Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15540000-5 Сирні продукти (сир м"який 5%)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-01-22-000797-a ff210ee6dc184aa2b51357d2f06699bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03

044-502-37-03 kmkl8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 8
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04201, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Оболонський район, ВУЛИЦЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Контактна особа: Ломанчук Віра Олексіївна, Мельник Наталія Олександрівна 044-502-37-03
044-502-37-03
kmkl8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 23:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 12:56
Початок аукціону: 07 лютого 2019 12:56
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13400 кілограми
15540000-5 — Сирні продукти (сир )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04201, Україна, Київ, Київ, вул. Кондратюка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2019 14:00
Тендерна документація на закупівлю сиру 2019.doc
22 січня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2019 14:00
Тендерна документація на закупівлю сиру 2019.doc
22 січня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-22-000797-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 11 лютого 2019 20:53
невідповідність пропозиції
Пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації в частині:
1) Відповідно до таблиці2 додатку 2 ТД Учасник має надати: Копія паспорту учасника (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)
Просимо ознайомитись із подібним рішенням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-21-000270-a.
2) Відповідно до таблиці2 додатку 2 ТД Учасник має надати: Завірені копії особистих медичних книжок водіїв (експедиторів), які будуть привозити товар.
В складі пропозиції переможця відсутні вказані документи. А в наданих медичних книжках відсутнє підтвердження, що вказані працівники є водіями (експедиторами).
В такому разі пропозиція має бути відхилена, а Замовник має виправити допущене порушення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 13 лютого 2019 09:47
Причина: .

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-12-000020 ● ca82d8fb936a4d5e88bba139fa7fd6f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2019 15:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.06.2019 № 166

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.06.2019 № 166


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-01-22-000797-a 22.01.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Київської міської клінічної лікарні № 8 уважно розглянуто Висновок про результати моніторингу від 25.06.2019р., далі Висновок щодо можливих порушень законодавства при проведенні річних закупівель та повідомляє: - стосовно того, що у Висновку зазначено, що Замовник 28.01.2019р. оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу тендерну документацію, чим порушив вимогу абз. 2 ч. 1 ст. 10, через оприлюднення ТД пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, яке відбулося 07.02.2019р., КМКЛ № 8 повідомляє та підтверджує, що насправді Тендерну документацію, далі ТД було розміщено 22.01.2019р., що підтверджується електронним підписом 22.01.2019р. о 12год.12хв. Тобто в строки встановлені законом, що підтверджується електронним цифровим підписом Замовника, яка через збій системи Уповноваженого органу не відобразилась. Після того, як була виявлена помилка ТД була повторно закріплена для огляду потенційним Учасникам публічних закупівель 28.01.2019р. з допомогою оператора. - стосовно того, що у Висновку зазначено, що «крім того встановлено, що ТД не відповідає вимогам Закону. А саме, не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8 та 9 ч. 1 ст. 17 Закону, чим порушено вимоги ч. 3 ст. 17 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону.», КМКЛ № 8 повідомляє та підтверджує, що у розділі 5 Тендерної документації «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги встановлені ст. 17 Закону» ці вимоги Замовником до Учасників публічних закупівель були чітко прописані. - стосовно того, що у Висновку зазначено, що п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону (Таблиця 4 Додатку 2) у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимогу абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону, КМКЛ № 8 повідомляє, що в розділі 5 Тендерної документації «Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимоги встановлені ст. 17 Закону» була допущена технічна помилка при друкуванні. Проте, в цьому самому розділі пункти 2, 3, 5, 6 і 8 ч. Закону були прописані Замовником. Крім цього, в Таблиці № 4 Додатку № 2 ТД дані терміни прописані у відповідності до вимог Закону, тобто «Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати наступні документи, видані не пізніше 30-денної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозиції». А отже, Замовником в цьому випадку не було допущено порушень законодавства. Щодо того, що у Висновку прописано, що за результатами аналізу тендерної пропозиції ФОП Кравченко В. В. встановлено, що у її складі відсутні накладні на постачання товару, який є предметом закупівлі, що не відповідає вимогам п. 3 таблиці 1 додатку 2 ТД щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Кравченко В. В., як таку, що не відповідає умовам ТД та уклав з ним договір від 19.02.2019р. № 17/30, то у відповідності до п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору», КМКЛ № 8 вимагалося надання Учасником копій договору, накладних або листів-відгуків. Учасник надав копії договорів та листи-відгуки. А отже, останній повністю виконав вимоги Замовника визначені ТД та вимоги Закону. Сума пропозиції оцінювалась за найменшою ціною (сума економії від очікуваної суми закупівлі склала 363330 грн.). Тендерним комітетом взято до уваги Ваші зауваження та в подальшому будемо їх використовувати.

2019-07-01 14:17:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 760 718,00
UAH з ПДВ
536 670,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 850 900,00
UAH з ПДВ
559 316,00
UAH з ПДВ
Документи
КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА 698 542,00
UAH з ПДВ
640 878,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 782 292,00
UAH з ПДВ
723 466,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП ЧАЙКА 895 656,00
UAH з ПДВ
723 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2019 15:13
ДФС.pdf
09 лютого 2019 15:13
МВС.pdf
07 лютого 2019 14:46
Цінова оновлена.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.8.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.6.pdf
06 лютого 2019 17:50
3.1.pdf
06 лютого 2019 17:50
2.3.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.1.4.pdf
06 лютого 2019 17:50
3.2.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.1.2.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.1.pdf
06 лютого 2019 17:50
2.2.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.5.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.2.pdf
06 лютого 2019 17:50
7.pdf
06 лютого 2019 17:50
6.pdf
06 лютого 2019 17:50
2.1.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.9.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.4.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.10.pdf
06 лютого 2019 17:50
2.5.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.1.3.pdf
06 лютого 2019 17:50
2.4.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.1.1.pdf
06 лютого 2019 17:50
Реєстр.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.3.pdf
06 лютого 2019 17:50
5.pdf
06 лютого 2019 17:50
4.pdf
06 лютого 2019 17:50
1.2.7.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 17:56
паспорт (2).jpg
05 лютого 2019 17:56
паспорт (4).jpg
05 лютого 2019 17:56
паспорт (5).jpg
05 лютого 2019 17:56
паспорт (1).jpg
05 лютого 2019 17:56
паспорт (6).jpg
05 лютого 2019 17:56
паспорт (3).jpg
05 лютого 2019 17:56
податок (1).jpg
05 лютого 2019 17:56
код.jpg
05 лютого 2019 17:56
податок (2).jpg
05 лютого 2019 17:56
виписка (2).jpg
05 лютого 2019 17:56
виписка (1).jpg

Публічні документи

06 лютого 2019 18:17
Електронний підпис
06 лютого 2019 18:16
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2019 18:16
Проект договора.pdf
05 лютого 2019 11:06
Електронний підпис
04 лютого 2019 13:51
Електронний підпис
04 лютого 2019 13:47
Акт дизинфекції авто.PDF
04 лютого 2019 13:47
Довідка працівники.pdf
04 лютого 2019 13:47
Довідки ст.17 Закону.pdf
04 лютого 2019 13:47
Лист згода ПД.pdf
04 лютого 2019 13:47
Наказ про директора.pdf
04 лютого 2019 13:47
Паспорт Кошлак Лариса.pdf
04 лютого 2019 13:47
Проект договору.pdf
04 лютого 2019 13:47
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2019 13:47
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 17:15
кач.jpg
05 лютого 2019 17:15
кач сир.jpg
05 лютого 2019 17:15
доки сир.pdf
05 лютого 2019 17:14
Відгук Горбанівка.PDF
05 лютого 2019 17:14
штатний розпис (2).jpg
05 лютого 2019 17:14
штатний розпис (1).jpg
05 лютого 2019 17:14
сан обробка (2).jpg
05 лютого 2019 17:14
сан обробка (1).jpg
05 лютого 2019 17:14
реєстр корупція.jpg
05 лютого 2019 17:14
про сан паспорт.pdf
05 лютого 2019 17:14
працівники1.pdf
05 лютого 2019 17:14
паспорт5 код.jpg
05 лютого 2019 17:14
паспорт4.jpg
05 лютого 2019 17:14
паспорт3.jpg
05 лютого 2019 17:14
паспорт2.jpg
05 лютого 2019 17:14
паспорт1.jpg
05 лютого 2019 17:14
корисливі учасник.jpg
05 лютого 2019 17:14
корисливі підпис.jpg
05 лютого 2019 17:14
код.jpg
05 лютого 2019 17:14
индетифікаційний код.JPG
05 лютого 2019 17:14
виписка2.jpg
05 лютого 2019 17:14
виписка1.jpg
05 лютого 2019 17:14
бенефеціар.jpg
05 лютого 2019 17:14
антикорупційна.jpg
05 лютого 2019 17:14
антиконкурентні.jpg
05 лютого 2019 17:14
31. ВИПИСКА (2).jpg
05 лютого 2019 17:14
31. ВИПИСКА (1).jpg
05 лютого 2019 17:14
19. пояснення установчі.jpg
05 лютого 2019 17:14
19. ВИТЯГ (6).jpg
05 лютого 2019 17:14
19. ВИТЯГ (5).jpg
05 лютого 2019 17:14
19. ВИТЯГ (4).jpg
05 лютого 2019 17:14
19. ВИТЯГ (3).jpg
05 лютого 2019 17:14
19. ВИТЯГ (2).jpg
05 лютого 2019 17:14
19. ВИТЯГ (1).jpg
05 лютого 2019 17:14
18. КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf
05 лютого 2019 17:14
17. підпис (2).jpg
05 лютого 2019 17:14
17. підпис (1).jpg
05 лютого 2019 17:14
17 податки.pdf
05 лютого 2019 17:14
13. стаття 17.pdf
05 лютого 2019 17:14
11. медична книжка.pdf
05 лютого 2019 17:14
11. мед книжки.pdf
05 лютого 2019 17:14
10. Потужності.pdf
05 лютого 2019 17:14
9. працівники.pdf
05 лютого 2019 17:14
9. договір сан обробки.pdf
05 лютого 2019 17:14
1. мат база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

КОШЛАК ЛАРИСА АНДРІЇВНА

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ДП ЧАЙКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2804115417
Переможець 536 670,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 13:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#2804115417
536 670,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 10:37
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 10:36
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 11:13
дод.угода.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 11:21
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 15:37
договір 17-30.pdf укладений
19 лютого 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до планових робіт майданчика, внесені зміни в частині пдв.
Номер договору про закупівлю: 17/30
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 17/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 17/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 17/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 372 465,00
UAH з ПДВ