Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари
Очікувана вартість
14 150,00 UAH
UA-2019-01-22-001248-c ● 789f38f848f74a1bae09bca3ff4a9c35
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 35198441 |
Вебсайт: | http://www.apostille.in.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41 |
Контактна особа: |
Циганок Світлана +380444846425 tsyganok@apostille.in.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 14:08 |
Очікувана вартість: | 14 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Предмет закупівлі (товар): канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції.
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні
Розгорнути
Згорнути
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції.
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 шт
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2019
—
11 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 17:31 |
Договір поставки.doc |
22 січня 2019 17:31 |
Тех вимоги канцтовари.docx |
22 січня 2019 17:31 |
Документація_канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2019 08:58
Дата відповіді: 23 січня 2019 09:43
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше питання відповідаємо наступне.
В додатку до Документації чітко зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. З чого випливає звичайно, що Замовник допускає на торги аналоги і еквіваленти товару, але тільки в разі якщо за характеристиками це дійсно аналог чи еківалент.
В додатку до Документації чітко зазначено, що в пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче. З чого випливає звичайно, що Замовник допускає на торги аналоги і еквіваленти товару, але тільки в разі якщо за характеристиками це дійсно аналог чи еківалент.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2019 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА |
12 363,00
UAH з ПДВ
|
8 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
14 150,00
UAH з ПДВ
|
9 379,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГАТ ІМПЕКС" |
11 857,64
UAH з ПДВ
|
9 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА #3004819182 |
Відхилено |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 15:00
|
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" #2657717952 |
Переможець |
9 379,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2019 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рисунок (728).jpg | укладений |
08 лютого 2019 15:15
|
Рисунок (733).jpg | укладений |
08 лютого 2019 15:15
|
Рисунок (732).jpg | укладений |
08 лютого 2019 15:15
|
Рисунок (731).jpg | укладений |
08 лютого 2019 15:15
|
Рисунок (730).jpg | укладений |
08 лютого 2019 15:15
|
Рисунок (729).jpg | укладений |
08 лютого 2019 15:15
|