Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (Наркотичні засоби: Fentanyl, Morphine, Diazepam, Ketamine )
Очікувана вартість
999 100,00 UAH
UA-2019-01-23-000885-a 49596d3e85824bdb98086eee0f6471ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Анна Валентинівна

380502855112 fanutka9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994959
Місцезнаходження: 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Єфіменко Анна Валентинівна
380502855112
fanutka9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2019 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 08 лютого 2019 11:29
Очікувана вартість: 999 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 995,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 Одиниця
Фентаніл (Розчин для ін’єкцій 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ялтинська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
5500 Одиниця
Морфін (Розчин для ін’єкцій 10мг/мл по 1 мл в ампулі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ялтинська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
1800 Одиниця
Діазепам (Розчин для ін’єкцій 5 мг/мл по 2 мл в ампулі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ялтинська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
250 Одиниця
Кетамін (Розчин для ін’єкцій. 50 мг/мл по 2 мл в ампулі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ялтинська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
100 Одиниця
Морфін (Таблетки по 10 мг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Ялтинська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 11:10
ТД наркотичні засоби 2019 (нова редакція).doc
28 січня 2019 11:08
перелік змін.doc
28 січня 2019 11:08
ТД наркотичні засоби 2019 (нова редакція).doc
28 січня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 11:10
ТД наркотичні засоби 2019 (нова редакція).doc
23 січня 2019 12:37
ТД наркотичні засоби 2019.doc
28 січня 2019 11:08
перелік змін.doc
28 січня 2019 11:08
ТД наркотичні засоби 2019 (нова редакція).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2019 17:03
Дата відповіді: 28 січня 2019 11:05
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. Не рекомендується встановлювати такий строк поставки лікарських засобів, який завідомо обмежує конкуренцію, створює дискримінаційні вимоги та ускладнює поставку лікарського засобу (наприклад, 5 днів). Відповідно до частини 14 статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Проте, замовником у тендерній документації встановлені вимоги щодо постачання препаратів протягом 5 днів. Зазначена вимога є дискримінаційною та спрямованою на створення антиконкурентних умов для учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Зважаючи на неприпустимість порушення принципів публічних закупівель, та з урахуванням висловленої позиції Антимонопольного комітету, Мінекономрозвитку та МОЗ України просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк поставки 10 календарних днів з моменту надходження відповідної заявки. Питання ж ургентної потреби можуть бути вирішені Замовником шляхом належного планування потреби та залишків без створення дискримінаційних умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання Тендерний комітет рішенням від 28.01.2019 року № 17 вирішив внести зміни до Тендерної документації.
Щодо внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 25 січня 2019 17:04
Дата відповіді: 28 січня 2019 11:04
Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов’язковими для розгляду. Відповідно до вимог тендерної документації, строк придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 80% від загального строку. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2019 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки замовнику повинен становити не менше 80% від передбаченого інструкцією або не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше питання Тендерний комітет рішенням від 28.01.2019 року № 17 вирішив внести зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 955 124,80
UAH з ПДВ
955 124,80
UAH з ПДВ
Документи
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" 964 045,00
UAH з ПДВ
964 045,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ" 999 091,10
UAH з ПДВ
999 091,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2019 11:36
Електронний підпис
07 лютого 2019 11:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 09:44
Електронний підпис
14 лютого 2019 09:42
ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
07 лютого 2019 16:20
Електронний підпис
07 лютого 2019 16:17
уст док.pdf
07 лютого 2019 16:17
проект договору.pdf
07 лютого 2019 16:17
листи,довідки.pdf
07 лютого 2019 16:17
мтх.pdf
07 лютого 2019 16:17
ст 16,17.pdf
07 лютого 2019 16:17
цп.pdf

Публічні документи

06 лютого 2019 11:04
Електронний підпис
06 лютого 2019 11:01
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 955 124,80
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:05
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#33142526
Переможець 964 045,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:18

Документи

13 лютого 2019 14:39
Електронний підпис

Документи

13 лютого 2019 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "КІРОВОГРАДФАРМАЦІЯ" КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#33142526
964 045,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2020 09:15
Кіровоградфармація.pdf зміни до договору
19 березня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 08:34
Кір фарм. д.у. 6.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 11:21
Наркотики д.у. 5.pdf зміни до договору
21 січня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 14:12
Д.у. 4 Фармація.pdf зміни до договору
03 січня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:41
Кір.фарм..pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:37
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 09:52
Д.у. фармація.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 09:52
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2019 15:22
додаткова угода № 1 наркотичні.pdf зміни до договору
12 липня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 11:40
Дог. наркотики.pdf укладений
01 березня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до преамбули договору та реквізитів у зв’язку зі зміною назви посади керівника
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичні та прогназовані виатки до кінця поточного року Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 29.02.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20% у зв’язку з продовженням строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку Покупця у зв’язку з введенням формату ІBAN
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 01-03/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 879 363,75
UAH (в тому числі ПДВ 57 528,47 UAH)