Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8 |
Код ЄДРПОУ: | 05497146 |
Місцезнаходження: | 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8 |
Контактна особа: |
Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03 044-502-37-03 kmkl8@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2019 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 12:56 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 12:56 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 14:00 |
Тендерна документація на закупівлю сиру 2019.doc | |
22 січня 2019 12:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2019 14:00 |
Тендерна документація на закупівлю сиру 2019.doc
|
|||
22 січня 2019 12:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) Відповідно до таблиці2 додатку 2 ТД Учасник має надати: Копія паспорту учасника (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)
Просимо ознайомитись із подібним рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-21-000270-a.
2) Відповідно до таблиці2 додатку 2 ТД Учасник має надати: Завірені копії особистих медичних книжок водіїв (експедиторів), які будуть привозити товар.
В складі пропозиції переможця відсутні вказані документи. А в наданих медичних книжках відсутнє підтвердження, що вказані працівники є водіями (експедиторами).
В такому разі пропозиція має бути відхилена, а Замовник має виправити допущене порушення.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-12-000020 ● ca82d8fb936a4d5e88bba139fa7fd6f2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2019 15:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2019 № 166
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-22-000797-a 22.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 8 уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу від 25.06.2019р., далі Висновок щодо можливих порушень законодавства при проведенні річних закупівель та повідомляє: - стосовно того, що у Висновку зазначено, що Замовник 28.01.2019р. оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, чим порушив вимогу абз. 2 ч. 1 ст. 10, через оприлюднення ТД пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, яке відбулося 07.02.2019р., КМКЛ № 8 повідомляє та підтверджує, що насправді Тендерну документацію, далі ТД було розміщено 22.01.2019р., що підтверджується електронним підписом 22.01.2019р. о 12год.12хв. Тобто в строки встановлені законом, що підтверджується електронним цифровим підписом Замовника, яка через збій системи Уповноваженого органу не відобразилась. Після того, як була виявлена помилка ТД була повторно закріплена для огляду потенційним Учасникам публічних закупівель 28.01.2019р. з допомогою оператора. - стосовно того, що у Висновку зазначено, що «крім того встановлено, що ТД не відповідає вимогам Закону. А саме, не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону, чим порушено вимоги ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону.», КМКЛ № 8 повідомляє та підтверджує, що у розділі 5 Тендерної документації «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги встановлені ст. 17 Закону» ці вимоги Замовником до Учасників публічних закупівель були чітко прописані. - стосовно того, що у Висновку зазначено, що п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону (Таблиця 4 Додатку 2) у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимогу абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону, КМКЛ № 8 повідомляє, що в розділі 5 Тендерної документації «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги встановлені ст. 17 Закону» була допущена технічна помилка при друкуванні. Проте, в цьому самому розділі пункти 2, 3, 5, 6 і 8 ч. Закону були прописані Замовником. Крім цього, в Таблиці № 4 Додатку № 2 ТД дані терміни прописані у відповідності до вимог Закону, тобто «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи, видані не пізніше 30-денної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозиції». А отже, Замовником в цьому випадку не було допущено порушень законодавства. Щодо того, що у Висновку прописано, що за результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Кравченко В. В. встановлено, що у її складі відсутні накладні на постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п. 3 таблиці 1 додатку 2 ТД щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Кравченко В. В., як таку, що не відповідає умовам ТД та уклав з ним договір від 19.02.2019р. № 17/30, то у відповідності до п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», КМКЛ № 8 вимагалося надання Учасником копій договору, накладних або листів-відгуків. Учасник надав копії договорів та листи-відгуки. А отже, останній повністю виконав вимоги Замовника визначені ТД та вимоги Закону. Сума пропозиції оцінювалась за найменшою ціною (сума економії від очікуваної суми закупівлі склала 363330 грн.). Тендерним комітетом взято до уваги Ваші зауваження та в подальшому будемо їх використовувати.
2019-07-01 14:17:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-13_2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
760 718,00
UAH з ПДВ
|
536 670,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна |
850 900,00
UAH з ПДВ
|
559 316,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА |
698 542,00
UAH з ПДВ
|
640 878,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
782 292,00
UAH з ПДВ
|
723 466,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП ЧАЙКА |
895 656,00
UAH з ПДВ
|
723 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ #2804115417 |
Переможець |
536 670,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 10:37
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2019 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 11:13
|
дод.угода.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2019 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 15:37
|
договір 17-30.pdf | укладений |
19 лютого 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до планових робіт майданчика, внесені зміни в частині пдв. |
Номер договору про закупівлю: | 17/30 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 17/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; |
Номер договору про закупівлю: | 17/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; |
Номер договору про закупівлю: | 17/30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17/30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |