Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (туберкулін)
Очікувана вартість
283 960,00 UAH
UA-2019-01-22-003344-b 1f4dfd1de0ff42f99321af8af672a787
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Азарова

+380567673128 dcpmsd7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899888
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б
Контактна особа: Ірина Азарова
+380567673128
dcpmsd7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:59
Очікувана вартість: 283 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 419,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1808 упаковка
БІОЛІК Туберкулін ППД-Л - розчин для ін'єкцій комплект: 1 ампула по 0,6 мл. (6доз) з активністю 2ТО/доза, 3 шприца з голками для витягання,3 голки для введення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Крснопільська,6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 14:02
Зміни внесенні в оновлену тд1.docx
01 лютого 2019 14:02
Тендерна документація оновлена.doc
24 січня 2019 15:18
тд оновлена.doc
24 січня 2019 15:18
Зміни внесенні в тд.docx
22 січня 2019 16:34
Тендерна документація.doc
22 січня 2019 16:34
договір поставки проект.docx
01 лютого 2019 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 14:02
Зміни внесенні в оновлену тд1.docx
01 лютого 2019 14:02
Тендерна документація оновлена.doc
24 січня 2019 15:18
тд оновлена.doc
24 січня 2019 15:18
Зміни внесенні в тд.docx
22 січня 2019 16:34
Тендерна документація.doc
22 січня 2019 16:34
договір поставки проект.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-31-000040 ● 471b34a1ae044187bb53a8908eed1427
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 січня 2019 13:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.01.2019 № 24

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник О. ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 31.01.2019 № 24
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-01-24-003953-b 24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2019-01-29-003495-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2019-01-29-003691-b 29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-26-001251-c 26.11.2018 інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
5 UA-2019-01-14-001423-c 14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2019-01-14-000401-a
14.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2019-01-22-002382-a
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2019-01-09-000238-a
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2019-01-09-000120-b
09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10
UA-2019-01-21-000102-b
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11
UA-2019-01-25-000367-а
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12
UA-2019-01-29-001274- b
29.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13
UA-2019-01-28-000395-b
28.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14
UA-2019-01-30-001505-b
30.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
15
UA-2019-01-25-000716-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
16
UA-2019-01-25-003010-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
17
UA-2019-01-17-001075- с
17.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
18
UA-2019-01-25-002259-b
25.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
19
UA-2019-01-22-003344-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
20
UA-2019-01-22-000356-b
22.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
21
UA-2019-01-24-003866-b
24.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
22
UA-2019-01-21-001949-с
21.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-01 10:18:28

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-22-003344-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Поясніть причину відсутності в пункті 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено пункт 13 частини 2 статті 22 Закону.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-01 14:23:35

щодо відсутності кінцевого строку подання тендерних пропозицій в тендерній документації

Щодо питання відсутності в пункті 1 розділу "Подання та розкриття тендерної пропозиції" тендерной документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій, повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про внесення відповідних змін в тендерну документацію, які опубліковано на авторизованому майданчику згідно ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі"


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 266 397,90
UAH з ПДВ
264 952,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 272 192,59
UAH з ПДВ
266 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР" 272 394,76
UAH з ПДВ
266 388,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 17:56
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:55
Доверенность Яковенко.pdf
15 лютого 2019 17:51
СТАТУТ ОПТІМИ.pdf
15 лютого 2019 17:51
Рішення.pdf
15 лютого 2019 17:51
Паспорт Яковенко.pdf
15 лютого 2019 17:51
опис Статут.pdf
15 лютого 2019 17:51
доверенность Яковенко.pdf
15 лютого 2019 17:51
Гуцал И М Укр паспорт.pdf
15 лютого 2019 17:51
Довідки переможця.pdf
08 лютого 2019 10:36
Електронний підпис

Публічні документи

07 лютого 2019 17:08
Електронний підпис
07 лютого 2019 17:07
ЦП.pdf
31 січня 2019 17:05
накл 3815_7 (за дог 1036).pdf
31 січня 2019 17:05
Дог 1036 від 14.11.18.pdf
31 січня 2019 17:05
Відгук.pdf
31 січня 2019 17:05
Лист відгук.pdf
31 січня 2019 17:05
12 1 вт 17.pdf
31 січня 2019 17:05
Витяг 24.01.19.pdf
31 січня 2019 17:05
серт висн туб до 07.20.pdf
31 січня 2019 17:05
ЭДРПОУ.pdf
31 січня 2019 17:05
РУ туб.pdf
31 січня 2019 17:05
Протокол.pdf
31 січня 2019 17:05
Ліцензія.pdf
31 січня 2019 17:05
інструкція туб.pdf
31 січня 2019 17:05
Від ЄДРПОУ.pdf
31 січня 2019 17:05
Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2019 17:05
Виписка .pdf
31 січня 2019 17:05
4ОПП.pdf
31 січня 2019 17:05
Проект договору.PDF
31 січня 2019 17:05
Документація.pdf

Публічні документи

07 лютого 2019 12:46
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2019 12:46
довідка про довкілля.pdf
07 лютого 2019 12:31
ст 17 подвійна нова.pdf
07 лютого 2019 12:31
Статут нот.зав.копія.pdf
07 лютого 2019 12:30
Холодильна камера.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

ТОВ "Валанж-Фарм"

ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 264 952,33
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:01

Документи

12 лютого 2019 15:01
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:00
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
264 952,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 15:01
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:00
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:04
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2019 10:57
договор202.pdf зміни до договору
04 березня 2019 10:55
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 13:04
договор.pdf укладений
28 лютого 2019 13:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дійсний договір
Номер договору про закупівлю: 2/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 264 952,33
UAH (в тому числі ПДВ 17 333,33 UAH)