Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
2 326 067,92 UAH
UA-2019-01-23-001453-b 7e49557177164146826f70cb70085fe6
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чугуєва

+380679412307 roddom.2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КЗ "Пологовий будинок №2 міста Маріуполя""
Код ЄДРПОУ: 01990619
Місцезнаходження: 87502, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ПАШКОВСЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Світлана Чугуєва
+380679412307
roddom.2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
До будівель нашого закладу підведені мережі для надання послуг з опалення та постачання гарячої води, які є власністю виключно ККП «Маріупольтепломережа», альтернатива надання послуг іншим постачальником відсутня з технічних причин. Крім того, відповідно до Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа» включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Донецької області на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (перелік розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)). Враховуючи вищезазначені обставини, замовник вирішив обрати переговорну процедуру для закупівлі послуг з централізованого опалення та послуг з централізованого постачання гарячої води, відповідно до п. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: «відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи». Переговорну процедуру провести з комунальним комерційним підприємством Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа», яке є єдиним підприємством, що може надати дані послуги для нашого закладу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 12:57
Оскарження наміру укласти договір: 29 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1262 гігакалорія
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87502, Україна, Донецька область, місто Маріупоь, вулиця Пашковського будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

23 січня 2019 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
Переможець 2 326 067,92
UAH з ПДВ
23 січня 2019 12:57

Документи

23 січня 2019 12:57
Електронний підпис
23 січня 2019 12:57
протокол 101.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 12:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
2 326 067,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 12:57
Електронний підпис
23 січня 2019 12:57
протокол 101.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 13:12
Додат уг.№4 до Дог.№812(2).pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2019 16:30
додаткова угода№3 -812(2).pdf зміни до договору
25 вересня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 10:02
дог_№812(2).pdf зміни до договору
15 квітня 2019 10:00
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2019 09:24
доп.угода 1.pdf зміни до договору
21 лютого 2019 09:21
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 10:08
теплосеть договор.pdf укладений
30 січня 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Пункт 12.3 Розділу XII викласти у наступній редакції: «12.3. Тарифи на теплову енергію (Гкал) встановлюються рішенням органу місцевого самоврядування - виконавчим комітетом Маріупольської міської ради. Норми споживання теплової енергії на підігрів 1 м3 води, Гкал/м^ встановлюються рішенням виконавчого комітету Маріупольської міської ради. У разі зміни тарифів на теплову енергію Сторони здійснюють розрахунки за новими тарифами з дня їх введення в дію та у відповідності до умов Договору. Зміни до Договору оформлюються шляхом підписання Сторонами додаткової угоди, у порядку визначеному законодавством.» 3.У зв'язку з зміною найменування Банка Постачальника Розділ XIV в частині реквізитів Постачальника викласти у ноавій редакції.
Номер договору про закупівлю: 812(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: 812(2)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули договору № 812(2) від 30.01.2019 р. (змінивши назву Замовника), та викласти у наступній редакції: Комунальне некомерціґіне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольськгнп міський пологовий будинок», в особі тимчасово виконуючого обов'язки директора, Григор Людмили Яківни, що діє на підставі Статуту (далі-Замовник), з однієї сторони, ТА КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» , в особі заступника директора з фінансово-економічної діяльності Магдалішиної Н.В., що діє на підставі довіреності №16/01 від 04.06.2018р. (далі-Постачальник), з іншої сторони 2. У зв'язку з зміною реквізитів Замовника розділ XIV «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» до договору№ 812(2) від 30.01.2019 р. викласти у наступній редакції: " ЗАМОВНИК Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольський міський пологовий будинок» 87502, м. Маріуполь, вул. Пашковського, 36 р/р 35432081021726 Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 01990619 Тел.:(0629)58-25-92
Номер договору про закупівлю: 812(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: 812(2)
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 568 838,40 грн. (П'ятсот шістдесят вісім тисяч вісімсот тридцять вісім гри. 40 коп.), у т.ч. ПДВ 94 806,40 грн 2. Викласти п. 3.1 розділу III «Ціна договору» в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 696 655,68 грн (один мільйон шістсот дев'яносто шість тисяч шістсот п'ятдесят п'ять грн., 68 коп.), у тому числі ПДВ 282 775,95 грн. та складається: з коштів міського бюджету 1 675 191,00 грн (один мільйон шістсот сімдесят п'ять тисяч сто дев'яносто одна грн., 00 коп.), у тому числі ПДВ 279 198,50 грн за рахунок коштів орендарів 21 464,68 грн. (двадцять одна тисяча чотириста шістдесят чотири грн., 68 коп.) у тому числі ПДВ - 3 577,45 грн та ви '.начається відповідно до показників приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням та температури зовнішнього повітря; нормам споживання згідно встановлених тарифів. Тариф на теплову енергію складає: з коштів міського бюджету 1843,16 грн за 1 Гкал (з ПДВ) за рахунок коштів орендарів 1843,16 грн за 1 Гкал (з ПДВ) Тариф на теплову енергію з 01.02.2019 р. складає: з коштів міського бюджету 1777,62 грн за 1 Гкал (з ПДВ) за рахунок коштів орендарів 1777,62 грн за 1 Гкал (з ПДВ). Договірні зобов'язання виникають в залежності від реального фінансування. Платіжні зобов'язання Замовника виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування) згідно до частини 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України.» 2. Решта умов Договору № 812(2) від 30.01.2019 року, які не передбачені даною додаткбвою угодою, залишаються незмінними. 3. Дана додаткова угода складена в двох примірниках по одному для кожної із сторін та є невід'ємною частиною Договору № 812(2) від 30.01.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 812(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 4.1 Розділу IV викласти у наступній редакції: «4.1 .Розрахунки проводяться шляхом: - оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунків на оплату теплової енергії та актів прийому-передачі теплової енергії (далі рахунки та акти) найпізніше у передостанній робочий день місяця; - попередньої оплати, яка здійснюється на підставі рахунку на строк не більше трьох місяців в межах бюджетного року.» 2.У зв'язку з зміною банківських реквізитів Постачальника Розділ XIV в частині реквізитів Постачальника викласти у наступній редакції: І і ПОСТАЧАЛЬНИК КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ " МАРІУПОЛЬТЕIПЛОМЕРЕЖА'' 87534, м. Маріуполь, вул. Гризодубової, І р/р UА183351060000026037303418317 в ТВБВ 10004/0490 1-А типу філії - ДОУ АТ «Ощадбанк» МФО 335106 р/р UА493348510000026006962486738 в АТ «ПУМБ» м.Київ МФО 334851 ЄДРПОУ 33760279 ІПН 337602705814 свідоцтво № 200049416 тел. (0629) 34-85-40, 52-85-92 3. Решта умов цього Договору залишається незміною і обов'язковою для виконання Сторонами. 4. Дана додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу, набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення їх підписів печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 812(2)
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML