Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КОДИМСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ УСТАНОВ ТА ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" КОДИМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38096600 |
Місцезнаходження: | 66000, Україна , Одеська обл., Кодима, пл. Перемоги, буд. 1 |
Контактна особа: |
Віталій Олександрович 380486726334 cfgo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 20:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 11:29 |
Очікувана вартість: | 753 469,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 767,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
М'ясо курятини, філе охолоджене, фасоване у картонні ящики або поліетиленові пакети (мішки) до 10 кг - 1187 кг
М'ясо курятини, четвертина задня охолоджена, фасоване у картонні ящики або поліетиленові пакети (мішки) до 10 кг - 4108 кг
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 20:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 20:18 |
ТД ЦФГО мясо 2019.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-21-000045 ● a9470d1a6165479bad4e053bc7bebacc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 17:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.02.2019 Одеса № 56
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 21.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 21.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 21.02.2019 № 56
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1. UA-2019-01-23-002642-b 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-01-21-000959-b 21.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-02-20-000245-b 20.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
4. UA-2019-02-08-001311-a 08.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кутафін Р.О.
5. UA-2019-02-19-000479-c 19.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-12-001206-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Федоряка В.В.
7. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-01-10-000213-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
9. UA-2019-01-22-002536-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
10. UA-2019-01-22-002530-a 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
11. UA-2019-01-23-001973-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
12. UA-2019-01-23-002549-a 23.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гладкий Р.В.
13. UA-2019-01-31-000234-a 31.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Лузан Е.В.
14. UA-2019-02-05-002380-b 05.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
15. UA-2019-01-28-000313-c 28.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-22 12:54:29
Про надання пояснення
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «М'ясо, в т. ч.: свинина, курятина» за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо, яка проводиться комунальною установою «Кодимський районний центр фінансово-господарського обслуговування установ та закладів освіти» Кодимської районної ради Одеської області (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-22-002536-a) та відповідно до частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) як Замовник може обґрунтувати рішення (протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 43) про відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА» та визначення зазначеного учасника переможцем процедури відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету від 11.02.2019 № 44) у зв’язку з наявністю наступних невідповідностей тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та умовам тендерної документації:
- учасником на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надано довідку б/н б/д в довільній формі з інформацію про наявність у власності трьох складських приміщень та одного автомобіля марки Mercedes-Benz. Однак, в складі тендерної пропозиції надано лише один договір оренди приміщення площею 4 кв.м., яке передається в оренду для торгівлі. Також, надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу – автомобіля марки Daimler Chrysler 903, яке зареєстровано на ім’я Лукова Людмила Корнилівна. Також, надано копію санітарного паспорту від 26.12.2018 на транспортний засіб – вантажний фургон-В Chrysler 903, найменування організації: ПП Лукова Людмила Корніловна. Зазначений санітарний паспорт не містить даних про санітарну обробку транспортного засобу;
- учасником на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано довідку б/н б/д в довільній формі з інформацією про наявність наступних працівників: один бухгалтер, три продавця-консультанта, два комірника, два водія-вантажник. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником надано форму № 1 ДФ за 4 квартал 2018 року, в якій кількість працюючих за трудовими договорами (контрактами) дорівнює нулю, кількість працюючих за цивільно-правовими договорами також дорівнює нулю та суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку також дорівнюють нулю. Крім того, Замовник відповідно до п. 2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагав копію форми 1 ДФ ( податковий розрахунок) за ІІІ квартал 2018 року.
- учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не надано інформаційну довідка учасника, складену у довільній формі, про виконання аналогічного договору про поставку продуктів (найменування та адреса замовника, № та дата договору, предмет договору, П.І.Б. контактної особи замовника та телефон). Також, в разі неможливості надання Учасником відповідної інформації про виконання аналогічних договорів, учасником не надано обґрунтована інформація про відсутність досвіду виконання аналогічних договорів та гарантійний лист про якісне виконання поставок у разі акцепту пропозиції. Також, учасником в складі тендерної пропозиції не надано жодної копії договору. Також, учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист-відгук про співпрацю від 02.01.2019 № 14-04-20/4, наданий Комунальною установою «Кодимський районний центр фінансово-господарського обслуговування установ та закладів освіти» Кодимської районної ради Одеської області, в якому відсутня інформація щодо дати та номеру договору, відповідно до якого відбувались взаємовідносини з учасником (вимога Замовника відповідно до п. 3.3 Додатку 1 до тендерної документації).
- учасником в складі тендерної пропозиції не надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – згідно Додатку 3 до тендерної документації (вимога Замовника відповідно до ч. 1 розділу 3 тендерної документації);
- учасником в складі тендерної пропозиції не надано реєстр наданих документів (вимога Замовника відповідно до ч. 1 розділу 3 тендерної документації);
- учасником не надано форму пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує 1-го робочого дня з дня проведення аукціону.
2) чому Замовником не визначено у тендерній документації спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону? Відповідно до ч. 5 розділу 3 тендерної документації перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону наведено в Додатку 2 до тендерної документації, проте перелік відповідних документів у Додатку 2 до тендерної документації відсутній.
3) чи надано переможцем торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, і 8 частини першої статті 17 Закону (вимога Замовника відповідно до Додатку 2 до тендерної документації)? При цьому, Замовником одночасно зазначено у Додатку 2 до тендерної документації, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-02-27 14:26:03
про усунення порушення
На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №828/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №828/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
2019-02-27 14:13:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури відкритих торгів.
2019-02-27 14:23:52
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ІВАНОВА НАДІЯ ЮРІЇВНА" #3021500767 |
Переможець |
749 488,50
UAH
|
11 лютого 2019 19:22
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 лютого 2019 14:27 |
Коментар щодо відміни: | На підставі листа Національної поліції України від 19.02.2019 року №828/39/114/03-2019 тендерним комітетом перевірені ще раз пропозиції учасників торгів та взята до уваги викладена в ньому інформація, після чого прийнято рішення про відміну торгів на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» |
22 лютого 2019 14:23
|
CCI22022019_0001.jpg |