Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-0-23-01 Стара Гута – Калинівка – Турбів км 18+500 – 27+965, протяжністю 9,465 км (с. Пиківська Слобідка – с. Кам'яногірка, Літинський район)
Очікувана вартість
195 834,60 UAH
UA-2019-01-23-000119-b bbdfee5aa8ad43d592ae2c650670007b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Костенко

+380969692913 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Володимир Костенко
+380969692913
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка проектної документації з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-0-23-01 Стара Гута – Калинівка – Турбів км 18+500 – 27+965, протяжністю 9,465 км (с. Пиківська Слобідка – с. Кам'яногірка, Літинський район)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Комонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 січня 2019  —  08 березня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

23 січня 2019 09:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТРОЙМОНТАЖ ЛТД"
#20083459
Переможець 195 834,60
UAH
23 січня 2019 09:06

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:01
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 08:28
Додаток №1 до договору №3 від 22.01.2019 року.pdf зміни до договору
18 березня 2019 08:26
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 14:13
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
28 січня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 09:11
Договір №3 від 22.01.2019.pdf укладений
23 січня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у Розділі IX Адреси, реквізити та підписи Сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору, а саме: викладення пункту 1.1 Розділу І в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 195 834,60
UAH