Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання пари та гарячої води (централізоване опалення - 2285 Гкал)
Очікувана вартість
4 001 126,40 UAH
UA-2019-01-22-000340-a 4b043150b3654309b580c159998ca346
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Роменська центральна районна лікарня Сумської області
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2019 10:36
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання пари та гарячої води (централізоване опалення - 2285 Гкал)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2285 Гігакалорія
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання пари та гарячої води (централізоване опалення - 2285 Гкал)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

22 січня 2019 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП „Ромникомунтепло” Роменської міської ради.
#33219263
Переможець 4 001 126,40
UAH з ПДВ
22 січня 2019 10:36

Документи

22 січня 2019 10:36
Електронний підпис
22 січня 2019 10:35
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2019 10:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП „Ромникомунтепло” Роменської міської ради.
#33219263
4 001 126,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2019 10:36
Електронний підпис
22 січня 2019 10:35
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2020 11:27
дод. угода 7.pdf зміни до договору
17 березня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 10:40
дод. уг.6.pdf зміни до договору
14 січня 2020 10:40
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:40
дод. угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:39
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:10
дод. угода 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 12:09
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 12:40
дод. угода 3.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 12:37
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 12:34
дод. угода 2.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 12:33
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2019 12:51
дод.уг 1 тепло.pdf зміни до договору
20 травня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 16:02
договір.pdf укладений
08 лютого 2019 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з прийнятим рішення п’ятдесят дев’ятої сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 24.04.2019 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради винекла необхідність внесення змін до діючих договорів та заключення додаткових угод про наступне: 1. Відповідно до рішення п’ятдесят дев’ятої сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 24.04.2019 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради Сторони дійшли згоди: 1.1. Внести зміни до Договору у преамбулі та в тексті Договору та викласти його в такій редакції: Роменська центральна районна лікарня в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради. 1.2. Викласти п.17 Договору «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін» ПОКУПЕЦЬ Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради 42000, м. Ромни, Сумської обл.. бул. Московський, 24 ідентифікаційний код ЄДРПОУ 01981477 р/р 35431051927238 Роменське УДКСУ Сумської обл. МФО 837013 Головний лікар КНП «Роменська ЦРЛ» РМР __________________В.В.Гунькова 2. Усі інші умови Договору , не змінені в цій Додатковій угоді, залишаються чинними у редакції, викладеній у Договорі. 3. Цю Додаткову угоду складено українською мовою в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, для кожної із Сторін і становлять невід’ємну частину Договору. 4. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішення 66 сесії сьомого скликання Роменської міської ради від 23.10.2019 «Про внесення змін до рішення міської ради сьомого скликання від 21.12.2018 « Про бюджет міста Ромен на 2019 рік»» 1. У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни до п.І.2., п. 3.1. Договору від 08 лютого 2019 року № 77 про закупівлю товару за державні кошти ( далі - Договір), та викласти їх у наступній редакції: «п.І.2. Найменування предмету закупівлі товару за кодом СРУ за ДК 021:2015 - 09320000-8 ( пара, гаряча вода та пов’язана продукція) в обсязі 2211,36 Гкал» «п.3.1. Ціна цього Договору становить 3 872 158 ( три мільйони вісімсот сімдесят дві тисячі сто п’ятдесят вісім ) грн. 40 коп. в т.ч. ІІДВ». 2. Усі інші умови Договору від 08 лютого 2019 року № 77 про закупівлю товару за державні кошти залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору № 77 від 08.02.2019 р. про закупівлю товару за державні кошти. 4. Додаткова угода складена українською мовою в двох примірниках, один з яких зберігається у Замовника, другий - в Учасника.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 №162, якою запроваджено в Україні міжнародний номер банківського рахунку ІВАN, винекла необхідність внесення змін до діючого договору та заключення додаткової угоди про наступне: 1. Сторони за взаємною згодою домовились, внести зміни до п. 4.5 Договору від 08.02.2019 року № 77 про закупівлю товару за державні кошти ( далі - Договір) виклавши його, в наступній редакції: « п. 4.5. Плата за теплову енергію вноситься на рахунок ІВАN:UА 193375680000000026031306796, код ЄДРПОУ 33219263». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу XII « Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору № 77 від 08.02.2019 року про закупівлю товару за державні кошти, виклавши його в наступній редакції: «УЧАСНИК: КП « Ромникомунтепло» РМР» 42000, Сумська обл., м. Ромни. Вул. Коржівська, 90. ІВАN: UА 193375680000000026031306796, код ЄДРПОУ 33219263 е-mail : romteplo@ukr.net тел./факс ( 05448) 5- 14 - 04 » 2. Усі інші умови Договору від 08.02.2019 року № 77 про закупівлі товару за державні кошти залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками та є невід’ємною частиною Договору від 08.02.2019 року № 77 про закупівлю товару за державні кошти 4. Додаткова угода складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких зберігається у Замовника, другий - в Учасника.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі сторони дійшли згоди : 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, Сторони за взаємною згодою домовились внести зміни до п.1.2., п. 3.1. Договору від 08 лютого 2019 року № 77 про закупівлю товару за державні кошти ( далі - Договір), та викласти їх у наступній редакції: «п.1.2. Найменування предмету закупівлі товару за кодом СРУ за ДК 021:2015 - 09320000-8 ( пара, гаряча вода та пов’язана продукція) в обсязі 1768.61 Гкал» «п.3.1. Ціна цього Договору становить 3 096 906 ( три мільйони дев’яносто шість тисяч дев’ятсот шість ) грн. 45 коп. в т.ч. ПДВ». 2. Усі інші умови Договору від 08 лютого 2019 року № 77 про закупівлю товару за державні кошти залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору № 77 від 08.02.2019 р. про закупівлю товару за державні кошти. 4. Додаткова угода складена українською мовою в двох примірниках, один з яких зберігається у Замовника, другий - в Учасника.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди : 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Враховуючи частину 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та згідно п. 10.2 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди укласти цю Додаткову угоду про продовження строку дії Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, а саме: 619 381,29 грн. (Шістсот дев’ятнадцять тисяч триста вісімдесят одна гривна 29 коп.) в т. ч. ПДВ. 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з урахуванням фактично наданих послуг на вироблення, транспортування та постачання теплової енергії та гарячої води в обсязі 2638,72 Гкал, Сторони домовилися п. 3.1. розділу 3 Договору викласти в такій редакції: « Ціна цього Договору відповідно до кошторисних призначень Замовника на лютий- грудень 2019 року та січень – березень 2020 р. складає 3716287,74 грн. (Три мільйони сімсот шістнадцять тисяч двісті вісімдесят сім грн. 74 коп.), в т. ч. ПДВ – 619381,29 грн. (Шістсот дев’ятнадцять тисяч триста вісімдесят гривень 29 коп.). 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 716 287,74
UAH (в тому числі ПДВ 619 381,29 UAH)