Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04591452 |
Вебсайт: | http://www.osvitasl.km.ua/ |
Місцезнаходження: | 30000, Україна , Хмельницька обл., м. Славута, вул. Соборності, буд. 32 |
Контактна особа: |
Інна Адамчук +380673936834 adamchuk.slavuta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 січня 2019 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 13:44 |
Очікувана вартість: | 207 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 036,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 січня 2019 11:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 січня 2019 11:06 |
ТД (птиця (тушки)охолоджені) з додатками - прот.№ 21 від 22.01.2019 р..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-29-000023 ● 343e897edc494ed4954c50278183d7f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 січня 2019 10:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.01.2019 № 5
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 29.01.2019 №5
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-01-23-000787-b 23.01.2019 Виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-01-30 14:23:19
Уточнення щодо виявленого порушення
Рішенням тендерного комітету від 29 грудня 2018 року (протокол №177) було затверджено Річний план закупівель на 2019 рік за предметом закупівлі ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо, на очікувану суму 752000,00 грн., до якого включено придбання у 2019 році :
м’яса яловичого охолодженого (без кістки) 3900 кг,
печінки яловичої – 600 кг,
птиці (тушки) охолодженої – 3700 кг.
План оприлюднено 29 грудня 2019 року - ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2018-12-29-003913-b.
Управління освіти просить дати уточнення щодо виявленого моніторингом (ID моніторингу: UA-M-2019-01-29-000023) порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.
Дякую. Голова тендерного комітету І.І. Адамчук.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-01-31 11:52:47
Про надання роз'яснення щодо висновку
Відповідно до частини першої статті 4 «Планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на офіційному загальнодержавному веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – веб-портал Уповноваженого органу) з питань публічних закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Форма річного плану закупівель затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 (далі – Наказ №490).
Виходячи зі змісту пункту 2 Наказу №490, формами документів у сфері публічних закупівель затверджено обов’язкові поля, що заповнюються замовником в електронній системі закупівель, шляхом унесення в них наявної інформації.
Таким чином, оскільки кожна закупівля здійснюється відповідно до річного плану, вона відображається у річному плані і така закупівля повинна відповідати річному плану.
Згідно пункту 12 та пункту 13 частини першої статті 8 Закону єдиним органом, уповноваженим на надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель та безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу є Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
Відповідно до роз’яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 14.09.2016 №3302-06/29640 закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом замовника відповідно до частини четвертої статті 11 Закону. Частиною першою статті 4 зазначеного Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості предмету закупівлі, орієнтовного початку проведення процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені і не обмежені. Тому Замовник може вносити періодично зміни до річного плану закупівель /додатку до річного плану, але в будь-якому випадку до здійснення відповідної закупівлі.
Таким чином, оскільки відповідно до статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану та внесення до нього змін (в тому числі, зміна очікуваної вартості та орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню.
У разі необхідності внесення змін до річного плану закупівель (додатку до річного плану) замовник може редагувати інформацію про вже раніше внесену в систему закупівлю, шляхом внесення змін в її окремі, передбачені системою поля (зміна очікуваної вартості закупівлі, орієнтованого початку процедури закупівлі тощо), або створити у формі річного плану новий запис про закупівлю з тим самим предметом.
Таким чином, враховуючи вимоги Закону та Наказу № 490, кожна закупівля відображається у річному плані окремо.
Разом із тим, на веб-порталі Уповноваженого органу в оприлюдненому річному плані відсутня інформація щодо планування Замовником закупівлі курей (тушок) охолоджених очікуваною вартістю 207 200,00 грн, що є порушенням частини першої статті 4 Закону та не відповідає принципам здійснення закупівель, які зазначені в абзаці 4 частини першої статті 3 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На усунення виявленого порушення тендерним комітетом управління освіти виконавчого комітету Славутської міської ради буде забезпечено виконання наступних заходів: 1. Внесеня зміни до Річного плану закупівель, а саме виключено придбання птиці (тушки) охолодженої – 3700 кг на очікувану суму 207200,00 грн з Річного плану ДК 021:2015 15110000-2 М'ясо, (ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2018-12-29-003913-b) затвердженого рішенням тендерного комітету від 29 грудня 2018 року (протокол №177), та створено на це новий Річний план. 2. Відмінено відкриті торги на закупівлю Курей (тушок) охолоджених (Код ДК 021:2015: 15110000-6 – М'ясо)(ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-23-000787-b).
2019-02-01 12:32:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни процедури відкритих торгів.
2019-02-04 09:06:48
Інформація про відміну
Дата відміни: | 01 лютого 2019 14:01 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до ст.31 ЗУ"Про публічні закупівлі" -неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
01 лютого 2019 14:01
|
Електронний підпис |
01 лютого 2019 14:01
|
протокол № 32 від 01.02.2019 (скасування закупівлі).pdf |