Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2019-01-24-000239-b 6d485494741b4e77b05f0763a97864c9
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роздайбіда Ольга Леонідівна

+380414327780 ua1803@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 03192804
Місцезнаходження: 13312, Україна , Житомирська обл., м Бердичів, вул.Садова, 3
Контактна особа: Роздайбіда Ольга Леонідівна
+380414327780
ua1803@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
При виборі процедури закупівлі тендерний комітет керувався п. 2 ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі». Ст. 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв'язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про національного оператора поштового зв'язку» від 10.01.2002 № 10-р виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Акціонерне товариство «Укрпошта» із розгалуженою системою дирекцій та відділень. Відповідно до Закону України «Про поштовий зв'язок» національний оператор поштового зв'язку надає універсальні послуги поштового зв'язку по всій території України і якому надаються виключні права на провадження певних видів діяльності у сфері надання послуг поштового зв'язку. Враховуючи викладене, зазначені послуги можуть бути надані виключно Житомирською дирекцією АТ «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 січня 2019 10:01
Оскарження наміру укласти договір: 30 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичівський район, Бердичівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

24 січня 2019 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 09:26
повідомлення.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Житомирська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#22046132
Переможець 270 000,00
UAH
24 січня 2019 10:01

Документи

24 січня 2019 10:01
Електронний підпис
24 січня 2019 09:48
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2019 10:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Житомирська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#22046132
270 000,00
UAH
Документи

Документи

24 січня 2019 10:01
Електронний підпис
24 січня 2019 09:48
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:38
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:15
ДУ_2_27.12.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:08
додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 14:41
ДУ_1_ 13.05.2019.pdf зміни до договору
13 травня 2019 13:34
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 15:14
Договір укладений
04 лютого 2019 15:08
Договір укладений
04 лютого 2019 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до розділу ХІІ “Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін” в частині “Замовник”
Номер договору про закупівлю: 86/10/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 86/10/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі
Номер договору про закупівлю: 86/10/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 86/10/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 144 219,18
UAH