритих торгів ТОВ “Промін Буд Сервіс”. Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК ГРУП 2014" не погоджується з рішенням Замовника. Керуючись абзацом 2 частини 2 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі", скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладання договору про закупівлю, Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК ГРУП 2014" реалізує своє право на подання скарги. Товариство з обмеженою відповідальністю "ІБК ГРУП 2014" заперечує проти визнання переможцем пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМІН БУД СЕРВИС" з подальшою аргументацією. 1. В п.3.1.2(в) Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає «документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону та про відсутність підстав відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону (відповідно до вимог Додатку 2 цієї тендерної документації)» В п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає наданням довідки про наявність в учасника (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) обладнання, необхідного для виконання умов договору. У якості документального підтвердження наявності власної (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) матеріально-технічної бази учасник (або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) надає довідку (виписку, відомість) за рахунками обліку основних засобів та інших необоротних активів, та/або документи на право власності основними засобами та іншими необоротними активами. У разі використання орендованого майна про це зазначається у довідці із обов’язковим наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідне устаткування для виконання робіт, надання послуг від інших фізичних/юридичних осіб. Для підтвердження чинності договорів, що надають учаснику права використовувати обладнання та інші активи на умовах користування, учасник повинен надати документи, які підтверджують факт розрахунку за користування по кожному такому договору за весь період його дії. Також надаються документи, які підтверджують право власності орендодавця на дане майно. Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожній одиниці, зазначеній у довідці. ТОВ “Промін Буд Сервіс” в своїй довідці про наявність в Учасника обладнанням та матеріально – технічної бази вказало, що вони мають намір використовувати більшу частину обладнання, машин та механізмів, власником яких є ТОВ “Хозхімсервіс”. В тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або завірені учасником копій договорів, на підставі яких ТОВ “Промін Буд Сервіс”/учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та отримує необхідне устаткування для виконання робіт від ТОВ “Хозхімсервіс” Також ТОВ “Промін Буд Сервіс” в своїй тендерній пропозиції не надало для підтвердження чинності договорів (які відсутні), що надають учаснику права використовувати обладнання та інші активи на умовах користування, документи, які підтверджують факт розрахунку за користування по кожному такому договору за весь період його дії. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ “Промін Буд Сервіс” по цьому пункту не відповідає вимогам тендерної документації замовника. 2. П.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається підтвердити учасникам наявність у них працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: обов'язкова наявність в штаті учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) наступних кваліфікованих інженерно-технічних працівників: - Головний інженер; - Інженер з охорони праці; - Виконроб (не менше 7-ми); - Інженер-будівельник (не менше 2-х); - Головний механік; - Механік (не менше 2-х); - Інженер з кошторисної роботи; - Майстер будівельних і монтажних робіт (не менше 2-х). ТОВ “Промін Буд Сервіс” в своїй тендерній пропозиції вказало наявність кваліфікованих інженерно-технічних працівників тільки 5 спеціалістів, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно вимог п.2.2 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності в Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) працівників робочих спеціальностей відповідної кваліфікації має надати: «довідку форми 1-ДФ за останній звітній період (в штаті Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) має бути не менше 100 працівників, що має підтверджуватись довідкою формою 1-ДФ)» ТОВ “Промін Буд Сервіс” в своїй тендерній пропозиції не надав документів, які підтверджують, що у нього, як Учасника закупівлі, є в наявності 100 працівників робочих спеціальностей відповідної кваліфікації. 4. Згідно вимог п.3 Додатку 2 Учасники повинні підтвердити наявність у них документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме надати: «3.1. Інформаційну довідку учасника за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність в Учасника (та/або залученої ним субпідрядної організації в обсязі не менше 50%) документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів* (не менше двох); * - аналогічними договорами вважаються договора виконання робіт з будівництва об’єкта соціального призначення, принаймі один договорів має бути на виконання робіт з будівництва навчального закладу з класом наслідків (відповідальності) СС2. Допускається надання договорів, які виконуються на момент подання пропозиції. На підтвердження наданої інформації Учасник надає: - оригінали або копії договорів, які вказані в довідці; - оригінали листів-відгуків про успішне виконання цих договорів.» ТОВ “Промін Буд Сервіс” на підтвердження свого досвіду виконання аналогічного договору в довідці вказує два договори, які підтверджують досвід виконання будівельних робіт ТОВ “Хозхімсервіс”: 1. Договір № 295 від 01.01.2018 на «Будівництво Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, розташованої по вул. Гетьмана Сагайдачного, 34 міста Васильків, Київської області» - підрядник ТОВ “Хозхімсервіс”. 2. Договір № 13 від 19.01.2012 на «Будівництво двох багатоповерхових будинків з виділенням черг проектування та будівництва по вул. Петрівського у Кіровському районі міста Донецька» - підрядник ТОВ “Хозхімсервіс” Для підтвердження своїх кваліфікаційних критеріїв ТОВ “Промін Буд Сервіс” використало досвід субпідрядної організації ТОВ “Хозхімсервіс”. Згідно з п.35 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі (далі - Учасник) - у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозиція або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому відповідно до п.5 ч.1 ст.1 Закону “Договір про закупівлю” - договір, що укладається між Замовником та Учасником за результатами проведення процедури закупівлі, та передбачає надання послуг, виконання робіт, або набуття права власності на товари. Таким чином, Учасниками процедури Закупівлі можуть бути суб'єкти визначені у п.35 ч.1 ст.1 Закону. ТОВ “Хозхімсервіс”, яку планує Учасник ТОВ “Промін Буд Сервіс” залучати до виконання робіт, як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20% від договору про закупівлю, не є учасником процедури закупівлі . Враховуючи вищезазначене, досвід субпідрядиника ТОВ “Хозхімсервіс” не може бути використано для підтвердження кваліфікації Учасника ТОВ “Промін Буд Сервіс”. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Замовника щодо признання переможцем пропозиції ТОВ “Промін Буд Сервіс” 3. Зобов’язати Замовника забезпечити об’єктивний та неупереджений розгляд пропозицій відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Директор ТОВ "ІБК ГРУП 2014" ___________ Нянченко Є.В. м.п.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 березня 2019 19:36
Рішення від 04.03.2019 № 2318.pdf
Дата публікації: 04 березня 2019 19:36
Рішення від 20.03.2019 № 3218.pdf
Дата публікації: 25 березня 2019 21:23

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

04 березня 2019 19:36
Рішення від 04.03.2019 № 2318.pdf
25 березня 2019 21:23
Рішення від 20.03.2019 № 3218.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-31-000038 ● c7fd0c3f8e364e9790708fc8452e8696
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 вересня 2021 14:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


03.09.2021 № 510

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Північного офісу
Держаудитслужби
03.09.2021 № 510

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-01-24-000635-b 24.01.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-08 11:12:41

Запит про надання пояснень

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено строк виконання робіт до 31.12.2022 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 12 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 3 Розділу 2 та пункт 1 Розділу 3 Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», що може свідчити про порушення принципів максимальної економії та ефективності, передбаченого частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019.)
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014" 115 138 549,00
UAH з ПДВ
80 000 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 56 000 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 115 138 549,00
UAH з ПДВ
60 000 000,00
UAH з ПДВ
1 60 000 000 Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 115 103 068,60
UAH з ПДВ
114 987 930,04
UAH з ПДВ
1.4285714286 80 491 551.03 Документи

Публічні документи

08 лютого 2019 10:24
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:23
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:21
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:16
205.imd
08 лютого 2019 10:16
дозвіл.pdf
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0007.jpg
08 лютого 2019 10:16
ліцензія та дотаток.pdf
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0005.jpg
08 лютого 2019 10:16
Витяг - ПДВ.pdf
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0006.jpg
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0004.jpg
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0003.jpg
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0002.jpg
08 лютого 2019 10:16
довідки - 0001.jpg
08 лютого 2019 10:16
протокол Нянченко.pdf
08 лютого 2019 10:16
Статут.pdf
08 лютого 2019 10:16
205.bdcu

Публічні документи

08 лютого 2019 10:28
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:03
гарант лист.pdf
08 лютого 2019 10:03
лист гарантія.pdf
08 лютого 2019 10:03
лист гарант.pdf
08 лютого 2019 10:03
проект дог.pdf
08 лютого 2019 10:03
істотні.pdf
08 лютого 2019 10:03
працівники.pdf
08 лютого 2019 10:03
прац відп квал.pdf
08 лютого 2019 10:03
мтб.pdf
08 лютого 2019 10:03
гар лист дозволи.pdf
08 лютого 2019 10:03
ст 17.pdf
08 лютого 2019 10:03
санкции.pdf
08 лютого 2019 10:03
довкілля.pdf
08 лютого 2019 10:03
гарант термін.pdf
08 лютого 2019 10:03
лист гарантія.pdf
08 лютого 2019 10:03
про печатку.pdf
08 лютого 2019 10:03
відомості.pdf
08 лютого 2019 10:03
згода з проектом дог.pdf
08 лютого 2019 10:03
про перс дані.pdf
08 лютого 2019 10:02
про субпідряд.pdf
08 лютого 2019 10:02
про уповноважену.pdf
08 лютого 2019 10:02
цінова.pdf
08 лютого 2019 09:30
Документ_ЄДР_1004930808.zip

Публічні документи

19 лютого 2019 08:31
Електронний підпис
18 лютого 2019 18:15
довідка МВС керівник
18 лютого 2019 15:07
Електронний підпис
18 лютого 2019 14:54
ЛС7
18 лютого 2019 14:54
ЛС6
18 лютого 2019 14:54
ЛС5
18 лютого 2019 14:54
ЛС4
18 лютого 2019 14:54
ЛС3
18 лютого 2019 14:54
ЛС2
18 лютого 2019 14:54
ЛС1
18 лютого 2019 14:54
кошторис 1
18 лютого 2019 14:54
розрахунок зарплата
18 лютого 2019 14:54
розрахунок техніка
18 лютого 2019 14:53
тендерна аукціон
18 лютого 2019 14:53
модель
08 лютого 2019 10:17
Електронний підпис
08 лютого 2019 10:12
розрахунок зарпл.pdf
08 лютого 2019 10:12
розрахунок зарпл.pdf
08 лютого 2019 01:15
63 посадова особа.pdf
08 лютого 2019 01:15
62 відгук школа.pdf
08 лютого 2019 01:15
61 Договір 295.pdf
08 лютого 2019 01:15
60 лист відгук будинки.pdf
08 лютого 2019 01:15
59 договір будинки.pdf
08 лютого 2019 01:15
48 техпаспорта.rar
08 лютого 2019 01:14
57 1 пояснення 1ДФ-1.pdf
08 лютого 2019 01:14
56 ПБС 1 ДФ.PDF
08 лютого 2019 01:14
55 довідка працівники.pdf
08 лютого 2019 01:14
53 дипломи субпідряд.rar
08 лютого 2019 01:14
44 відомості ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2019 01:14
52 дипломи ІТР ПБС.rar
08 лютого 2019 01:14
51 накази субпідряд.zip
08 лютого 2019 01:14
49 довідка ІТР.pdf
08 лютого 2019 01:14
41 згода субпідрядника.pdf
08 лютого 2019 01:14
40 Лист щодо лiцензiї.pdf
08 лютого 2019 01:14
39 Ліцензія.PDF
08 лютого 2019 01:14
26 дозвіл техніка.pdf
08 лютого 2019 01:14
23 Дозвіл субпідряд.PDF
08 лютого 2019 01:14
21 Ліцензія ПБС.PDF
08 лютого 2019 01:14
16 страхова гарантія.zip
08 лютого 2019 01:14
15 довідка печатка.pdf
08 лютого 2019 01:14
12 проект договору.pdf
08 лютого 2019 01:14
10 Витяг ПДВ ПБС.PDF
08 лютого 2019 01:14
9 код доступу.pdf
08 лютого 2019 01:14
8 Статут ПБС.PDF
08 лютого 2019 01:14
5 документи директора.pdf
08 лютого 2019 01:14
2 Наказ директор ПБС.PDF
08 лютого 2019 01:14
1 цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2019 01:14
кошторис2.rar
08 лютого 2019 01:14
кошторис1.rar
08 лютого 2019 01:14
кошторис.rar
08 лютого 2019 01:14
ИВР.pdf
08 лютого 2019 01:14
45 КОР.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК ГРУП 2014"
#39422013
Відхилено 80 000 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 09:29
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#42055455
Відхилено 60 000 000,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 11:24
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Переможець 114 987 930,04
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 16:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

13 лютого 2019 09:29
Електронний підпис
13 лютого 2019 09:27
протокол

Документи

15 лютого 2019 11:24
Електронний підпис
15 лютого 2019 11:21
протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС #40777092

№ рішення у справі

38-р/тк

Дата рішення у справі

15.10.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 лютого 2019 16:11
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:07
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
114 987 930,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 лютого 2019 16:11
Електронний підпис
18 лютого 2019 16:07
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2022 12:38
_5.pdf зміни до договору
26 травня 2022 12:37
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 14:32
додаткова угода 4-21.pdf зміни до договору
11 жовтня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 09:41
додаткова угода 3-21.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 09:04
додаткова угода 2-21.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:39
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:08
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 17:54
договір укладений
01 квітня 2019 17:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення бюджетних призначень щодо будівництва об'єкту на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML