Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з приймання, обробки та контролю за виконанням заяв, скарг та інших звернень, що надходять від споживачів)
Очікувана вартість
81 918,27 UAH
UA-2019-01-23-002975-b ● c56e4ad683494dd98710a05c64b153ff
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво "Новозаводське" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05391821 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Перемоги, буд. 15 |
Контактна особа: |
Тамара Мурач +380931023218 tendernovozavodske@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно цим Законом, крім випадків, передбачених цим Законом. Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Згідно Розпорядження міського голови від 13 червня 2016 року №194-р «Про робочу групу з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг» керуючись підпунктом 20 пункту 4 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг для спрощення порядку та процедури розгляду звернень громадян, проведення оперативного моніторингу за станом виконання заяв та звернень мешканців та підприємств житлово-комунального комплексу про роботу відділу в режимі реального часу, утворено робочу групу з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг. Згідно Протоколу засідання Робочої групи з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг від 14 червня 2016 року на виконання Розпорядження міського голови від 13 червня 2016 року №194-р «Про робочу групу з питань створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг» внесені наступні пропозиції, а саме: створення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг на базі комунального підприємства «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради; затверджено структуру, положення та штатний розпис єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг; визначено приміщення, де планується розміщення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг; використовувати, як програмне забезпечення єдиного централізованого відділу по роботі з населенням міста («Колл-центр») щодо питань надання житлово-комунальних послуг комп'ютерну програму «Програмне забезпечення «CITYON». Крім того, комунальне підприємства «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради надало документальне підтвердження щодо використання програмного забезпечення «CITYON», яке розроблено безпосереднього для роботи з населенням щодо питань надання житлово-комунальних послуг. Таким чином конкуренція щодо надання послуг з приймання, обробки та контролю за виконанням заяв, скарг та інших звернень, що надходять від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у тому числі з технічних причин відсутня за відсутністю при цьому альтернативи.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 16:10 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з приймання, обробки та контролю за виконанням заяв, скарг та інших звернень, що надходять від споживачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, Україна, 14000, Чернігівська область, Чернігів, житлові будинки Деснянського та Новозаводського районів м. Чернігова, які обслуговує Замовник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Тендерна документація
23 січня 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖЕК-10" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ #14252113 |
Переможець |
81 918,27
UAH з ПДВ
|
23 січня 2019 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2019 12:05
|
Scan.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:02
|
Scan0001.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:02
|
Scan0002.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:02
|
Scan0003.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:02
|
Scan0004.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:02
|
Scan0005.PDF | укладений |
15 лютого 2019 12:02
|