Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання територій міста Бобровиця)
Очікувана вартість
325 000,00 UAH
UA-2019-01-24-000319-c 3755da0b4fe54c079b755cbf633d4d6e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієць Аліна Анатоліївна

+380463225462 rada28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бобровицька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04061990
Місцезнаходження: Україна , Чернігівська обл., Бобровиця, Чернігівська обл., м.Бобровиця, вул.Лупицька, 4
Контактна особа: Корнієць Аліна Анатоліївна
+380463225462
rada28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було прийнято рішення про застосування переговорної процедури (скороченої) для закупівлі Послуг з придбання та підмітання вулиць (прибирання територій міста Бобровиця) протягом 2019 року, враховуючи відміну двох процедур відкритих торгів: UA-2018-12-22-000126-a та UA-2019-01-08-000056-b

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 11:29
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

24 січня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 11:23
протокол 24.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000073 ● 234d2ada5c834aff94050333607d5bc9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.03.2019 № 23
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.03.2019 № 23

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-01-24-000319-c 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель М. НАУМЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв'язку з тим, що ДСАУ було виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель тендерним комітетом Бобровицької міської ради було вирішено питання про розірвання договору №40 від 30.01.2019 року за переговорною процедурою (скороченою) з ДП «Міськдобробут благоустрій» № UA-2019-01-24-000319-c від 24.01.2019 року.

2019-04-03 14:01:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Договір, укладений з порушенням вимог законодавства, замовником розірвано.

2019-04-03 15:49:46

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "Міськдобробут благоустрій"
#40481559
Переможець 324 500,00
UAH з ПДВ
24 січня 2019 11:29

Документи

24 січня 2019 11:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 11:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Міськдобробут благоустрій"
#40481559
324 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 січня 2019 11:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2019 12:05
ДУ1.pdf укладений
03 квітня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 16:37
40.pdf укладений
30 січня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 884,90
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору відповідно до абзацу 3 пункту 1 статті 37 та абзацу 8 частини 3 статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі"