Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з вивезення рідких побутових відходів
Очікувана вартість
295 925,63 UAH
UA-2019-01-22-003824-b dc43c4c6549248888bd46358bd7823e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до положень пункту 55 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» від 21.05.1997 №280/97-ВР, на підставі протоколу засідання конкурсної комісії від 16.05.2011 Рішенням Павлоградської міської ради від 14.06.2011 №190-8/VІ «Про затвердження результатів конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення рідких відходів» виконавцем послуг із вивезення рідких відходів в м. Павлограді визначено комунальне підприємство «Затишне місто»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 17:47
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3367 метр кубічний
Послуга з вивезення рідких побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, ДНЗ №1 вул. Михайла Грушевського 3, ДНЗ №8 вул. Олени Пчілки 113, ДНЗ №3 вул. Соборна 3, ДНЗ №12 вул. Дніпровська 243, НВК №14 вул. Івана Сірка 35, Відділ освіти вул. Соборна 42-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАТИШНЕ МІСТО "ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#37085410
Переможець 295 925,63
UAH з ПДВ
22 січня 2019 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 17:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАТИШНЕ МІСТО "ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#37085410
295 925,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 11:44
Дод.уг. №2 від 08.08.2019.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 13:46
Дод.уг.№1 до договору №37.pdf зміни до договору
26 червня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 10:36
Договір 37 від 04.02.19 (рідкі відходи).pdf укладений
04 лютого 2019 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 260 053,63
UAH (в тому числі ПДВ 43 342,27 UAH)