Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 „Електрична енергія” (Електрична енергія - 503102 кВт/год.)
Очікувана вартість
1 559 710,78 UAH
UA-2019-01-22-000514-a 3c6854365c9a465eb61245c7e93410d3
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роменська центральна районна лікарня Сумської області
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Пункт 4, другої частини ст. 35 Закону України від 25.12.2015 р. № 9227-VІІІ «Про публічні закупівлі »: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (відкриті торги заплановані на 19.12.2018 р. закупівля № UA-2018-12-04-002458-с та відкриті торги заплановані на 21.12.2018 р. закупівля № UA-2018-12-06-002861-с не відбулися через відсутність пропозицій)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 11:31
Оскарження наміру укласти договір: 28 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

09310000-5 „Електрична енергія” (Електрична енергія - 503102 кВт/год.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
503102 Кіловат-година
09310000-5 „Електрична енергія” (Електрична енергія - 503102 кВт/год.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, б-р Московський ,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

22 січня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ « ЕНЕРА СУМИ »
#41884537
Переможець 1 559 710,78
UAH з ПДВ
22 січня 2019 11:31

Документи

22 січня 2019 11:31
Електронний підпис
22 січня 2019 11:30
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ « ЕНЕРА СУМИ »
#41884537
1 559 710,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 11:31
Електронний підпис
22 січня 2019 11:30
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 08:53
дод. угода 4.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 08:52
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 11:28
дод. угода 3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 10:46
дод. угода 2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 10:34
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 12:21
дод.уг.1 енера 35.pdf зміни до договору
20 травня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 13:50
договір.pdf укладений
28 січня 2019 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з прийнятим рішення п’ятдесят дев’ятої сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 24.04.2019 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради винекла необхідність внесення змін до діючих договорів та заключення додаткових угод про наступне: 1. Відповідно до рішення п’ятдесят дев’ятої сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 24.04.2019 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Договору у преамбулі та в тексті Договору та викласти його в такій редакції: Роменська центральна районна лікарня в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради. 1.2. Викласти п.17 Договору «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін» ПОКУПЕЦЬ Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради 42000, м. Ромни, Сумської обл.. бул. Московський, 24 ідентифікаційний код ЄДРПОУ 01981477 р/р 35431051927238 Роменське УДКСУ Сумської обл. МФО 837013 Головний лікар КНП «Роменська ЦРЛ» РМР __________________В.В.Гунькова 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 181 /35
Договір:
Номер додаткової угоди: № 181 /35
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення 66 сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 23.10.2019 «Про внесення змін до рішення міської ради сьомого скликання від 21.12.2018 « Про бюджет міста Ромен на 2019 рік»» та згідно п. 6.2.4 договору Сторони дійшли згоди: 1. Зменшити суму Договору на 52 494,00 грн. (п’ятдесят дві тисячі чотириста дев’яносто чотири грн. 00 коп., в т.ч. з ПДВ. 2. п. 3.4 Договору, викласти в такій редакції: «Загальна вартість договору становить 1 507 216 грн. 78 коп. (Один мільйон п’ятсот сім тисяч двісті шістнадцять гривен 78 копійок) в тому числі ПДВ 251 202 грн. 80 коп. ( двісті п’ятдесят одна тисяча двісті дві гривни 80 коп.)і є орієнтовною. 3. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 4. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: № 181 /35
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа № 31/1219 від 25.10.2019 р. ТОВ « ЕНЕРА СУМИ » винекла необхідність внесення змін до діючих договорів та заключення додаткових угод про наступне: 1. Викласти пункт 3.1 Договору в новій редакції: «3.1. Розрахунки за поставлену електричну енергію здійснюються Замовником відповідно до умов Основного договору.» 2. Викласти пункт 3.2 Договору в новій редакції: «3.2. Замовник розраховується з Учасником за електричну енергію, поставлену на умовах універсальної послуги за ціною, що формується ним відповідно до методики (порядку), затвердженої Регулятором, та включає, зокрема, ціну купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії, ціну (тариф) на послуги постачальника універсальних послуг, ціни (тарифи) на послуги оператора системи передачі та оператора системи розподілу відповідно до укладених договорів про надання відповідних послуг. На дату укладання цього Договору ціна становить 2,58349 грн. за 1 кВт*год (без урахування ПДВ).» 3. Викласти пункт 3.3 Договору в новій редакції: «3.3. Зміна ціни (тарифу) на електричну енергію здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про ринок електричної енергії" та умов Основного договору.» 4. Викласти пункт 3.4 Договору в новій редакції: «п.3.4. Загальна вартість Договору становить 1 559 710 грн. 78 коп. (один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот десять грн. 78 коп.), в тому числі ПДВ 259 951 грн. 80 коп. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 80 коп.) і є орієнтовною. З них: - сума згідно кошторисних призначень Замовника складає становить 1 559 710 грн. 78 коп. (один мільйон п’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч сімсот десять грн. 78 коп.), в тому числі ПДВ 259 951 грн. 80 коп. (двісті п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят одна грн. 80 коп.); - сума за розрахунок відшкодування складає __-__грн. __-__коп. (__-__грн. __-__коп.), в тому числі ПДВ __-__грн. __-__коп. (__-__грн. __-__коп.)». 5. Доповнити Договір пунктом 3.5 у наступній редакції: "3.5. Вартість електричної енергії за цим Договором може змінюватись у випадках, передбачених діючим законодавством України, зокрема статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Внесення таких змін узгоджується шляхом підписання Сторонами додаткової угоди до цього Договору." 6. Інші умови Договору залишаються незмінними та є обов’язковими для виконання Сторонами. 7. Ця додаткова угода набуває чинності з дати підписання та діє до 31.12.2019 року, а в частині проведення розрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України умови цієї додаткової угоди застосовуються до відносин, що виникли між Сторонами до моменту укладання цієї додаткової угоди, а саме з 01.01.2019 року. 8. Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: № 181 /35
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди : 1. Викласти пункт 1.2 Договору в новій редакції: "1.2. Учасник зобов’язується у січні - березні 2020 року поставити Замовникові електричну енергію у відповідності до Договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг від 01 січня 2019 року № 181 (далі - Основний договір), а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити її в повному обсязі". 2. Викласти пункт 3.2 Договору в новій редакції: "3.2 Замовник розраховується з Учасником за електричну енергію, поставлену на умовах та за ціною, визначених комерційною пропозицією до Основного договору." 3. Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди збільшити суму Договору на 291 205 грн. 04 коп. в тому числі ПДВ 48 534 грн. 17 коп., що не перевищує 20% від суми Договору, з метою здійснення видатків на початку 2020 року на час проведення процедури закупівлі і викласти пункт 3.4 Договору в наступній редакції: "3.4. Загальна вартість Договору становить 1 798 421 грн. 82 коп. (один мільйон сімсот дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять одна грн. 82 коп.), в тому числі ПДВ 299 736 грн. 97 коп. (двісті дев’яносто девять тисяч сімсот тридцять шість грн. 97 коп.) і є орієнтовною. З них: - сума згідно кошторисних призначень Замовника складає 1 798 421 грн. 82 коп. (один мільйон сімсот дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять одна грн. 82 коп.), в тому числі ПДВ 299 736 грн. 97 коп. (двісті дев’яносто девіїть тисяч сімсот тридцять шість грн. 97 коп.); - сума за рахунок відшкодування складає - грн. - коп. ( грн. - коп.), в тому числі ПДВ - грн. - коп. ( - грн. - коп.)". 4. Викласти п. 5.2 Договору в новій редакції: "5.2. Строк (термін) поставки електричної енергії - протягом січня - березня 2020 року, згідно з умовами поставки електричної енергії, визначеними умовами Основного договору". 5. Викласти п. 10.1 Договору в наступній редакції: "10.1. Цей Договір набирає чинності з 01.01.2020 і діє по 31.03.2020, але в будь якому разі - до проведення повних взаєморозрахунків між сторонами. 6. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої права, відповідальність та зобов’язання. 7. Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. 8. Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках однакової юридичної сили, по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: № 181 /35
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 747 230,25
UAH (в тому числі ПДВ 291 205,04 UAH)