Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління молоді і спорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38530968 |
Вебсайт: | http://adm.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, буд.70 |
Контактна особа: |
Наталія Калініченко +380567706717,+380685541486 yatsuk_vladislav@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55110000-4: Послуги з розміщення у готелях
Тендерна документація
22 січня 2019 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000007 ● 5e9ed399511845278a6938c8e26b9cad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 13:31 |
28.08.2019 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2019-01-22-002321-b 22.01.2019 Управління молоді і спорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-02 16:59:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розміщення у готелях» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-01-22-002321-b) очікуваною вартістю 137 221,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з абзацом 4 пункту 1 статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір №82-11-м-18 від 02.11.2018 оприлюднено 22.01.2019.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено Договір №82-11-м-18 від 02.11.2018 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
2. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір №82-11-м укладено 02.11.2018, а інформація про закупівлю внесена до плану 09.11.2018.
Просимо пояснити, чому Договір №82-11-м від 02.11.2018 укладено без внесення інформації до річного плану на сайті Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-05 17:25:02
Пояснення
Порушення терміну публікації договору № 82-11-м-18 від 02.11.2018 виникло у зв’язку з перевантаженням в роботі особи, відповідальної за проведення допорогових закупівель, що технічно спричинило порушення строків публікації договору в системі.
Порушення строків публікації плану закупівель викликано технічною помилкою працівника управління, відповідального за дану процедуру.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з розміщення у готелях» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-01-22-002321-b) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, на виконання зобов’язань Східного офісу Держаудитслужби здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку управління повідомляє, що усунути встановлені порушення в установленому законодавством порядку не є можливим у зв’язку із закінченням термінів публікації договору та плану закупівель у відповідності до вимог ст. 4 та ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі”.
2019-09-20 16:05:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 ст.4 Закону щодо планування закупівлі в частині оприлюднення змін до річного плану (додатку до річного плану).)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОТЕЛЬНА СПРАВА" #42425873 |
Переможець |
137 221,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2019 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
82-11-м-18.pdf | укладений |
22 січня 2019 15:00
|