Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38373547 |
Місцезнаходження: | 44200, Україна , Волинська обл., смт Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталія Смокович +380957280242 cpmsd-crl-buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 17:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 17:25 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 17:29 |
Тендерна документація автомобіль.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000041 ● ed04a7d465f54a39a3d934b0d34d22f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2020 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2020 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-22-003760-b від 22.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-24 16:40:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Легковий автомобіль» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-003760-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) з яких підстав Вами не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу звіт про виконаний договір протягом трьох днів з дня його виконання?
2) з яких підстав Вами укладено договір з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-28 09:16:35
Відповідь на UA-M-2020-04-24-000041
1. Звіт про виконаний договір протягом трьох робочих днів з дня його виконання не опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу в зв’язку з технічною неможливістю (відсутність інтернету) роботи на електронному майданчику. На даний момент звіт про виконання договору оприлюднено . Порушення усунуто.
2. Процедура проводилась по очікуваних кошторисних призначеннях. На запланований момент укладення договору кошторисні призначення були відсутні. Виділення кошторисних асигнувань відбулося згідно рішення сесії Любешівської селищної ради 22 березня 2019року №2-25/12. Оскільки реєстрацію в органах Держказначейства юридичних зобов´язань (договору) протягом 7 робочих днів здійснити було неможливо, то тендерним комітетом було прийнято рішення заключити договір з моменту затвердження кошторисних призначень.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-27 15:56:55
Пояснення на UA-M-2020-04-24-000041
1. Звіт про виконаний договір протягом трьох робочих днів з дня його виконання не опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу в зв’язку з технічною неможливістю (відсутність інтернету) роботи на електронному майданчику. На даний момент звіт про виконання договору оприлюднено . Порушення усунуто.
2. Процедура проводилась по очікуваних кошторисних призначеннях. На запланований момент укладення договору кошторисні призначення були відсутні. Виділення кошторисних асигнувань відбулося згідно рішення сесії Любешівської селищної ради 22 березня 2019року №2-25/12. Оскільки реєстрацію в органах Держказначейства юридичних зобов´язань (договору) протягом 7 робочих днів здійснити було неможливо, то тендерним комітетом було прийнято рішення заключити договір з моменту затвердження кошторисних призначень.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-05-05 12:56:13
Щодо висновку по моніторингу UA-M-2020-04-24-000041
На висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Влинській області по результату моніторингу закупівлі автомобіля з приводу виявленого порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по не оприлюдненню на веб-порталі України офіційного звіту про виконання Договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії Договору та його виконання, адміністрація інформує наступне: станом на 28 квітня 2020 року оприлюднено звіт про виконання Договору. В поясненні оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерним комітетом проінформовано про причину не своєчасного оприлюднення, а саме у зв’язку з технічною неможливістю (відсутність інтернету) роботи на електронному майданчику.
Розірвання Договору по поставці Товару неможливе , оскільки автомобіль поставлений, введений в експлуатацію, зареєстрований в МРЕО та експлуатується підприємством за цільовим призначенням з 30.05.2019року.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 15:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Луцьк-Експо |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
969 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АКТИВ МОТОРС" |
998 400,00
UAH з ПДВ
|
970 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТД Фаворит Авто |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Луцьк-Експо #36181018 |
Відхилено |
969 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 12:43
|
ТОВ "АКТИВ МОТОРС" #41651712 |
Рішення скасоване |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 12:54
|
ТОВ "АКТИВ МОТОРС" #41651712 |
Переможець |
970 000,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2019 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2020 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2019 12:27
|
Додаткова угода.jpg | укладений |
02 квітня 2019 12:11
|
Додаток.jpg | укладений |
02 квітня 2019 12:11
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
02 квітня 2019 11:50
|
Додаток.jpg | зміни до договору |
02 квітня 2019 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2019 15:37
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
01 квітня 2019 15:32
|
Додаток.jpg | зміни до договору |
01 квітня 2019 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2019 17:31
|
Д_1_001.jpg | укладений |
28 березня 2019 09:33
|
Д2_001.jpg | укладений |
28 березня 2019 09:33
|
Д3_001.jpg | укладений |
28 березня 2019 09:33
|
Д4_001.jpg | укладений |
28 березня 2019 09:33
|
Д5_001.jpg | укладений |
28 березня 2019 09:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | ДКП-1902289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДКП-1902289 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару, |
Номер договору про закупівлю: | ДКП-1902289 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДКП-1902289 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |