Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Очікувана вартість
28 800,00 UAH
UA-2019-01-22-000970-a 6eb6219cb417468e8e45cde96d596fbb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 emergency-zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 січня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
emergency-zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з відведення стічних вод (централізоване водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, буд. 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

22 січня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Житомирводоканал" Житомирської міської ради
#03344065
Переможець 28 800,00
UAH з ПДВ
22 січня 2019 12:53

Документи

22 січня 2019 12:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:12
Протокол зав. комунальні.pdf укладений
03 січня 2020 20:12
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 17:35
ДУ № 5 до дог № 132 від 18.01.19 Жит.водоканал.pdf зміни до договору
03 січня 2020 17:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 10:35
ДУ - 4 до Дог. № 132 1 Житомирводоканал.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 10:11
ДУ № 3 до Дог. № 132 1 Житомирводоканал.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 10:04
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 10:37
Водоканал Д132-1.PDF зміни до договору
18 квітня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 13:17
Додаткова угода 1 до 132 1.pdf зміни до договору
22 січня 2019 13:15
Електронний підпис укладений
22 січня 2019 12:59
Договір водовідведення 132 1.pdf укладений
22 січня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.4. Ціна цього Договору становить 28800,00 гривень (двадцять вісім тисяч вісімсот грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ-20% - 4800,00 гривень (чотири тисячі вісімсот грн. 00 коп.), кошторисом установи на І квартал 2019 року передбачені видатки в сумі - 7200,00 гривень (сім тисяч двісті гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1200,0 гривень (одна тисяча двісті грн. 00 коп.) 10.1. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту укладання і діє до 31.12.2019 року
Номер договору про закупівлю: 132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти п.1.4. Договору у наступній редакції: "1.4. Ціна цього Договору становить 28800,00 гривень (двадцять вісім тисяч вісімсот грн. 00 коп.) у тому числі: ПДВ-20% - 4800,00 гривень (чотири тисячі вісімсот грн. 00 коп.), кошторисом установи на ІІ квартал 2019 року передбачені видатки в сумі - 6000,00 гривень (шість тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 1000,00 гривень (одна тисяча грн. 00 коп.)" Викласти п. 10.1. Договору у наступній редакції: "10.1. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту укладання і діє до 31.12.2019 року".
Номер договору про закупівлю: 132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.1.4. Договору у наступній редакції: "1.4. Ціна цього Договору становить 28800,00 гривень (двадцять вісім тисяч вісімсот грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ - 20% - 4800,00 гривень (чотири тисячі вісімсот грн. 00 коп.), кошторисом установи на ІІІ-іV квартал 2019 року передбачені видатки в сумі - 12000,00 гривень (дванадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 2000,00 гривень (дві тисячі грн. 00 коп.)"
Номер договору про закупівлю: 132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019р. №1474 "Про припинення Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення її в комунальне некомерційне підприємство", внести зміни до Договору 1. По тексту Договору назву Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни замінити словами Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни. 2. Перенести невиконані зобов'язання по Договору з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ."4.1. Загальна сума данного Договору становить 24424,02 грн. (двадцять чотири тисячі чотириста двадцять чотири грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ 20%: 4070,67 грн. (чотири тисячі сімдесят грн. 67 коп.)"
Номер договору про закупівлю: 132/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 24 424,02
UAH (в тому числі ПДВ 4 070,67 UAH)