Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо, в т. ч.: свинина, курятина (ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо)
Очікувана вартість
753 469,00 UAH
UA-2019-01-22-002536-a 205daf490fcb4293a0d8658e8a854cc1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Олександрович

380486726334 cfgo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КОДИМСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" КОДИМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38096600
Місцезнаходження: 66000, Україна , Одеська обл., Кодима, пл. Перемоги, буд. 1
Контактна особа: Віталій Олександрович
380486726334
cfgo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 20:18
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 11:29
Очікувана вартість: 753 469,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 767,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


М'ясо свинини м’якоть I категорії, фасоване у картонні ящики або поліетиленові мішки до 20 кг - 2671 кг
М'ясо курятини, філе охолоджене, фасоване у картонні ящики або поліетиленові пакети (мішки) до 10 кг - 1187 кг
М'ясо курятини, четвертина задня охолоджена, фасоване у картонні ящики або поліетиленові пакети (мішки) до 10 кг - 4108 кг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2671 кілограми
М'ясо, в т. ч.: свинина (ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо) - 753469,00 грн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66000, Україна, Відповідно до документації, За адресою замовника та підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
5295 кілограми
М'ясо, в т. ч.: курятина (ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо), в т. ч. філе куряче - 1187 кг - 150749,00 грн, четвертина задня - 4108 кг - 225985,00 грн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66000, Україна, Відповідно до документації, За адресою замовника та підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 20:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 20:18
ТД ЦФГО мясо 2019.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-21-000045 ● a9470d1a6165479bad4e053bc7bebacc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 17:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-22 12:54:29

Про надання пояснення

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «М'ясо, в т. ч.: свинина, курятина» за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, яка проводиться комунальною установою «Кодимський районний центр фінансово-господарського обслуговування установ та закладів освіти» Кодимської районної ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-22-002536-a) та відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1) як Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 43) про відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА» та визначення зазначеного учасника переможцем процедури відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 44) у зв’язку з наявністю наступних невідповідностей тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації:
- учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано довідку б/н б/д в довільній формі з інформацію про наявність у власності трьох складських приміщень та одного автомобіля марки Mercedes-Benz. Однак, в складі тендерної пропозиції надано лише один договір оренди приміщення площею 4 кв.м., яке передається в оренду для торгівлі. Також, надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу – автомобіля марки Daimler Chrysler 903, яке зареєстровано на ім’я Лукова Людмила Корнилівна. Також, надано копію санітарного паспорту від 26.12.2018 на транспортний засіб – вантажний фургон-В Chrysler 903, найменування організації: ПП Лукова Людмила Корніловна. Зазначений санітарний паспорт не містить даних про санітарну обробку транспортного засобу;
- учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано довідку б/н б/д в довільній формі з інформацією про наявність наступних працівників: один бухгалтер, три продавця-консультанта, два комірника, два водія-вантажник. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником надано форму № 1 ДФ за 4 квартал 2018 року, в якій кількість працюючих за трудовими договорами (контрактами) дорівнює нулю, кількість працюючих за цивільно-правовими договорами також дорівнює нулю та суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку також дорівнюють нулю. Крім того, Замовник відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагав копію форми 1 ДФ ( податковий розрахунок) за ІІІ квартал 2018 року.
- учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надано інформаційну довідка учасника, складену у довільній формі, про виконання аналогічного договору про поставку продуктів (найменування та адреса замовника, № та дата договору, предмет договору, П.І.Б. контактної особи замовника та телефон). Також, в разі неможливості надання Учасником відповідної інформації про виконання аналогічних договорів, учасником не надано обґрунтована інформація про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів та гарантійний лист про якісне виконання поставок у разі акцепту пропозиції. Також, учасником в складі тендерної пропозиції не надано жодної копії договору. Також, учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист-відгук про співпрацю від 02.01.2019 № 14-04-20/4, наданий Комунальною установою «Кодимський районний центр фінансово-господарського обслуговування установ та закладів освіти» Кодимської районної ради Одеської області, в якому відсутня інформація щодо дати та номеру договору, відповідно до якого відбувались взаємовідносини з учасником (вимога Замовника відповідно до п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації).
- учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до тендерної документації (вимога Замовника відповідно до ч. 1 розділу 3 тендерної документації);
- учасником в складі тендерної пропозиції не надано реєстр наданих документів (вимога Замовника відповідно до ч. 1 розділу 3 тендерної документації);
- учасником не надано форму пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 1-го робочого дня з дня проведення аукціону.

2) чому Замовником не визначено у тендерній документації спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону? Відповідно до ч. 5 розділу 3 тендерної документації перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону наведено в Додатку 2 до тендерної документації, проте перелік відповідних документів у Додатку 2 до тендерної документації відсутній.

3) чи надано переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 частини першої статті 17 Закону (вимога Замовника відповідно до Додатку 2 до тендерної документації)? При цьому, Замовником одночасно зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ

Дата: 2019-02-27 14:26:03

про усунення порушення

На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №828/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №828/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»

2019-02-27 14:13:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури відкритих торгів.

2019-02-27 14:23:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА" 753 465,93
UAH
749 488,50
UAH
Документи
ФОП ВАПНЯР ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА 753 418,50
UAH
753 418,50
UAH
Документи

Публічні документи

03 лютого 2019 18:33
Сертифікат Мясо Свин.pdf
03 лютого 2019 18:33
ТехПаспорт.pdf
03 лютого 2019 18:33
СанПаспорт Іванова.pdf
03 лютого 2019 18:33
Паспорт та Код.pdf
03 лютого 2019 18:33
Лист згода Іванова.pdf
03 лютого 2019 18:33
Іванова 1-Дф.pdf
03 лютого 2019 18:33
Договір оренди.pdf
03 лютого 2019 18:33
Довідка до ст 17 ЗУ .pdf
03 лютого 2019 18:33
Виписка Іванова.pdf
03 лютого 2019 18:33
vidgyk Ivanova.pdf

Публічні документи

03 лютого 2019 18:40
Сертифікат Мясо Свин.pdf
03 лютого 2019 18:40
Тех Паспорт.pdf
03 лютого 2019 18:40
Специф Мясо Вапняр.pdf
03 лютого 2019 18:40
Сан Паспорт.pdf
03 лютого 2019 18:40
Паспорт та код.pdf
03 лютого 2019 18:40
Матер тех база Вапняр.pdf
03 лютого 2019 18:40
Лист згода Вапняр .pdf
03 лютого 2019 18:40
Договір Оренди Вапняр.pdf
03 лютого 2019 18:40
Довідка ст 17 ЗУ .pdf
03 лютого 2019 18:40
Відгук Вапняр .pdf
03 лютого 2019 18:40
Виписка Вапняр.pdf
03 лютого 2019 18:40
Вапняр Реквізити .pdf
03 лютого 2019 18:40
Вапняр 1-ДФ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА"

ФОП ВАПНЯР ЛІДІЯ ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА"
#3021500767
Переможець 749 488,50
UAH
11 лютого 2019 19:22

Документи

11 лютого 2019 19:22
Електронний підпис
11 лютого 2019 19:21
CCI11022019_0015.jpg
11 лютого 2019 19:21
CCI11022019_0013.jpg
11 лютого 2019 19:16
CCI11022019_0014.jpg
11 лютого 2019 19:16
CCI11022019_0016.jpg
07 лютого 2019 11:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 19:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА"
#3021500767
749 488,50
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2019 19:22
Електронний підпис
11 лютого 2019 19:21
CCI11022019_0015.jpg
11 лютого 2019 19:21
CCI11022019_0013.jpg
11 лютого 2019 19:16
CCI11022019_0014.jpg
11 лютого 2019 19:16
CCI11022019_0016.jpg
07 лютого 2019 11:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 22 лютого 2019 14:27
Коментар щодо відміни: На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №828/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи:
22 лютого 2019 14:23
CCI22022019_0001.jpg